Ondermaatse cursus

Vergeleken met de herhaling BAL van afgelopen jaar was deze 1,5 dag durende cursus zeer ondermaats. Veel voorlezen van de sheets, weinig klassikale leermomenten, veel onnodige onzinnige discussies over wetgeving in buitenlanden en kosten van security tape??? Niet alle onderwerpen werden mijn inziens behandeld en enkele nieuwe onderwerpen werden snel even weggeklikt. Voor een cursus die maar eens in de 30 maanden gevolgd hoeft te worden vind ik de inhoud erg betreurend.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling Security manager

Leerzame goed in elkaar stekend les programma en uitleg door een uitstekende trainer

Duidelijke en leerzame uitleg op een goede manier waardoor de dag goed is ingevuld.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager

Cursus was duidelijk en goed te doen

Dit is een cursus wat geheel theoretisch is. De uitleg werd zeer goed gegeven en er was ook genoeg tijd om vragen te stellen. De instructeur gaf op een leuke manier les en als je vragen had, gaf hij goed uitleg en waren de antwoorden op de vragen gericht en onderbouwend. Het was een zeer goede cursus.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG

Duidelijk verhaal en goed wakker te blijven

Zoals boven gezegd

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Supervisor Luchtvracht

Het was een prettige cursus en locatie.

De uitleg door Arie is prettig, luchtig en duidelijk. Ook de locatie heb ik als fijn ervaren. Goede bereikbaarheid. Ruime parkeergelegenheid. Voor koffie en lunch is ook zeer goed gezorgd. Al met al een dikke voldoende.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling training security manager BAL

Ik heb weer de laatste regelgeving geleerd gekregen

Het was leerzaam, ik vond deze keer iets minder interactie tussen docent en de groep dan de vorige keren, hier houd ik zelf meer van want dan wordt het dynamischer en houd je iedereen actief. Docent met veel kennis van de wetgeving waardoor ik weer helemaal up to date ben.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Herhaling

opleider brengt kennis goed over

goede tips maar ging wel snel snel door de stof, maar het was ook een hehalingscursus.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? veiligheidsadviseur ADR

Leerzaam

Cor was een geweldige leraar die met veel passie iedereen bij de les betrok. Hij kwam met tal van voorbeelden en details die erg hebben geholpen bij het examen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? ADR veiligheidsadviseur

Ik ben erg tevreden over de cursus Veiligheidsadviseur ADR

De les stof is vrij uitdagend. Ook word je goed begeleid en er word wanneer nodig goed aandacht geschonken aan punten waar je moeite mee heb. Het mee gegeven huiswerk is presies genoeg. Dit is prima uit te voeren in je vrijetijd. Eten is inbegrepen en van goeie kwaliteit. ik ben al met al goed genoeg voorbereid voor mijn examen. en heb deze dan ook met een succes mogen afronden. Mijn dank gaat uit naar de Docent Edwin voor de fijne lessen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur ADR

Cor top docent. Duidelijke uitleg en veel praktijk voorbeelden.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur ADR

Zeer positief

Duidelijke indeling en lesoverzicht

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur luchtvracht/supervisor

Fijn

Wederom een fijne herhalingscursus met een docent die je de goede handvatten geeft om alles weer naar boven te halen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling Veiligheidsadviseur over de weg

Perfecte cursus ervaring

Prima cursus leider, locatie en verzorging.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Veiligheidsadviseur

Erg prettig

Ik heb de cursus als zeer prettig ervaren, door professionele en uit de praktijk afkomstige docenten gegeven.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? security manager

Was weer top

Ben weer geslaagd dus ben tevreden

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Dgr 7.3

Goed en plezierig

Klantvriendelijk, cursus wordt goed uitgelegd door mensen met passie

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Supervisor luchtvracht security

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchtvracht

Veel kennis en ervaring

Doordat de docent zelf zeer veel praktijkervaring heeft, wordt de training een stuk interessanter en is het meer dan alleen het leren van de regelgeving. Met voorbeelden wordt alles tastbaarder en onthoud je het een stuk beter en weet je hoe alles toe te passen in de dagelijkse bedrijfsvoering.

Relax, gezellig en educatief

De lessen werd op een relax, gezellig en educatief manier gegeven. Ondanks nu specifiek geleerd wordt op je gebied, moet ik eerlijk zeggen dat ik behoorlijk wat van geleerd hebt en toch verbaasd was naar mijn behaalde cijfer. Verder naam de leraar de tijd voor ons en werd goed uitgelegd. Er wordt ook tijdens het lessen ook voor eten verzorgd. Goede ervaring gehad :-)

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA 7.3 Acceptatie en Behandeling van Gevaarlijke Stoffen voor Vervoer door de Lucht

Docent Maurits met kennis van zaken en uitstekende uitleg. Daarnaast leuke anekdotes uit de praktijk.

security manager , nieuwe invalshoek

nieuwe start

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? herhaling security manager

Informatieve, interessante training

Inhoudelijk zeer goede training met een zeer capabele met praktijkervaring instructeur die ruimte laat voor discussies en andere ideeen zonder de rode draad van de training uit het oog te verliezen. Echter zou tijdens de training meer voorbeelden getoond moeten worden van de huidige situatie in de Luchtvaart en wat de gevolgen zijn als procedures en regels niet nageleefd worden.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager

Goed en netjes verzorgd.

Heerlijke broodjes ;-)

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchtvracht

Opnieuw uitstekend les gehad

Special Cargo laat de training ook doorgaan als er slecht weinig inschrijvingen zijn. Juist het leren in een kleine groep heeft enorme voordelen. Vandaag weer geslaagd voor de herhaling VBGS met slechts 1 fout. Bedankt Edwin voor de leuke begeleiding.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling VBGS

Goede ervaring, zowel qua contact als trainingsaanbod

SCS speelt goed in op aanpassingen in de trainingen, zijn altijd een van de eerste die nieuwe trainingsvormen aanbieden in vergelijking met andere opleidingsinstituten. Communicatie verloopt goed, trainingslocatie is goed bereikbaar en er is voldoende aandacht voor de cursisten. Docenten worden door onze medewerkers als goed beoordeeld en in de afgelopen jaren zijn we meer gebruik gaan maken van de DG, maar ook de Security trainingen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager en de IATA DGR RRY herhalingstraining.

Company details

100 Koolhovenlaan

Schiphol-Rijk 1119 NH

+31 85 792 0585

About Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.