een belangrijke en leerzame (halve) week.

Ik vind het een erg belangrijke en leerzame week. De cursus was wel erg lang van stof.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager vlucht en luchthaven benodigdheden

Alles was weer prima voor elkaar!

Zoals altijd goed geregeld.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager AIR

De cursus bij Special cargo was prima. geen opmerkingen/ verbeteringen richting SCS. Enige opmerking die ik kan maken, en die is niet zo zeer gericht richting SCS maar meer richting Cito. Is dat je niet kan zien welke fouten je gemaakt hebt en dus er niet van kan leren.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager

zeer deskundig

De docenten zijn er deskundig en hebben veel kennis. Ook de lesstof is erg duidelijk vertaald en toepasbaar voor in de praktijk gemaakt.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Herhaling Security Manager

Zeer leerzaam

Omdat we maar met 3 man in de klas zaten met als Jan een geweldige en bekwame leraar heb ik veel opgestoken ,ook omdat de 2 andere heren uit totaal verschillend bedrijven kwamen dat ik zelf doe. We hadden alle tijd en ruimte om elkaars situaties te horen waarop Jan heel mooi aanvullende antwoorden gaf hoe met bepaalde situaties om te gaan en wat de wetgeving daarvan zegt.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager

leerzame deskundige training

Ik heb de training als leerzaam ervaren.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IMDG Basis

Uitstekend!

Zeer ervaren instructeur die alles goed en duidelijk uitlegt. Voldoende ruimte voor vragen tussendoor en niet te beroerd is om alles nog een keer uit te leggen als je het niets begrijpt. Goede locatie die prima te bereiken is. Lunch ook goed verzorgd.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Luchtvervoer gevaarlijke stoffen

Goede interactieve cursus

De herhalings cursus was goed. Jan geeft alles duidelijk aan en wat ik ook erg goed vond was de online testen die we via de QR Code op de telefoon konden doen. Dat maakt het allemaal wat leuker om te volgen en je bent meer betrokken bij het geheel

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security manager herhaling

Dikke prima

Goed, verzorgd en deskundig.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Radioactief

Leuke les met een top docent

De docent was gaf leuk les en zeer leerzaam.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Luchtvervoer Radioactieve Stoffen

Goede cursus samengesteld

Alles was goed geregeld. De cursus, lunch etc. Enige jammer vond ik dat er werd gezegd dat we niet met gassen bezig gingen, maar het vervolgens wel op het examen kwam

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Luchtvervoer Radioactieve stoffen

De opleiding was intresse opwekkend

ik heb mijn opleiding heel informatief gevonden. Veel nieuwe prikkels, Maar alles was heel intresant en nuttig Om te weten op het gebied van het opslaan van gevaarlijke goederen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? lithium 37-2

Duidelijk en goed

Goede docent met veel kennis en goede voorbeelden. Gaat op een fijne en gestructureerde manier door de lesstof. De vragen in de cursus-powerpoint zijn een goede manier om de zojuist geleerde stof ook toe te passen. De cursus zelf was een aanrader. De online examentrainer is minder. Ik zag zelf, naar wat ik vermoed, 3-4 fouten in de vragen. Deze zijn gedeeld met de docent. Verder mis ik de optie op per hoofdstuk vragen te maken. Zodat je na een lesdag, indien je van een specifiek onderwerp meer wil oefenen. de mogelijkheid om dit online te doen. Op die manier wen je ook snel aan de vraagstelling. Ik zou dan ook graag de optie zien om per hoofdstuk oefenvragen te maken en de optie om een oefenexamen te doen, van het hele boek.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? ADR Veiligheidsadviseur

Top geregeld

De docent is zeer kundig en breng de droge stof zeer luchtig, in duidelijke taal. de cursus was goed voorzien en zeer zeker aan te raden bij andere.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? veiligheidsadviseur herhaling

perfect

Enige mogelijke tip : probeer eens KC mensen bij elkaar in 1 klas te zetten en mogelijk ook RA mensen. Ik zat nu dus als enigste als KC in de klas en had eigenlijke vragen. Mogelijk kunnen jullie dan ook de dagen zo invullen dat mensen van KC voor hun situatie meer diepgang kunnen krijgen. Maar nogmaals, zie het als een mogelijke tip, training was verder perfect.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? HSM

Ontspannen en zeer professioneel

Ik vond dat de instructeur de lesstof op een interactieve, leuke (met humor) professionele manier gaf. Er was ruimte voor discussie, overleg en dat creëerde een fijne sfeer in het lokaal. Training was qua opbouw prima en grootste complimenten aan de instructeur.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager Luchtvracht Herhaling

Well informed instructor- with an identifiable method of learning

Clear, consice, Contructive method of teaching and learning. Fluid docent and Student interaction covering all modules of the Security Managers course.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager

Prima Trainer, prima groep en prettige omgeving en ontvangst. alleen broodjes kroketten ontbraken, gaat zo door, chapeau!!!!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Security Manager

Heldere uitleg en persoonlijke aandacht

Zeer duidelijke uitleg met prettige trainers!

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? DG Air Cat6

Top docent, uitstekend uitleg en om niet te vergeten lekkere broodjes

Ik ben zeer onder de indruk van de IATA Luchtvervoer Gevaarlijke Stoffen cursus en kan het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in de luchtvaartindustrie en veiligheid. Deze cursus biedt een uitgebreide en diepgaande kennis van de wet- en regelgeving rondom het vervoeren van gevaarlijke stoffen in de luchtvaartsector. De cursus is zorgvuldig samengesteld en is gemakkelijk te begrijpen dankzij de heldere uitleg van de docent, Cor Schaatsbergen. Ik waardeer vooral de interactieve leerervaring en de praktische oefeningen die de cursus biedt. Door deze aanpak kon ik de lesstof beter begrijpen en toepassen. Deze cursus is zeer waardevol voor professionals in de luchtvaartindustrie die hun kennis willen uitbreiden en up-to-date willen en moeten blijven.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Luchtvervoer Gevaarlijke Stoffen

3 zeer interessante dagen gehad!

Leuke cursusdagen gehad. Een bevlogen trainer met veel ervaring "uit het veld. Onderwerpen werden duidelijk overgebracht met veel tijd voor de praktijksituaties bij de cursisten. Dankjewel Sander!

prima cursus

Prima cursus, heldere presentatie en leuke instructeur. 3 volle dagen luisteren is wel erg zwaar

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? security manager

goede "lerares" is het halve werk

Ondanks dat ik de cursus moeilijk vond heeft het me enorm geholpen dat er goede uitleg werd gegeven door Mevrouw de Vries. Helaas gebruiken wij alleen maar batterijen maar het is zeer interresant om te zien wat er allemaal wel niet moet gebeuren om iets te mogen verzenden.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? IATA

Voor het eerst was het best goed

Een man heeft een cursus met batterijen nodig en er is niet veel .Er zijn geen batterijgerelateerde vragen op het examen.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? Luchtvervoer Gevaarlijke Stoffen

Geweldige leraar, mooie cursus

Mooie praktijkgerichte cursus, goede leraar met veel vakkennis.

• Welke cursus heb je bij ons gevolgd? PGS 37-2

Company details

100 Koolhovenlaan

Schiphol-Rijk 1119 NH

+31 85 792 0585

About Special Cargo College

Veiligheid en logistiek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Goed opgeleide medewerkers zijn hierin onmisbaar. Special Cargo College is dé opleider voor Logistiek Nederland op het gebied van gevaarlijke stoffen, luchtvaartveiligheid en security. Klassikaal vanuit een van onze trainingslocaties, online óf als maatwerk op iedere gewenste locatie.