Our second family holiday here :)

We really enjoyed our holiday here again. Toilet, shower and washing facilities for camping were great. Facilities on site are fab. We only gave 4 stars because things began to close early during the second week of our stay. I understand things begin to close in low season but it was still August. The supermarket and bar began to close early and the outdoor pool also packed up by 6pm when the weather was still red hot (too hot to retreat to a tent!) I would definitely recommend the site however! A heads-up about changes in schedule would have been helpful.

• Would you recommend us? Yes

het was heel goed

het is goed

Toller Platz mit kleinen Mängeln

Der Platz hat alles was eine Familie benötigt. Alles in allem aber etwas in die Jahre gekommen, vor allem das Schwimmbad bzw. Freibad. Bei der Ankunft lief alles top sufgrjnd des ferienende haben wir sogar ein platzupgrade bekommen. Der Supermarkt hat ein ordentliches Angebot auch die Preise fanden wir ok. Sehr gute Auswahl an Brötchen. Nur das männliche Personal ist prinzipiell schlecht gelaunt und lässt es den Kunden auch spüren. Die Animation ist nur auf Holländisch auch alle Animateure die wir getroffen haben sprachen wenig englisch und kein deutsch. Daher hatten unsere Kinder recht wenig Lust das Programm mitzumachen. Hervorzuheben ist das putzteam sanitär wurde 3x am Tag kontrolliert hier gab es auch nur Probleme wenn die zelthäuser an Jugendgruppen vermietet waren, sonst immer sauber. In der näheren Umgebung ging es einen Freizeitpark sehr zu empfehlen. Auch das all you can eat ist sehr gut. Die Restaurant auf dem Platz sind sehr teuer wenn man die portionsgrössen beachtet. Der größte Reinfall war die Kinderpizza am snackpunkt. Belegt zwar nach Wahl aber ein Durchmesser von ca 15 cm. Alles in allem aber trotzdem zu empfehlen.

Sehr schöner Campingplatz

Großer Stellplatz Gute Anbindung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Camping met alles op loopafstand

We zijn niets tekort gekomen, alles was op wandelafstand beschikbaar. Kampeergasten in onze buurt waren laat nog heel luidruchtig en het autoverkeer door kampeergasten kon net wat minder en veel hoffelijker. Ook het autoverkeer aan de ingang voelde chaotisch en druk en daardoor onveilig aan. Geurhinder aan onze plaats (waterpunt?)

Prima kampeerplaats

Mooie plek en mooie sanitair Zwembad wel beetje verouderd Wel een beetje duur

Leuke vakantie in een tof park.

Leuke , ruim chalet op een tof park , vlak bij toverland. Enkel sommige keuken spullen, zoals snijplank ontbreekt in de keuken en er warmen geen stopcontacten in de keuken aanwezig waardoor we de waterkoker op de grond moesten zetten.

Super Urlaub aber Sauberkeit Katastrophe

Das war, wie immer, ein super Urlaub. Wir kommen gerne auf den Campingplatz. Aber dieses Mal war die Sauberkeit im Sanitärgebäude eine Katastrophe! Toiletten stinken nach alten Urin. Kotspuren auf und neben den Toiletten. Die Böden in den Duschen sind voller Dreck. Die Wände in den Duschen sind voller Haare und Dreckig. Egal zu welcher Uhrzeit man geht, ob morgens oder Abends. Es war immer dreckig. Es sah so aus, als wurde gar nicht geputzt! Teilweise lag der Dreck mehrere Tage in den Duschen (Blätter und Sand)

Sehr schöner Campingplatz

Alles sehr gut und freundlich.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Mooie camping met veel faciliteiten

Op zich zijn wij tevreden over het verblijf bij u; - prima sanitair - mooie en veel faciliteiten - ruime plaatsen Wat ons erg tegenviel was de herrie die er s 'avonds laat en een deel van de nacht was. Ook het rijgedrag van met name jongelui op elektrische steps en fatbikes, veel te hard en met een hoop herrie tot ruim na twaalf uur. Engelse gasten denken dat 15mijl per uur hetzelfde is als 15 KM per uur?????

camping prima in orde maar veel te veel honden(GEBLAF) en te snel rijdende auto's zeker die waarop UK staat!die mensen verwarren 15 km met 15 mijl! er moet vel meer gedaan worden aan de snelheid!

top Park

Zijn echt top gerelegd, binnen en buiten alles Goed

Mooie 6 dagen

Hallo medewerkers van camping de schadberg . Weg gaan even te rug naar het begin het boeken via internet . Het ging goed tot de betaling via de bank ,daar kregen we te zie probeer het later nogmaals, diverse keren geprobeerd en let wel alles opnieuwe invullen . Er werden ook gegevens gevraagd van de 2 reiziger . Zijn is 16 juni 1965 geboren . Bij mijn naam kon ik gewoon cijfers indrukken, bij de 2 reiziger moet je via een kalender op het pijltje drukken dat je een ons woog ,want hij ging maar iedere keer één maand terug dus 700 keer drukken. Ik had bijna de boeking afgeblazen want tijdens op het pijltje drukken stopte deze halverwegen op een helemaal verkeerde datum dit gebeurde 3 keer ,daarna hebben we de 2 reiziger niet meer ingevuld. Wel verder gegaan maar weer ging het bij de betaling weer mis toen ik contact probeerde te krijgen ,het leek net of we op een nep account zatte, we hebben toen toch maar telefonisch contact gezocht. En er bleek zelfs een dubbele boeking te zijn en dat werdt recht getrokken en de medewerker zou ons een nieuwe betaling verzoek sturen . Dit ging wel rechtstreeks naar onze bank . We zouden voor aankomst de nodige gegevens krijgen op de door ons ge downloaden app dan hoeven we niet te stoppen bij de receptie en zou hij aangeven welke plaats we hebben . Nou de dag voor vertrek naar jullie park zou ik de gegevens op de app zichtbaar zijn ,maar tot mijn grote verbazing ging dat niet omdat een emailadres en een wachtwoord gevraagd werdt. Ik stuurde een mail waar ik mijn wachtwoord kon vinden en kreeg als antwoord dat dit niet ging en dat dit alleen tijdens de boeking kon gedaan worden , dit hebben wij helemaal niet gezien of is ook nergens gevraagd . Ik zag ook dat bij andere o derwerpen die je op de app wilde bekijken je het emailadres en wachtwoord moest invullen. Zou fijn zijn als bij de app een account zou kunnen aanmaken. Bij aankomst op de camping was de medewerker zeer kortaf. . KAN NIET MEER SCHRIJVEN LETTERS OP????

Campingplatz der sehr in die Jahre gekommen

Rezeption Eingangsbereich snackpoint Restaurant alles sehr schön und leckeres Essen aber leider ist das Schwimmbad und das Freibad sehr in die Jahre gekommen was man auch stark sieht im Freibad das Außenwasser war ziemlich kalt der privat Sanitärbereich auf unserem Stellplatz war auch nicht sehr sauber geputzt und ist auch sehr in die Jahre gekommen ansonsten ein sehr schöner Platz

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooie gezellige camping

Was gewoon voor ons 3 weken genieten op de comfor plaatsen.

Schöner Campingplatz, aber für uns keine 5 Sterne

Im Großen und Ganzen ok, gerade für Familien mit kleineren Kindern. - Die Plätze sind schön groß und die Waschräume dicht dran. Allerdings waren sie nicht sauber. Die Innendecken wurden in 10 Tagen gar nicht gesäubert und sicher davor auch nicht. So viele Spinnenweben inkl. Spinnen etc., nicht so ansehnlich. Auch um die Gebäude. Leider liegt of Müll hier und da, was aber auch ganz klar an den Urlaubern liegt. - Hunde dürfen nicht mit in das Hauptgebäude und an den Badesee. Das finde ich persönlich einfach schade, da der Hund bei hohen Temperaturen nicht im Wohnmobil bleiben kann. - W-Lan gibt es nur für 2 Pers. Man muss sich dann an und abmelden um es an andere Familienmitglieder weiterzugeben. WLan funktionierte bei uns aber nicht wirklich gut. - Das Personal ist super nett und hilfsbereit!

Chalet goed genoeg voor 1 overnachting

De ligging tussen de jaarplaatsen is een minpunt. De jaarplaatsen zijn wisselend netjes en soms zwaar verwaarloosd. Ook lijken sommige chalets permanent bewoond. Ons chalet had wat mankementen: kapotte tuinstoel, een keukenkraan zonder perlator en dunne schuimrubber matjes in de stapelbedden. Maar omdat we maar 1 nacht bleven hebben we dit niet bij de receptie gemeld.

Goed maar kan nog op paar puntjes beter

Wij hebben naar onze zin gehad we hadden comfort met sanitair en dat was super. Alleen de plekken waar je staat zijn mooi maar om dan na de wc te. Gaan wel heel zanderig en veel stenen. Verder de weg na de plek dikke bobbels en gaten in weg. Misschien daar wat aan doen dis niet fijn voor auto en caravan en mensen slecht te been. De honden afrasting&oq en zwemplas is leuk maar bij water mag wel wat geel zand en er staat er voor een hek maar verder bosjes waar ze als nog door kunnen en wat heel onvriendelijk is de bosjes van bramen met stekels. Verder is dit een aanmerking en hebben wij ons vermaakt

Vergane glorie

Het huisje was vies, slecht onderhouden. Vieze keuken, alles plakte. Er ontbrak ook van alles aan de inventaris, zoals een mes om mee te snijden. De stoelen zaten oncomfortabel. Sfeerloos park, veel te groot, slecht verlicht. Het zwembad viel ook tegen. Niet om naar terug te keren.

Tijdtekort

Zalig park. Na onze fantastische herfstvakantie 2023 snel nu nog een weekend vertoeven voor onze zomervakantie afloopt. Snel nog even toverland meegepikt, abc culinair met de kids vertoeft, en de gezellige huisjes. Buiten de niet zo leuke bedden.super is het hier !

Redelijke camping.

Grote camping met veel vaste staanplaatsen waardoor je achterop de camping komt te staan. De verlichting in de avond was slecht, echt donker (vooral voor kinderen) De plaatsen die leeg staan (door vertrekkende vaste gasten) is een grote vieze puinhoop. Voor kinderen is er veel te doen, het speelterrein ziet er netjes uit. Net als het overdekte service point met winkel, restaurant en snackbar.

Heerlijk

Heerlijk gedurende het hele verblijf

Wel jammer dat wij 2 weken zonder WiFi hebben gezeten. Maar desondanks voelt het altijd als thuis komen.

Mooie, schone, camping. Een camping waar voor alle jeugd genoeg te doen is!

Ijskoud water

Ijskoud zwembad buiten, binnen ging het wel. S avonds veel last van jongeren die uit de disco komen. Gebonk op onze camper s nachts. We waren met 2 kleine kinderen. Gelijk de 1e dag aangegeven bij de receptie maar die reageren hier niet egt op. Ja je moet dan het noodnummer bellen dan komt er iemand langs gefiets.. Ook lag er een heel groot stuk glas in de speeltuin waar ons zoontje z'n voet aan heeft open gehaald.

Company details

5 Middenpeelweg