slecht tot zeer slecht

Wc gebouw wordt slecht schoon gemaakt spinnenwebben plaatsen waar de ontlasting tegen de muur zit. Onderhoud aan de de plaatsen slecht tot niet er zijn veel kuilen en geulen ,als je vraagt om te kommen kijken staan ze je aan te kijken, is er geen tijd of als antwoord doen we niets aan. Mensen die er vaker staan die kranen vervang en de stroomautomaat vervang voor meer stroom en meer plaats opeisen zodat anderen mensen geen plaats /ruimte over houden ook daar wordt niet aan gedaan als je dat aangeeft. Jongeren die nachts over de camping zwerven en voor overlast zorgen en de boel slopen na de de disco. jongeren die in de disco alcohol drinken en krijgen die 14 of 15 jaar zijn?????? 18 nix

Verder was het goed

Het was goed en leuk het poetsen van het privé sanitair kan wel wat beter

Leuke camping

Van Maandag tot Donderdag, was het sanitair goed,tot de vaste gasten kwamen Gelukkig was het om 23u rustig! Verder was het een fijne vakantie.

Premium prijs voor een basic huisje.

4-persoons huisje met de nodige gebruikssporen. Geen airco, geen toiletrol, geen afwas spullen en een moeilijk instelbare thermostaatkraan in de douche. Wel ruim €40 schoonmaakkosten bovenop een prijs van ruim €70 voor een nacht en €10 reserveringskosten.

Gerne wieder!

Guter großflächiger Platz mit Schatten und Sonne. Genug Abstand zum Nachbargrundstück. Sanitäranlagen gut erreichbar. Für Kinder super Spielplätze. Schwimmbad und Badesee vor Ort. Sparmarkt gut sortiert aber etwas teuer. Preis Etikett an den Waren nicht überall vorhanden. Restaurant sah ordentlich aus, haben wir aber nicht benutzt.

Schöner Platz mit vielen Möglichkeiten

Freundlich und angenehme Atmosphäre- der Platz hat viel zu bieten. Einfach herrlich

Schöner Platz mit kleinen Abstrichen

Die privat Sanitärgebäude (um Platz nr 1226) müssten mal renoviert werden. An der Dusche liess sich die Temperatur nicht gut regulieren. Die großen Sanitärgebäude machten einen sehr ordentlichen Eindruck. Das Aussenschwimmbecken sollte öfter mal vom Dreck am Biden befreit werden.

Prima camping

Wij stonden met onze Eriba 535 op het veld met prive sanitair, prima ruime plaats en het privesanitair met kookgelegenheid en koelkast was uitstekend en schoon. De faciliteiten zoals zwembad, zwemvijver en speelplaatsen zijn prima, het geheel ziet er goed onderhouden uit. Goed gesorteerde campingwinkel. Het is wel een erg groot park waar op de plaatsen met met chalets en of vaste staanplaatsen het wat rommelig aandoet. Daar heb je op de plaatsen waar wij stonden geen last van. Enige nadeel is als de wind verkeerd staat je de snelweg goed kan horen. Wij hebben daar verder geen last van gehad. Mooi kunnen fietsen inde omgeving van de Peel

Het is een top camping

Er is veel te doen voor jong en oud

Mooie grote camping met uitstekende voorzieningen

hebben als last-minute deze camping geboekt voor een kort bezoek. Camping is groot en van alle gemakken voorzien. prima speelfaciliteiten voor kinderen en een prima zwembad ( binnen- en buiten)met kleine kinderen een absolute aanrader.

Excellent

What a beautiful place excellent clean facilities and a pleasure to stay We will return

• Would you recommend us? Yes

Mooie camping veel te doen .maar geen veilig gevoel

Wij kamperen al meer dan 40 jaar veel campings inde buurt maar ook in het buitenland gehad maar wat ik deze week meemaak op jullie camping is toch wel even schrikken .dinsdag nacht staat er snachts om 02.15 een donkere man bij ons in de caravan binnen. Hij zocht zogenaamd zijn vriend. .hij werd door mij man wel erg snel naar buiten gewerkt .maar de schrik zat er wel in Afgelopen nacht om 4 uur ziet mijn man iemand stoelen dragen op ons veld wij spreken hem aan en hij zegt ik kom van een feestje!!!! Dus niks aan de hand dachten wij . Tot dat smorgens er een stukje verderop mensen bij hun camper vreemd keken dat er 4 stoelen weg waren. Dit vind ik voor zo'n grote sterren camping slechts Geen controle aan de poort en geen of te weinig beveiliging op de camping Zo jammer. Maar we komen volgend voorjaar toch terug

Our second family holiday here :)

We really enjoyed our holiday here again. Toilet, shower and washing facilities for camping were great. Facilities on site are fab. We only gave 4 stars because things began to close early during the second week of our stay. I understand things begin to close in low season but it was still August. The supermarket and bar began to close early and the outdoor pool also packed up by 6pm when the weather was still red hot (too hot to retreat to a tent!) I would definitely recommend the site however! A heads-up about changes in schedule would have been helpful.

• Would you recommend us? Yes

het was heel goed

het is goed

Toller Platz mit kleinen Mängeln

Der Platz hat alles was eine Familie benötigt. Alles in allem aber etwas in die Jahre gekommen, vor allem das Schwimmbad bzw. Freibad. Bei der Ankunft lief alles top sufgrjnd des ferienende haben wir sogar ein platzupgrade bekommen. Der Supermarkt hat ein ordentliches Angebot auch die Preise fanden wir ok. Sehr gute Auswahl an Brötchen. Nur das männliche Personal ist prinzipiell schlecht gelaunt und lässt es den Kunden auch spüren. Die Animation ist nur auf Holländisch auch alle Animateure die wir getroffen haben sprachen wenig englisch und kein deutsch. Daher hatten unsere Kinder recht wenig Lust das Programm mitzumachen. Hervorzuheben ist das putzteam sanitär wurde 3x am Tag kontrolliert hier gab es auch nur Probleme wenn die zelthäuser an Jugendgruppen vermietet waren, sonst immer sauber. In der näheren Umgebung ging es einen Freizeitpark sehr zu empfehlen. Auch das all you can eat ist sehr gut. Die Restaurant auf dem Platz sind sehr teuer wenn man die portionsgrössen beachtet. Der größte Reinfall war die Kinderpizza am snackpunkt. Belegt zwar nach Wahl aber ein Durchmesser von ca 15 cm. Alles in allem aber trotzdem zu empfehlen.

Sehr schöner Campingplatz

Großer Stellplatz Gute Anbindung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Camping met alles op loopafstand

We zijn niets tekort gekomen, alles was op wandelafstand beschikbaar. Kampeergasten in onze buurt waren laat nog heel luidruchtig en het autoverkeer door kampeergasten kon net wat minder en veel hoffelijker. Ook het autoverkeer aan de ingang voelde chaotisch en druk en daardoor onveilig aan. Geurhinder aan onze plaats (waterpunt?)

Prima kampeerplaats

Mooie plek en mooie sanitair Zwembad wel beetje verouderd Wel een beetje duur

Leuke vakantie in een tof park.

Leuke , ruim chalet op een tof park , vlak bij toverland. Enkel sommige keuken spullen, zoals snijplank ontbreekt in de keuken en er warmen geen stopcontacten in de keuken aanwezig waardoor we de waterkoker op de grond moesten zetten.

Super Urlaub aber Sauberkeit Katastrophe

Das war, wie immer, ein super Urlaub. Wir kommen gerne auf den Campingplatz. Aber dieses Mal war die Sauberkeit im Sanitärgebäude eine Katastrophe! Toiletten stinken nach alten Urin. Kotspuren auf und neben den Toiletten. Die Böden in den Duschen sind voller Dreck. Die Wände in den Duschen sind voller Haare und Dreckig. Egal zu welcher Uhrzeit man geht, ob morgens oder Abends. Es war immer dreckig. Es sah so aus, als wurde gar nicht geputzt! Teilweise lag der Dreck mehrere Tage in den Duschen (Blätter und Sand)

Sehr schöner Campingplatz

Alles sehr gut und freundlich.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Mooie camping met veel faciliteiten

Op zich zijn wij tevreden over het verblijf bij u; - prima sanitair - mooie en veel faciliteiten - ruime plaatsen Wat ons erg tegenviel was de herrie die er s 'avonds laat en een deel van de nacht was. Ook het rijgedrag van met name jongelui op elektrische steps en fatbikes, veel te hard en met een hoop herrie tot ruim na twaalf uur. Engelse gasten denken dat 15mijl per uur hetzelfde is als 15 KM per uur?????

camping prima in orde maar veel te veel honden(GEBLAF) en te snel rijdende auto's zeker die waarop UK staat!die mensen verwarren 15 km met 15 mijl! er moet vel meer gedaan worden aan de snelheid!

top Park

Zijn echt top gerelegd, binnen en buiten alles Goed

Mooie 6 dagen

Hallo medewerkers van camping de schadberg . Weg gaan even te rug naar het begin het boeken via internet . Het ging goed tot de betaling via de bank ,daar kregen we te zie probeer het later nogmaals, diverse keren geprobeerd en let wel alles opnieuwe invullen . Er werden ook gegevens gevraagd van de 2 reiziger . Zijn is 16 juni 1965 geboren . Bij mijn naam kon ik gewoon cijfers indrukken, bij de 2 reiziger moet je via een kalender op het pijltje drukken dat je een ons woog ,want hij ging maar iedere keer één maand terug dus 700 keer drukken. Ik had bijna de boeking afgeblazen want tijdens op het pijltje drukken stopte deze halverwegen op een helemaal verkeerde datum dit gebeurde 3 keer ,daarna hebben we de 2 reiziger niet meer ingevuld. Wel verder gegaan maar weer ging het bij de betaling weer mis toen ik contact probeerde te krijgen ,het leek net of we op een nep account zatte, we hebben toen toch maar telefonisch contact gezocht. En er bleek zelfs een dubbele boeking te zijn en dat werdt recht getrokken en de medewerker zou ons een nieuwe betaling verzoek sturen . Dit ging wel rechtstreeks naar onze bank . We zouden voor aankomst de nodige gegevens krijgen op de door ons ge downloaden app dan hoeven we niet te stoppen bij de receptie en zou hij aangeven welke plaats we hebben . Nou de dag voor vertrek naar jullie park zou ik de gegevens op de app zichtbaar zijn ,maar tot mijn grote verbazing ging dat niet omdat een emailadres en een wachtwoord gevraagd werdt. Ik stuurde een mail waar ik mijn wachtwoord kon vinden en kreeg als antwoord dat dit niet ging en dat dit alleen tijdens de boeking kon gedaan worden , dit hebben wij helemaal niet gezien of is ook nergens gevraagd . Ik zag ook dat bij andere o derwerpen die je op de app wilde bekijken je het emailadres en wachtwoord moest invullen. Zou fijn zijn als bij de app een account zou kunnen aanmaken. Bij aankomst op de camping was de medewerker zeer kortaf. . KAN NIET MEER SCHRIJVEN LETTERS OP????

Company details

5 Middenpeelweg