Filters

6

Wisselend

Eerste keer: wilde annuleren ivm storm, heb alleen tijdsduur zonder extra kosten kunnen reduceren. Na mijn testrit van 3 km zag ik dat annuleren vanwege de storm gratis was. Na een email gold dat voor ons toen ook. fijn! Tweede ervaring: ik kreeg de stekker van de electrische auto niet los van de paal. Na 10 min telefonisch wachten ben ik zonder laadsnoer weg gereden. Dat vind ik teleustellend. Geen contact kunnen krijgen dan. Maar het rijden zelf beviel prima. Er kan nog veel verbeterd worden op communicatie gebied voor nieuwe gebruikers. Maak een video waarin je ziet hoe de auto open gaat bijvoorbeeld. Ik verwacht dat mijn beoordeling hoger word als ik niet meer tegen dit soort dingen aan loop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super simpel!

Beide keren dichtbij een auto gevonden, reserveren, deur openen met de app en rijden maar! Echt super simpel.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte klantenservice

Hele slechte klantenservice oprecht. Met belangrijke dingen waarmee je graag over wilt bellen willen ze dat je mailt, oke prima doe ik reageren ze terug met een automatisch mail! ze geven de domste reden om een account te deactiveren. Plus om de kers op de taart te zetten beantwoorden ze hun mail heel laat, dus je mag lekker een week wachten.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heerlijk!

Prettig concept.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Top

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne luxe auto met goede instructie op you tube

Het is een fijn idee dat ik een pasr dsgen vantevoren kan reserveren. Elektrisch rijden is even wennen maar heerlijk ontspannen. Echter ik heb ten onrechte een rekening van 18.38 gehad omdat ik de stekker can de auto heb gereset. Dit bedrag is wel in rekening gebracht Hans 06 34 194154

  • Aanbevelen? Ja
4

Veel gedoe, geen sleutel en vieze auto

Nu 2x een auto gehuurd. Eerste keer werkte de kortingscode niet. Na klacht indienen na lange tijd eindelijk nieuwe wel werkende kortingscode gekregen. Daarna dus nog een keer auto gehuurd. Hier was geen sleutel in te vinden, daarbij was de auto van binnen echt heel vies. Gebeld naar MyWheels, onverstaanbare jongen aan de telefoon. Totaal niet behulpzaam. Gaf aan dat ik eerst de rit af moest rekenen, terwijl ik dit vooruit betaald had. Hij kon niet aangeven waarom dit moest. Dit ook aangegeven bij MyWheels, tot op heden nog niets over gehoord. Uiteindelijk zelf die auto geannuleerd en een andere auto van MyWheels gehuurd. Deze deed het dan weer wel, alleen was ontzettend smerig �n er was in gerookt. Dit ook in de app aangegeven, niets over vernomen na de tijd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gemakkelijk-comfortabel

Super makkelijk te regelen, rijdt super, goede service mocht je hun bellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk en goedkoop

Het zijn heerlijke autos die makkelijk bediend kunnen worden

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlot inchecken en registratie

Leuk om eens in een volledig electrische auto te rijden. De app werkt duidelijk en snel. Het is de eerste keer wel even zoeken hoe je laadkabel los krijgt. Ook vind ik de km toeslag behoorlijk hoog.

  • Aanbevelen? Ja
4

Teveel beren op de weg

De elektrische auto's rijden prettig. De benzine auto's zijn matig. Mijn voornaamste probleem is dat de klantenservice, ook voor problemen tijdens de rit een wachttijd heeft van minimaal 15 min. Dit is heel frustrerend als je ergens moet zijn of de auto weg wilt zetten. Verder kost het allemaal veel meer tijd om met een deelauto te reizen dan een normale auto. Toch door kleine procedures tussendoor. Tot stond er bij terugkomst nog iemand op de enige MyWheels plek wat ook heel frustrerend was en veel tijd kostte. Wel is er in de app al een systeem om dit snel aan te geven. Al met al werkt het redelijk vanuit kantoor. Voor zakelijk wel een prima optie, al weet ik niet wat het kost. Toch zal ik nooit in mijn leven overwegen om MyWheels priv� te gebruiken.

  • Aanbevelen? Nee
2

Veel te duur voor een paar uutjes

52 euro voor 4 uurtjes is veel te duur.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top!

Prima app en goede prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel makkelijk

Voor het eerst elektrisch gereden, mooie auto. Makkelijk door prima online uitleg. Alleen financieel vind ik het iets minder inzichtelijk dan bijvoorbeeld Snappcar. Voor de rest fijne ervaring en voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben zeer tevreden over mijn deel auto van My Wheels

De My Wheels auto staat in de straat waar ik in woon. Makkelijker kan het niet. Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

mijn verwachtingen zijn overtroffen

Het gemak van het aanmeldproces en de app voor reserveren heb ik als zeer gemakkelijk ervaren. De auto ging direct open, was schoon en met voldoende benzine voor mijn ritje. Blij dat ik geen kilometerstanden hoef door te geven en auto niet hoefde af te tanken voor de volgende klant. De factuur duidelijk en overzichtelijk en snel na de rit. Ik kijk uit naar mijn volgende reservering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Smooth, nice cars

nice car selection and locations. bit pricy per hour rate

  • Aanbevelen? Ja
7

Fantastisch

Het systeem is goed en de auto's ook. Aleen jammer is dat er in mijn wijk geen auto's zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Lots of cars around, still some teething troubles

myWheels vehicles seem to be on the increase, I walk down what feels like most streets these days and see them. Because of this, I thought to give them a go! Having never driven electric before, it was a bit of an adventure, but we got there in the end when I finally figured out how to start and charge the car - there are great video tutorials on YouTube for each vehicle which are very important to watch before you travel! Unfortunately, sometimes I have found that a car wasn't charged properly, and the helpline isn't always very quick to get through to. However, I've only used them a few times and the uncertainty is decreasing each time. Overall, myWheels is becoming my go-to (over Greenwheels) because of the cleaner, and generally newer cars... even though they are a bit more expensive. Keep up the good work.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk en snel!

Op de dagen dat je een auto nodig hebt is dit echt ideaal. Het is super gemakkelijk en ook het contact voor vragen e.d. Is super goed. Al met al enorm tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

groot gebruiksgemak

Wij hebben onze tweede auto verkocht. Door het gemakkelijk gebruik en goede beschikbaarheid van My-wheels is dat voor ons nooit een gemis geweest.

  • Aanbevelen? Ja
10

De auto rijd goed makkelijk te huren.

De auto rijd goed. Vind wel dat de winterbanden herrie maken. Maar voor de rest een lekker auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkt smooth en veel duurzame opties

Aanbod elektrische auto's is in mijn buurt groot. De app is erg gebruiksvriendelijk en je wordt goed op weg geholpen met compacte handleidingen en tips. Erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Alle keren technische issues, te lange wachttijden meer dan 15 minuten, en nog steeds geen respons of zelfs antwoord dan we l bevestiging ontvangst op klachten en uitstaande vrager, tik ze maar eens op de vingers allemaal (maar zachtjes met ganzen dingen veertje, roze natuurlijk :) )

  • Aanbevelen? Nee
2

Onbeleefde en slechte klantenservice

Op mijn klacht werd niet eens meer inhoudelijk gereageerd. de boot werd afgehouden en de medewerken ging gewoon voorbij aan mijn inhoudelijke opmerkingen en sloot het gesprek af. Zeer onbeleefd en echt niet van deze tijd voor een app van een dienstverlener. Kan je beter naar andere huurbedrijven zoals Sixt Share, Car2go, etc.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle

085-7734222

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.