Snelle afspraak, binnen halve dag gelegd

Heb nu 1 dag panelen in gebruik dus voor opbrengst en resultaat heb ik nog geen data. Afspraak was heel snel gemaakt na goedkeuring groene lening. Volgende dag al installatie door twee kundige installateurs, Timo & Julian. Hele aardige bekwame en behulpzame monteurs. Heb zelf hele mooie panelen Aiko N-Type die er strak bij liggen.

Gewoon SUPER

Vanaf het eerste contact een heel prettige ervaring, prima informatie van de verkoper/adviseur in een persoonlijk gesprek, snelle opvolging en binnen 4 weken alles in de lucht. Speciaal compliment nog voor het installatie-team dat uitermate klantvriendelijk heeft meegedacht en keurig werk heeft afgeleverd.

Duidelijke informatie, snel geplaatst

Positief: - Duidelijke informatie gekregen over de zonnepanelen (hoeveel, werking, wat is het beste voor ons gezin, oplevering, vragen achteraf). - Situatie buiten bekeken en toen een goed advies gekregen. - De werkmannen waren op de dag van plaatsing op tijd en waren deskundig. Verbeterpunten: - Het waaide hard op de dag van plaatsing. De zonnepanelen hadden ze buiten neergezet, maar niet op een handige plek. Waardoor ze omwaaiden. Ik weet niet of er beschadigingen waren. - Ik vond ze iets TE vriendelijk en een beetje opdringerig: ze vroegen of ze aan mijn eettafel mochten eten, ze vroegen zelf om drinken, ze gingen zomaar aan de eettafel zitten terwijl ik aan het eten was met mijn kind, ze stelden onnodige vragen aan mijn kind, ze kwamen ongevraagd op de bank zitten. Prima als je even wat komt vragen, maar ik vind het prettig als ze hun werk doen en buiten blijven.

Duidelijk, betrouwbaar

Duidelijk aanbod, heldere communicatie, staan open voor maatwerk, bijzondere wensen en vragen. Deskundige, prettige monteurs

Alles volgens afspraak verlopen

Alles is prima verlopen. Van verkoop tot en met de installatie.

Uitstekende service en zeer deskundige medewerkers

Ik ben zeer tevreden over het gehele traject van keuze maken voor welk.systeem naar offerte aanbieding (Wahid) tot installatie en oplevering (Danny). En als klap op de vuurpijl de service die geboden werd bij een stroomstoring die later bij ons optrad maar uiteindelijk niets met het geleverde werk van solar installatie groep te maken had maar dat zij op snelle en adequate wijze voor mij hebben opgelost. Kortom een zeer betrouwbaar topbedrijf die waarmaakt wat ze beloven. Kwaliteit en service!

deskundige, correcte en snelle afhandeling van het totale proces van offerte tot installatie

Deskundige voorlichting, heldere offerte, snelle en deskundige plaatsing. Goede begeleiding en beschikbaarheid bij vragen.

Snel, goed, creatief en kundig

Afgelopen vrijdag stonden Danny en Hedi voor de deur. Kek gekleed in het werkpak van de Solar Installatie Groep. Met 8 zonnepanelen "onder de arm". Eerder dan gedacht. Op een donkere, regenachtige en winderige dag. Zich daar weinig van aantrekkend lagen de panelen enkele uren later op het dak en waren ze aangesloten in de meterkast. En passant losten ze creatief de probleempjes op die horen bij het installeren in een oud huis. Een maand daarvoor werd de offerte hier thuis gemaakt en gelukkig niet per telefoon. Kan je goed doorvragen, de situatie samen ter plekke bekijken en krijg je een goed beeld over de werkwijze van de firma. Er zit nu een tevreden mens naar zijn App te kijken en ziet de schermen het licht opslurpen. Vanmiddag gaat de zon schijnen!

Top bedrijf alles in overleg en echte vakmensen

Degene voor een gesprek was een fantastische man ging er voor zitten wou graag sparren over ideeën en zei al gauw zo en zo gaan we t doen. De installateurs waren ook super gasten alles duidelijk uitgelegd als er iets anders moest gebeuren kwamen ze dat eerst netjes vragen voor akkoord gewoon zoals het hoort.

Goed,snel en netjes gewerkt

Danny en Jimmy kwamen wat later dan de af gesproken tijd wat netjes was door gegeven. De monteurs hebben netjes en goed door gewerkt. Alles netjes uitgelegd hoe de app werkt en geïnstalleerd.

Snel gelegd, vriendelijke medewerkers!

Goed verkoopgesprek, duidelijke afspraken die goed zijn nagekomen. Heel aardig installatieteam (Tim, Timo en Julian). Alle vragen werden geduldig en helder beantwoord. Problemen die wij zagen , waren er niet of werden snel opgelost Er werd snel en nauwkeurig gewerkt. Om 13.00 uur liepen de eerste kWh’s binnen. Alles keurig opgeruimd! Een aanrader!!

goede afspraken en ervaren mensen.

Wij werden bezocht door Morris die ons helder vertelde wat wij konden verwachten en wat de kosten waren. Uit drie partijen gekozen voor solar installatie groep. Eerder dan verwacht kregen we de afspraak voor het plaatsen van de panelen. In storm, wind en regen hebben Melvin en zijn collega de panelen geplaatst en uitleg gegeven. De volgende dag nog hele goede ondersteuning gekregen van Melvin via whatsapp. Wij zijn dik tevreden en laat de zon maar komen.

Super bedrijf

Van het verkoopgesprek tot aan de installatie alles super. Zeer klantvriendelijk en meedenkende mensen. Kortom, zeer tevreden

Uitstekend werk afgeleverd voor een goede prijs!

Uitstekend werk afgeleverd voor een goede prijs. Erg professionele installateurs!

Gebrekkige communicatie maar snelle plaatsing

Helaas liet de planning wat te wensen over. Een afspraak werd op het laatste moment doorgegeven, waarop we naar huis gingen om er te zijn voor de afspraak, maar deze uiteindelijk toch niet door ging vanwege te slecht weer. Na telefonisch contact uiteindelijk toch binnen redelijke termijn opgelost. Het plaatsingsteam (Tim en Timo) werkte snel en zorgvuldig. Nu de zonnepanelen er liggen zijn we er erg blij mee.

Goed werk komen afspraken na

Henny de vert heeft mij goed geholpen Hij komt uit Rijswijk is een paar keer langs geweest om in te vullen papieren voor Warmtefonds Zelf veel warmte fonds moeten bellen Dondedag is er geïnstalleerd en liggen de 8 panelen op dak Pok goed kontakt gehad met kantoor Solar altijdbereid om te helpen Al met al goed tevreden ook over de monteurs goed werk. Vert kishen uit Rijswijk goed werk geleverd Goed advies Enz

Top geregeld, van begin tot eind.

Ik heb de hele samenwerking met Solar installatie groep als zeer prettig ervaren. Zowel tijdens het gesprek voor een offerte, plannen van de afspraken, als de toppers die de panelen hebben gelegd (Tim en Timo). Alles zeer duidelijk besproken en dan ook totaal geen minpunten kunnen ontdekken.

Enthousiaste en deskundige mensen

Alles werd netjes overlegd en besproken niets werd zonder overleg gedaan. Er is netjes gewerkt alles is netjes achtergelaten. Ze zijn klantvriendelijk en weten waar ze het over hebben. Ook panelen op onze aanbouw was geen probleem. wij zijn tevreden met het resultaat bedankt!

Snel op gelost. Dankjewel Obaid

Puike service

Vandaag zijn onze zonnepanelen geplaatst door Timo en Tim. Klasse! De mannen waren mooi op tijd, werkten netjes en hard. Ze waren deskundig en hebben goed meegedacht. We zijn uitermate tevreden over het gehele traject van Solar.

grandioos

een bedrijf dat zijn afspraken na komt monteurs waren op tijd en alles netjes geinstalleerd ik had later toch nog een klein probleempje gebeld dit werd netjes opgelost top een bedrijf dat nog service hoog heeft staan

prima enthousiaste deskundige mensen

Een en al passie en deskundigheid. Nabellen, vriendelijkheid. alle lof!

Almost perfect offer to install

I cut only half point and thats because planning part needs improvement. When you make a deal I think you should reserve installation date at that time, not after initial payment & investigations. That might cause problems. Installation is almost perfect, the guys are capable & fast. Price is good in compare to similar offers. Only differ is not 30 year but 25 year warranty, I guess that is not important, what we can do only improve installation warranty period. That will be good if you can deliver 5 years of that not 2. Bu in general I am happy so far..

Zonnepanelen zijn netjes geplaatst en aangesloten

De monteurs die bij ons kwamen waren jong maar adequaat voor de taak. Werken vlot en geroutineerd. Tim en timo bedankt voor de plaatsing en silas voor het advies!

Een geweldig team !

Ik heb Solar benaderd om panelen te plaatsen in Belgie. Waar ik niet voldoende bij stilstond is dat er hier leistenen dakpannen zijn en niet zoals die in Nederland. Evengoed zijn 2 medewerkers, Timo en Stef, enthousiast aan het werk gegaan en hebben met creatieve oplossingen de klus geklaard. Ik was erg onder de indruk van hun werk-ethiek. Ik heb dat in Nederland wel eens anders gezien. Ik kan dit bedrijf en deze heren van harte aanbevelen !!

scheepmakershaven 27 c

3011 VB Rotterdam