Duidelijke en open communicatie.

Duidelijke en open communicatie gedurende het hele aanvraag traject. Super geholpen door Sabita!

Netjes en correct geholpen

Netjes en correct geholpen

De medewerker heeft zich volledig.

De medewerker heeft zich volledig ingezet en mee gedacht.

Een duidelijk en vriendelijk contact

Een duidelijk en vriendelijk contact Na het aanleveren van alle gegevens snel akkoord gekregen. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling, mede gezien mijn leeftijd (74) had ik niet op een akkoord gerekend.

Goede service en persoonlijk contact.

Goede service en persoonlijk contact.

Duidelijke communicatie en korte.

Duidelijke communicatie en korte lijnen. Ook bij stellen van vragen word de tijd genomen en duidelijk uitleg gegeven.

Een lening aanvragen bij nkc omdat,,

ben zeer tevreden en niet alleen omdat mijn lening is goedgekeurd maar om de totale aanpak van a tot z. Duidelijken zeer vriendelijke medewerkers. Hier en daar een foutje herstellen en nog wat extra info aanleveren maar wederom duidelijk en zeer behulpzaam raad het zeker aan Ga zo door gr john

heb je een dringende lening nLodig voor.

heb je een dringende lening nodig voor zakelijke schuldaflossing, welke lening dan ook

Goede service en communicatie

De Nederlandse Krediet Collectief Is een prima team met volhouders om voor u een passende lening te verzorgen. Een goede communicatie (e-mail/telefonisch) ik ben zeer goed te woord gestaan. Zeker een aanrader voor uw bank lening. Vriendelijke Groet, Jan en Petra

Prettig contact en snelle service

Prettig contact. Goed backup systeem waardoor velen mij konden helpen. Snelle communcatie waardoor voorgang en afhandeling snel verliep!!!

Behulpzame mensen die mij goed hebben.

Behulpzame mensen die mij goed hebben voorgelicht

Het was heel persoonlijk

Het was heel persoonlijk. We werden gebeld door degene die ook als afzender inner mail stond. Heel prettig. Goed ge�nformeerd tijdens het traject.

Toppers

Super snelle service en iedereen is vriendelijk en bereid je te willen helpen. Ze gaan tot het uiterste

Zeer adequate en nauwkeurige dienst

Van offerte, aanvraag tot tekenen, het gehele proces wordt zeer adequaat begeleid. Vragen worden keurig beantwoord en men neemt steeds kontakt op bij iedere stap.

Goede service, snel, duidelijk, klantvriendelijk en erg attent ??

Denken goed mee!

Denken goed mee!

Snel duidelijk overzichtelijk en gelijk.

Snel duidelijk overzichtelijk en gelijk reactie op een actie

Ze zijn vriendelijk en klantgericht

Ze zijn vriendelijk,klantgericht, werken snel en communiceren helder. Binnen enkele dagen door mijn aanvraag geholpen. Zowel telefonisch als via een gebruiksvriendelijke digitale omgeving.

NKC comes with an outstanding customer.

NKC comes with an outstanding customer satisfaction. You are really good on focusing on what clients need!

Snelle handelingen

Snelle handelingen, duidelijk en persoonlijk contact

Snel offerte en binnen 2 dagen.

Snel offerte en binnen 2 dagen geregeld. Goed en deskundig

goede voorlichting en adequate hulp

Ik heb goede ondersteuning gehad en alles werd professioneel uitgevoerd.

Zeer professioneel

Zeer professioneel, super goede hulp bij de aanvraag! Een aanrader

Snel en behulpzaam

Snel en behulpzaam Goed advies en vriendelijk

Zeer tevrede

Netjes, snel met antwoorden en vriendelijk

Laan van Waalhaven 442

2497 GR Den Haag