Interessant

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager

Goede uitleg en passende oefeningen om alles weer op te frissen

Het IATA boek werd op een duidelijke en prettige manier doorgenomen. De oefeningen en nabespreking van de oefeningen waren goed. De instructies werden met een dosis humor gegeven. Wel vervelend dat de airco het niet deed. Goede parkeergelegenheid

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.1A

Heel goed en echt nuttig

Heel goede docenten. Echt goede service.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager

Leerzame training in combinatie met het delen van praktijk ervaringen ervaarde ik als zeer prettig

Training van de wetgeving en regelving kan soms saai zijn. Doordat er open discussies en ervaringen met elkaar (trainer en cursisten) wordt het intersanter. Informatie blijf je hierdoor gemakkelijker onthouden.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herharling Security Manager

zeer leerzaam

Helder en duidelijke uitleg

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? zeevervoer gevaarlijke stoffen

Pittig

Ik heb het herhalingsexamen gedaan die voor het eerst op de nieuwe manier werd afgenomen.Als ik tijdens mijn werk met een DG zending te maken heb kijk ik in eerste instantie na wat voor UN nummer het is en of het PAX of CAO gevlogen moet worden. Het controleren van de checklist vindt plaats bij onze operatie dus daar heeft inside sales weinig tot geen ervaring mee. Tijdens de les is de materie altijd reuze interessant, maar ik vond het examen pittig, omdat ik teveel tijd nodig heb om alles na te kijken en dan in tijdnood kom en daardoor wellicht toch sneller fouten ga maken.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? cursus 7.3 – Acceptatie en behandeling van gevaarlijke stoffen voor het vervoer door de lucht gevolgd.

Fijne lessen

Fijne lessen mogen hebben voor controleur en supervisor luchtvracht.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Controleur en supervisor luchtvracht

Gewoonweg goede cursus

Veel info maar op een goede manier door de instructeur gebracht. Goede interactie kortom Geweldig!!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Manager Luchtvracht

Duidelijk en deskundig

Zeer interessant cursus, in goede tempo gegeven Deskundig docent Aanrader!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? security manager

Duidelijke en goed voorbereide lessen

Herhalingscursus gevolgd en tijdens de 12 uur les goed door de veranderingen van afgelopen jaar geholpen en tevens een goede herhaling gekregen om alles goed verder te kunnen implementeren binnen mijn werkzaamheden.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling security manager

Plezierig

Top organisatie. Top lesgever.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Sec Mgr Luchtvracht

Geweldige training

Fijne trainer ( Jan de Bruin ) met veel praktijkervaring. In de training volop ruimte om ervaringen uit te wisselen met andere cursisten. Zeer tevreden

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchtvracht

Goede uitleg

Ik heb 3 dagen een goede en duidelijke cursus gehad. Ik kon voor al mijn vragen terrecht bij Belinda en ze wou iedereen graag helpen

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Zeevervoer Gevaarlijke Stoffen

Instructeur was geweldig, zeer goed geïnformeerd en bereid en in staat om alle vragen te beantwoorde

Ik had geen kennis van het onderwerp, maar dit was geen probleem, aangezien de instructeur de tijd nam om het uit te leggen totdat je het begreep. Toen ik de cursus eenmaal had afgerond, vond ik dat het de moeite waard was, aangezien ik nu in staat ben om mijn site voor te bereiden op de nieuwe wet die eraan komt.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS 37 - 2

Een goed samengesteld cursus

Veel goede herinneringen en opfrissers. Geweldig om met andere professionals te zitten en ideeën uit te wisselen over best practices en risico's

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? security manager herhaling

een goede training

Eeen goede herhalings cursus met een hoop weizigingen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? herhaling security Manager

Prima trainer en genoeg ruimte voor vragen.

Vorige week anderhalve dag de nieuwe training gevolgd tot Security manager voor de luchtvracht gegeven door Jan de Bruin. Jan heb ik al eerder gehad voor een training en hij geeft prima les en weet inhoudelijk veel te vertellen. De cursusdagen dan ook makkelijk doorlopen zonder dat het saai wordt. Ook de lunch werd prima verzorgd. Kortom een prima opleidingsinstituut.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager luchtvracht

niet alle examen onderdelen uitgelegd/geoefend

Klassikaal is de groep er niet aan toegekomen om alle onderdelen te kunnen oefenen, m.n. Deel 5 van het cursus boek. Daar dit deel een aanzienlijk deel van het Examen behelst is het een belangrijk onderdeel om te behandelen, zeker indien dit niet dagelijkse kost is. Diverse verschillen geconstateerd tussen presentatie en trainingsboek. Met alle respect voor de Trainer, qua kennis goed, maar presentatie technieken laat nog de wensen over.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.3

alles heel goed uitgelegd

goede docent en alles goed uitgelegd

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? security manager

Goede training, duidelijke uitleg en erg vriendelijk en behulpzaam.

We hebben vorige week 3 goede dagen training gehad. De stof is duidelijk uitgelegd en er werd voldoende tijd genomen om vragen te beantwoorden. Dit heeft dan ook geresulteerd in een behaald certificaat op het CITO examen. Bedankt!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager (luchtvracht)

Niet geheel naar verqchting

Zoal vrijdag al verteld. Trainer leek niet de e trading te beheersen. Las de slides voor en dat was het. Mijn collega heeft in ander filiaal zelfde training gevolgd en hij kreeg bijv proef examen mee. Want heel leerzaam was. Hier niet, 2 van de negen leerlingen geslaagd zegt. En deze mensen gingen dagelijks met gevaarlijke stoffen om. Dus een zeer pittige dagen en ik denk als je nooit heb gewerkt met het boek en de gevaarlijke het zeer moeilijk te doen is. Verdere verzorging lunch, was prima

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Gevaarlijke stoffen

Gedegen overdracht van kennis mbt de gehele supply chain

Duidelijke training door de instructeur/trainer. Veel informatie met realistische voorbeelden en mogelijkheden voor discussie en vragen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Manager Security AvSec

Duidelijke en leerzame cursus, gegeven door vakbekwame cursusleider

Jan de Bruin is vakbekwaam en uitstekend in staat om de cursus op doeltreffende, vriendelijke en duidelijke manier over te brengen. Het trainingsmateriaal was ruim voldoende. Alle veranderingen die in deze functie (BAL/SM) zijn doorgevoerd de afgelopen periode zijn aan de order geweest. De trainingsruimte was uitstekende en wij zijn goed verzorgd.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchtvracht

Leerzaam, inzichtelijk en aanleiding geven de leerstof in praktijk te brengen.

Als je de PGS 37-2 richtlijnen (die binnenkort wettelijk verplicht wordt) in je bedrijf wilt toepassen, moet je de inhoudelijk getraind worden. Niet alleen het theoretische gedeelte, maar ook het praktijkgedeelte. Om je werkomgeving veilig te maken en te stellen, is het nodig bewustwording te creëren. In deze training zijn er voldoende praktische voorbeelden genoemd om inzicht te krijgen in de risico en de acties die nodig zijn om ze te identificeren.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS 37-2

Prettige cursus

Ervaren en prettige leerkracht, die inspeelt op de wensen en behoeften van de cursisten. Qua locatie wel nog verbeterpunten te behalen, mooie ruimte, maar ongeschikt voor cursus, donker, gehorig en geen goed meubilair.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA herhaling DG

Company details

100 Koolhovenlaan

Schiphol-Rijk 1119 NH

+31 85 792 0585

About Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.