Inhoudelijk goede training

De herhalingstraining security supervisor werd gedaan zonder basistraining. De wijziging van BAL naar Security Supervisor en de bijbehorende nieuwe verantwoordelijkheden waren hierdoor niet duidelijk, documentatie heb ik alsnog ontvangen per mail. Dat is fijn en positief

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? security supervisor hh en conroleur luchtvracht hh

Helderheid

Prima lesgegeven

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Supervisor

fijne en duidelijke herhalingscursus

De cursus werd op een ontspannen maar gestructureerde wijze gegeven. Erg fijn en duidelijk.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? herhaling security manager

Goede toegankelijke cursus met prima docent

Vriendelijke medewerkers, goed verzorgde lunch en goede uitleg door docenten

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchtvracht

fijne curses met goede discussies

Ik vond de cursus leerzaaam en dat er goede open discussies gevoerd konden worden.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? security manager

De cursus zat goed in elkaar en goed gebracht.

Het verhaal was duidelijk en motiverend door de cursus leider gepresenteerd.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager

Duidelijk en goede training (7.1B – Gereedmaken van zendingen met gevaarlijke stoffen )

duidelijk training en alle elementen geraakt die voor ons van toepassing zijn.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.1B – Gereedmaken van zendingen met gevaarlijke stoffen

Inhoudelijk goede training

Training sluit inhoudelijk goed aan bij onze werkzaamheden. Verhouding tussen theorie / uitleg en oefeningen kan beter. Wordt voor mijn gevoel te weining tijd genomen om eea toe te te lichten, terwijl er zeer veel tijd wordt besteed aan het maken van opdrachten. Tijd die ook niet iedereen nodig heeft (veel wachten). Met iets minder tijd voor oefeningen, hoeft de training ook geen twee dagen te duren.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? 7.1B Gereedmaken van zendingen met gevaarlijke stoffen.

Dynamische training voor praktische kennis op te bouwen

Zeer goede dynamische training waar genoeg ruimte is casussen uit de praktijk te behandelen. Tevens complimenten aan docente Belinda welke zeer prettige manier van lesgeven heeft alsmede zeer veel kennis bezit m.b.t IATA regelgeving.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Gereedmaken van zendingen met gevaarlijke stoffen

Duidelijk informatie.

de lestof was goed en de opbouw van de dagen ook

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager

Prettige lessen. Ervaren docenten (ook prettig in de omgang). Logistiek prima geregeld.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? VBGS

Ik heb onlangs de cursus Security Manager Luchtvracht gevolgd bij Special Cargo Services op Schiphol en ik kan met volle overtuiging zeggen dat het een uitstekende ervaring was. Deze cursus heeft mijn kennis en vaardigheden op het gebied van luchtvrachtbeveiliging aanzienlijk verbeterd en heeft mij voorzien van waardevolle inzichten die ik direct in mijn werk kan toepassen. Een van de aspecten die deze cursus zo effectief maakt, is de deskundige instructeur. De docent was zeer goed geïnformeerd en ervaren op het gebied van luchtvrachtbeveiliging. Hij slaagde erin om complexe onderwerpen op een begrijpelijke en boeiende manier over te brengen. De interactieve sessies en praktijkgerichte oefeningen gaven me de mogelijkheid om mijn kennis in de praktijk te brengen en te leren van reële scenario's. Dit maakte de cursus niet alleen informatief, maar ook zeer plezierig. Daarnaast was de organisatie van de cursus uitstekend. Special Cargo Services heeft gezorgd voor een comfortabele leeromgeving en heeft ervoor gezorgd dat alle benodigde faciliteiten beschikbaar waren. De materialen en middelen die tijdens de cursus werden verstrekt, waren van hoge kwaliteit en ondersteunden mijn leerproces. Wat ik vooral waardeerde aan deze cursus, was de praktische toepasbaarheid van de inhoud. De onderwerpen werden behandeld vanuit een realistisch perspectief, waardoor ik direct in staat was om de opgedane kennis toe te passen in mijn dagelijkse werkzaamheden als Security Manager Luchtvracht. Dit heeft mijn zelfvertrouwen vergroot en me in staat gesteld om beter om te gaan met uitdagingen op het gebied van beveiliging. Tot slot was de interactie met medecursisten ook erg waardevol. Het uitwisselen van ervaringen en het bespreken van best practices met professionals uit de industrie heeft mijn begrip van luchtvrachtbeveiliging verrijkt en heeft me nieuwe perspectieven geboden. Al met al kan ik de cursus Security Manager Luchtvracht bij Special Cargo Services ten zeerste aanbevelen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Herhaling

Zeer goede uitleg van een zeer enthousiaste trainer

Ondanks dat de training in het Engels was was het zeer duidelijk. De trainer deed dit in stappen en elke dag een korte herhaling van de al reeds behandelde oefenstof om er zeker van te zijn dat iedereen de stof aan het eind van de training beheerste.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager air cargo

Goede leerzame training.

Ondanks dat de training in het Engels was, en de training 3 dagen waren. Was het een leuke en leerzame training. De Rol van trainer hier inwas erg belangrijk, een rustig man met duidelijke uitleg. Elke ochtend de dag ervoor opnieuw herhalen hielp enorm. Met als uitkomst geslaagd voor het Cito examen.

Uitdagend

Ik vond het cursus uitdagend maar wel goed. Een beetje snel als je niet dageijks bezig bent met dangerous goods shipments.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Dangerous Goods

Fijne duidelijke herhaal cursus

De oorspronkelijke 2 daagse cursus is in 1 dag gegeven op locatie voor 7 personen. Was lang genoeg in mijn ogen en iedereen was geslaagd. Gaan het volgende keer weer op deze manier doen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Luchtvervoer radioactieve stoffen

Goede cursus op goede locatie

Instructeur Sander de Man beheerst de bijzondere gave om droge stof op een levendige en op de praktijk gerichte manier te brengen. Als cursisten onderling hebben we daardoor ook van elkaar veel kunnen leren.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchtvracht

veel info op een leuke manier

het waren 3 lange dagen als je al 30 jaar niet meer in de klas hebt gezeten maar doormiddel van een lugtige manier van les geven en leuke voorbeelden was het goed te doen. vooral het verschil in de zaken die per persoon/bedrijf behandeld worden is erg interessant om te horen

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? security manager

top training

Hele goede en uitgebreide training, top opleider Sander de Man zoveel humor maar je toch scherp houden en massa voorbeelden, verder top lunch, goede voorzieningen, klein min punt de klimaat control , was kapot daardoor twee dagen in de hitte, gelukkig vrijdag opgelost

Goede Cursus

Goede leraar.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Luchtvervoer Gevaarlijke Stoffen

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG

Leerzaam

Enorm veel geleerd, fijne uitleg. Bedankt Peter!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? DG

Goede hulp

Misschien minder inhaken bij modules die niet gevraagd worden ivm rekenmachine boek of andere hulpmiddelen. En wat meer aandacht besteden aan dingen die er wel toe doen. Nu bleven we vaak hangen doordat andere discussie aangingen voor iets wat niet gevraagd zou worden en dit neem weer extra tijd in beslag. Verder was de uitleg duidelijk er werd gelegenheid geven voor vragen die wel belangrijk waren. Al met al een belangerijke cursus om te slagen

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Vakbekwaamheid gevaarlijke stoffen

Goed verzorgde, alles omvattende training!

Bijzonder goed verzorgde training. Beschikbaar gestelde lesmateriaal is actueel en bevat veel praktijkvoorbeelden. Met behulp van proefexamens op het online portal voorbereid op het examen. Ik voel me na afsluiting van deze training daadwerkelijk vakbekwaam.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? VBGS

Nuttig, leerrijk, boeiend!

Het is allemaal nieuwe materie. Sander besteede veel aandacht aan ieders specifieke noden en sitatie. Ook de wisselwerking tussen de cursisten was bijzonder leerzaam. Het was een leerzame 3 daagse!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager

Company details

100 Koolhovenlaan

Schiphol-Rijk 1119 NH

+31 85 792 0585

About Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.