Filters

4

Meteen dreigen met boetes

Ik heb zojuist de rit beeindigd, de laadkabel aangesloten en met de 'druppel' het laden geactiveerd. Toch kreeg ik na 10min(!) ineens een sms dat de auto toch niet aan de laadpaal zou staan. Bij het afsluiten was in de app niet te zien dat hij niet aan het opladen zou zijn. lk heb toen een medewerker gebeld en de situatie uitgelegd. Maar in plaats van te helpen dreigde hij met een boete. Wat een verschrikkelijke service!

  • Aanbevelen? Nee
5

Prima concept en ditto auto's, app kan echt beter

Geen opmerkingen over de auto's, locaties en beschikbaarheid. Alleen de app voor iOS logt vaak automatisch uit en kom er dan niet meer in.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top!

Erg handig dat je makkelijk en snel een auto in de app kunt reserveren. Parkeren in het zone-gebied is ook heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk geregeld

Snel en makkelijk geregeld via de app. Ook op korte termijn een auto beschikbaar in de buurt. Tip: plaats een QuickStart in de auto of maak die in de app.

  • Aanbevelen? Ja
5

Kreeg de auto niet aan de praat

Inmiddels heb ik 2 x een elektrische auto gehuurd en beide keren kreeg ik hem niet aan de praat. Werd keurig geholpen door een medewerker, ze heeft zelfs een andere auto voor mij gereserveerd die in de buurt stond, maar ook die kreeg ik niet aan de praat. Misschien een idee om een nog gedetailleerder instructiefilmpje te maken, zodat ook 'nitwits' als ik de auto werkend kunnen krijgen. Verder niets dan lof over de helpdesk en dit initiatief.

  • Aanbevelen? Ja
8

No procedures in place when mechanical issues with car arise.

I have used this service multiple times and it is no doubt handy around the city. However if things don't go as planned with the car you are in trouble. Our last trip had mechanical problems with the car which resulted in us being stuck on the side of the road 1 hour from Amsterdam. This resulted in my wife and two small children having to get to a train station and finding their own way home. (no compensation provided). Whilst I wait patiently (2 hours) with the car. I get home 5 hours later than expected having to reschedule important appointments. This was all unfortunate and it can happen to cars obviously, so I am not entirely upset with that. But what does infuriate me is the complete lack of communication after this incident. I have since been contacted by mywheels and this situation has been rectified which I am thankful for.

  • Aanbevelen? Ja
1

Auto's zijn vies en klantenservice is onbereikbaar

De deelauto's in mijn wijk zijn overgenomen door MyWheels. De auto's zijn duidelijk viezer en daarnaast ook nog duurder geworden. Bij problemen na je rit is de klantenservice onbereikbaar. Ik wacht al 3 weken op een reactie.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima auto, fantastisch verhuur systeem!

Zeer gebruikersvriendelijk systeem om in te schrijven en om een auto te huren die op loopafstand staat. Prima auto, rijdt heerlijk. Zeer redelijke prijs voor huur en gebruik. Enige minpunt was dat het niet mogelijk bleek te zijn om een tweede bestuurder toe te voegen. Volgens de informatie vooraf zou dat wel moeten kunnen. Maar toen ik naar haar adres was gereden en haar had opgehaald bleek dat niet meer mogelijk te zijn omdat de rit al was begonnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemakkelijk en niet duur

Mooie elektrische auto, geparkeerd een paar straten verderop en een gebruiksvriendelijke app.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geweldige huurauto's, zeer slechte klantenservice

Er is geen telefoonnummer voor particulieren van jullie te vinden, er is geen formulier te vinden om een andere vraag te stellen dan jullie eigen bedacht FAQ's, geen juiste en volledige antwoorden op een eerdere klacht (aanvraag #133740), geen mogelijkheid voor slechte feedback als reactie op jullie reactie op deze klacht, ook al gebruik ik daarvoor het uitnodigingsmailtje: Hoe vond je het contact met MyWheels, en een error in de titel "Klantenservice onder de maat" als ik een nieuwe klacht wil indienen. En het zal me benieuwen of het me lukt om deze slechte beoordeling wel naar jullie te versturen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Easy Ride

The Mywheels app is very user friendly and easy to locate the cars in the neighborhood. The Cars are nice and clean and communication from mywheel is excellent about the car manuals. The instructions are very clear with the pictures and also supported by a Video that makes it super easy to start your ride.

  • Aanbevelen? Ja
2

Super expensive

1 min driving for 10 Euro's

  • Aanbevelen? Nee
2

Enorm slecht

Een tijdje geleden een auto gehuurd bij mywheels. Het huren ging soepel. De auto zou op een parkeerplaats staan achter een slagboom volgens de tekst, echter bij aankomst was het even zoeken want op de app was een verkeerd vak aangegeven waar hij zou moeten staan. Hij stond namelijk een stukje verderop op een betaald parkeren parkeerplaats met een parkeerboete onder het raam. Toen ik de sleutels uit het dashboardkastje pakte zag ik ook hier een flinke stapel met dezelfde parkeerboetes. Toen ik klaar was met de rit kwam ik erachter dat ik de auto niet kon parkeren en afsluiten op de plek die in de tekst was beschreven omdat er een verkeerd vak was aangegeven in de app. Ik moest hem dus ook in het betaald parkeren zone neerzetten. Ik heb dit daarna ook direct telefonisch doorgegeven. Een maand later kreeg ik een mail van mywheels dat ik een parkeerboete had gekregen. Direct de reden doorgegeven maar de reactie was dat de boete terecht was en ik hem dus gewoon moest betalen. Na diverse mails op en neer gestuurd te hebben leek het er op dat ze totaal geen moeite deden om naar mijn verhaal te luisteren en simpel afgingen op protocollen. Ik wacht wel af wat er gebeurd nadat het bij het incassobureau terecht is gekomen. Ik raad mensen af om een auto hier te huren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Everything was great during my first three rides

I have tried to ride three different electric cars with MyWheels. Everything was great with quite straightforward and clear instructions/assistance from the app. I hope my next trips will be excellent as well.

  • Aanbevelen? Ja
5

Tegenwoordig onpersoonlijk, weinig klantgericht

Ik word gevraagd te reageren op basis van twee keer huren. Ik heb pas ��n keer gehuurd en ��n keer gereserveerd.... Vroeger was Wheel4All benaderbaar. Je kon bellen en je vraag of verzoek werd meteen aangepakt. Nu lijken protocollen centraal te staan. Dat was heel frustrerend toen ik na bijna 10 jaar mijn slapend lidmaatschap wilde reactiveren. Op die donderdag dacht ik nog voor de zondag daarop een auto te kunnen reserveren, maar dat viel vies tegen. De daarvoor noodzakelijke registratie van mijn mobiel telefoonnummer was pas de maandag daarna klaar, ondanks telefonisch contact en email. Heel jammer. De week daarna verliep het gebruik van een auto heel voorspoedig. De tweede reservering verliep niet vlekkeloos. Er was een glitch in het systeem. ik kreeg een foutmelding waardoor ik onzeker was of de reservering geslaagd was. Pas ongeveer een kwartier later had ik daarover de gevraagde zekerheid... Ik wacht dus nog even met een oordeel. Ik kan dat in de volgende vraag niet invullen. Er zou ook een optie moeten zijn als [(nog) geen oordeel]. Het ontbreken van die optie is mijnreden om vooralsnog NEE in te vullen, ondanks mijn positief oordeel over het gebruik van de auto afgelopen zondag. Mijn suggestie: maak meer mogelijk via telefonische ondersteuning.

  • Aanbevelen? Nee
8

Geweldig

Makkelijk, betaalbaar, schoon en snel. App is makkelijk in gebruik, overzichtelijk. Enige minpunt is dat de auto steeds in het zonegebied terug gebracht dient te worden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Voorheen voldoende, sindskort zeer teleurgesteld. Nooit meer!

Het gebruiken van de auto's en de werking van de app is prima. Totdat ik van de week een e-mail kreeg waarin ik vals beschuldigt wordt van tankpasfraude zonder enige bewijs. Zo kunnen de eigenaren van de auto's Mywheels blijkbaar alles wijsmaken. Zo heb ik zogenaamd 160 euro getankt voor een Citroen C1 en wordt er binnen enkele dagen een boete automatisch ge�ncasseerd van 425 euro. Bizar, de klantenservice van MyWheels duurt ook altijd enorm lang dus dit probleem gaat zich voorlopig nog even afspelen. Heel erg teleurgesteld en dit bedrijf, het is alleen uit op je centen.

  • Aanbevelen? Nee
5

Jammer dat je de auto's weer op ongeveer de zelfde plek moet neer zetten

Ik vind het heel onhandig dat je de auto niet overal kan plaatsen in het gebied maar het echt op ongeveer dezelfde plaatst terug gezet moet worden

  • Aanbevelen? Nee
9

Erg leuk

Erg leuk om mee te rijden

  • Aanbevelen? Ja
9

Easy to use and reliable, very handy

The app and website are very easy to use to see what is available. Getting an overview of expected cost is a bit more hidden (you need to click on the little (i) next to the hourly price, could be a bit more easy to find). First rent was a Leaf for a two hours trip to IKEA, went flawlessly. Second rent was a Kona, rented for a whole week road trip to Germany, it also went great. Charging was a no-brainer with the given pass. Being able to travel abroad in Europe is also a great plus. Only negative point when considering longer trips (several days) is de price per kilometer, even though it is reduced by 25% compared to the base one, 25 cents per kilometer remains very expensive, especially considering the extremely low maintenance cost of electric cars... It would be great if they could offer a reduced 'bulk' price for huge amounts of kilometers, maybe with a separate real cost for actual charging (since price on this varies a lot depending where you charge).

  • Aanbevelen? Ja
10

Onwijs fijn en makkelijk om te gebruiken

Je ziet dat er goed nagedacht is over alle interactiestappen en dat het echt gebruiksvriendelijk is. Ik ontwikkel zelf soortgelijke diensten en dit is echt goed gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en goed betaalbaar

Ik heb 2x gebruik gemaakt van een peugeot E 208 automaat. Mooie wagen en goed onderhouden. De app werkt heel handig en is erg overzichtelijk. Je hoeft niet te zoeken naar verborgen kosten. Ongeveer een uur na de rit krijg je de definitieve factuur. Ik ben zeer tevreden! Op deze manier heb ik altijd een prima wagen tegen lage kosten en kijk ik niet om naar het onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
8

Echt van deze tijd!

Complimenten! Goed geregeld. Lekker makkelijk alles via 1 app regelen. Het was erg gemakkelijk en betrouwbaar. Ik heb maar 1 minpuntje, en dat is dat helaas alle auto's die ik tot nu toe heb gehuurd niet schoon waren. Verder goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Easy, handy, economical, flexible and awesome.

Easy, handy, economical, flexible and awesome.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne app, handige service

Ontsleutelen met mijn OV chipkaart werkt uitstekend. En super last-minute nog even een auto huren voor een uurtje om de kinderen op te halen ging ook makkelijk. MyWheels heeft de processen goed op orde.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Peppelgaard 44

5051 ZK Goirle

085-7734222

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.