Wij komen hier voor de orthodontie. Goede uitleg gekregen en vriendelijke assistentes. Beugel wordt eerdaags geplaatst, dus hoe wij dit op de lange termijn gaan ervaren is nu nog niet te zeggen.
Voorheen altijd jarenlang dezelfde tandarts gehad. Nu bijna elk jaar een andere tandarts. Hoeft niet te betekenen dat de behandeling minder is maar het is mijns inziens beter voor de kwaliteitsborging om wisselingen tot een minimum te beperken.
Eigenlijk alleen maar goede ervaringen
Ik werd op tijd en goed geholpen aan te vervangen amalgaamvulling. De tandarts gaf het advies om niet gebruik te maken van een verdoving (precies mijn idee). Dat hoefde ook niet, geen pijn gehad.
Altijd goed en correct geholpen en mijn gebit houdt zich goed. Heb mijn voorkeur uitgesproken voor een vaste behandelaar (tandarts) uit het team die mijn gebit controleert en behandelt. Maar daar wijken ze nog wel eens van af, zonder voorafgaande informatie/overleg hierover. Dat is nog wel een verbeterpuntje.
Voor vriendelijk.!
Geweest omdat er een vulling uit, kon dezelfde dag terecht. Omdat het verder een normale vulling was niet geinformeerd over de kosten en over welke behandelaar ik zou krijgen. Ik weet dat ik er wel naar kan vragen indien ik dit nodig vind.
Ik ervaar het als goede aandacht en tijd om ook nog gelijk behandeld te worden. Dank.
Ik had een afspraak bij de mondhygiëniste ik wist van dat ik tandsteen heb en ontstoken tandvlees. De beste man die ging zo hard tekeer terwijl ik mijn hand opstak hij deed er niks mee en toen hij letterlijk in mijn tandvlees prikte met het voor doen hoe ik moest stokkeren gaf hij aan dit niet te doen dus met andere woorden ik loog. Ik heb hem zn ding laten doen en geen woord meer gesproken en ik zou ook nooit meer zo snel naar de mondhygiëniste gaan.
ik voel mij opgelicht door de mondverzorger, mij zijn ze ook als klant kwijt.
Als ik bel om bijvoorbeeld een afspraak te verzetten word ik altijd netjes te woord gestaan. Ik vind ik heel fijn. Wat ik wat minder vind is dat je eigenlijk altijd te laat geholpen word. Tandarts,Ortho of mondhygiënist het is vaak te laat. De Ortho ligt er een beetje aan wie daar helpt maar bij Joyce word ik vrijwel altijd optijd geholpen. Als ik zelf bij Sakira of die andere vrouw een afspraak heb altijd te laat. Meestal wel uitloop van 10 minuten ook als is het in de middag. Eind van de middag is vaak nog langer wachten. Vandaag een afspraak bij de mondhygiënist 15 minuten te laat geholpen. Daar vind ik wel wat van. Ik vind het over het algemeen wel fijne mensen. De mondhygiënist van vandaag gaf bijvoorbeeld goede uitleg en dat was ook zo bij de laatste afspraak bij de tandarts. Dat is ook wat waard. Maar ik 3 sterren om dat ik het vervelend om altijd te laat geholpen te worden.
behandeling is prima verlopen.
Netjes en beleefde omgang duidelijke uitleg
Vriendelijke medewerkers
Ben bijna een jaar met tussenposen onder behandeling geweest.. voelde mij zeer op mijn gemak er werd geluistert, en goed geadviseerd. Of je de koning of gewoon ik ben. Maakt niet uit.. dat is het fijne van deze praktijk Hossang en nasseri heeft mij de meeste tijd geholpen staat niet in het rijtje
Zorgvuldig en goed behandeld!....
Ik word altijd netjes geholpen. Ik vond het alleen niet leuk en netjes dat mijn behandelend arts ineens weg was zonder dat ik daar een berichtje of over gehad heb. Terwijl ik twee weken daarvoor nog onder behandeling bij hem was. Gelukkig heb ik weer hopelijk een goede maar zeker een aardige tandarts terug gekregen. Ik hoop dat deze een poos blijft. Dit is ook bij de mondhygieniste gebeurt ook die was ineens weg en een half jaar zonder gezeten dit vind ik niet leuk
Netjes behandeld door een vriendelijke tandarts en assistente Janet Helaas weet ik de naam van de tandarts niet.
Prima, hebben tijdje personeelstekort gehad begreep ik. Heb zelf gebeld voor een afspraak, was langer geleden dan een half jaar. Vanaf die periode, gaat het weer goed. Behandelingen, daar heb ik geen klagen over. Goede uitleg en het voelt in ieder geval goed.
goed
Mijn ervaring met orthodontie is zeer goed. Professionele medewerkers en een prettige sfeer. Korte wachtlijst en goed geplande vervolgafspraken maken deze praktijk voor mij een aanrader.
Zijn niet bezig met je gezondheid of goede service. Maar zoveel mogelijk geld afhankelijk te maken door je vertellen dat je veel problemen aan je gebit heb wat helemaal niet aan de orde is. En maar proberen zoveel mogelijk dure behandeling en medicijnen aan te smeren
Afspraak en daar kun je van op aan. Ik werd keurig geholpen. Advies ontvangen dus opvolgen op naar de mondhygiënist. Zeer tevreden.
Nooit de noodzaak gehad om naar de mondhygiënist te gaan. Nu voor het eerst en voor het laatst geprobeerd. Je bent een godsvermogen kwijt aan kosten en na de behandeling, ondertussen bijna 4 weken geleden, zijn er diverse plekken in mijn gebit gekomen die nu ineens extreem gevoelig zijn geworden. Voor mijn gevoel veel te veel weggeslepen. Dus voor mij een absolute no-go.
Mijn ervaring is goed Ik ben heel goed geholpen kon snel ingepland worden de tandarts dacht goed met mij mee Ik ben zeer tevreden
beatrixplantsoen 1 c
3411 DA Lopik
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.