Park met veel voorzieningen en een uitdaging qua onderhoud

Wij hebben een weekend doorgebracht op de camping ter oriëntatie voor de zomer van 2025. Het is ons erg opgevallen dat er veel achterstallig onderhoud is en het park erg groot is voor de voorzieningen welke er zijn. De staat van onderhoud is ons inziens te slecht om te spreken van een aanvaardbare prijs-/kwaliteitverhouding. Daarbij is de schoonmaak van de sanitaire ruimten erg onder de maat en begrijpen de medewerkers ook niet wat schoonmaken is.

Alles naar wens

Alles was top en de medewerkers vriendelijk

Zeer goede camping

Zeer goede camping , mooie plekken al is het aan het einde van het seizoen de grond erg hard en blijft het water er op staan .

Gezellige camping

De camping was gezellig. Veel groen en rustig.

Leuke camping, goede faciliteiten

We hebben een heerlijke week gehad. De cabine ( Glaasniejer libel) zag er netjes en schoon uit. Het is nooit zo schoon als thuis, maar dat kun je op zo'n groot park ook niet verwachten. Paar kleine dingen ontbraken ( koffieapparaat lekte en geen wasrek), maar dit werd meteen geregeld en verholpen. Allemaal waren ze erg vriendelijk. Las veel negatieve reviews op zoover ( zoals lawaai) maar daar hebben wij echt totaal niets van vernomen en we zaten dichtbij de plaza waar de meeste activiteiten gebeurden. Wel wat veel onkruid ( bijv op de daken), maar dat was niets vergeleken bij de tuin bij thuiskomst.... Heerlijk (lounge) terras, lekker eten en koffie. Veel variatie mogelijk. Voor een camping een uitgebreide supermarkt, maar met campingprijzen natuurlijk. 10 mjn verder op genoeg supermarkten voor het grote spul. Prima park! Voor zowel kleine kids als pubers.

Sauberkeit

Leider war die Parzelle von uns voll mit Hundekot. Wir haben dies leider mehrmals bei der Rezeption melden müssen. Es wurde uns immer gesagt es sei jemand da gewesen um es zu entfernen. Dem war aber nicht so. Nach dem dritten Mal an der Rezeption war dann jemand vor Ort. Zudem war das Waschhaus sehr verdreckt als meine Frau duschen wollte. Das kleine Sanitärgebäude in der Nähe unseres Stellplatzes wurde während unseres Aufenthaltes nicht ein Mal gereinigt. Zudem haben die Mitcamper ihre Hunde selten angeleint am Platz und diese haben andere Hunde angebellt teils angegriffen. Für unsere große Tochter war aber einiges an Spielmöglichkeiten vorhabenden. Das fanden wir sehr positiv.

Slecht onderhouden van kampeerplaatsen

Veel te weinig voor veel te veel geld Wij komen nooit meer terug

Mooie grote kampeerplekken en super mooie binnen plaats restaurant ,winkel receptie , snackbar enz

Mooie camping Min punten vonden wij Toilet gebouw en afwas plaats waren niet heel schoon Ligt niet alleen aan de kampeerders En vond dat er maar 1 milieu plaats erg weinig We hadden geen fiets bij dus erg ver lopen

ruime plaatsen

Ruime plaatsen, elektriciteit en water dichtbij (1 per 4 plaatsen) WiFi connectie redelijk, valt wel regelmatig weg of niet connecteerbaar. Wc's worden oppervlakkig gekuist (wel wc bril en in de wc zelf maar niet de buitenkant) Vuilbakken op het veld werden niet geleegt gedurende de 7 dagen dat wij daar waren. Basic zwembad maar voldoende voor de kids. Leuk strandje en speeltuintjes.

Mooi, aangenaam, rustig

Mooie, aangename, rustige camping. Deftig en zuivere sanitair. Grote plaatsen, genoeg elektriciteit. Zeer aangename aankomst met de nummerplaat herkenning.

Sehr schöner Platz, sehr schöner Urlaub

Es war ein sehr schöner entspannter Urlaub. Unsere Kinder hatten sehr viel Spaß auf den diversen Spielplätzen und im Schwimmbad

Grote, nette, schone camping

Ons verblijf van 2 weken is zeer goed bevallen. De faciliteiten zijn ruim en netjes. Van alles te doen voor de kinderen. Ruim aanbod in verblijfssoorten, mooi groen. Enig minpunt was de internetverbinding, de WiFi was om te huilen.

Es gibt alles, aber alles extra.

Wir waren dort zwei Nächte mit zwei Erwachsenen, zwei Kindern und einem Hund. Begonnen hat alles mit der online Buchung. Soweit ok, keine Probleme. Allerdings zeigte sich der endgültige und durchaus höhere Preis leider erst ganz am Schluss. Das stieß etwas sauer auf. Die Informationen bis zur Anreise flossen dann wieder unkompliziert und mit Einrichtung der App, dem Hinterlegen der Daten und dem Eintragen des Kennzeichens öffnete sich dann auch am Anreisetag die Schranke. Der Platz ist nur einen Steinwurf von der Autobahn entfernt, also super zu erreichen, die Zufahrt bis zum Platz ist neu und verkehrsberuhigt ausgebaut. Kurz vor der Schranke teilt es sich auf drei Fahrspuren auf. Leider aber ohne klare Anweisung so dass man dem Herdentrieb folgt wenn schon einer da steht. Aber da wir ja schon alles angegeben haben konnten wir durchfahren. So gut die Verkehrsführung bis zur Schranke auch ist folgt danach ein Chaos. Auf engem Raum und etwas weniger als zwei Fahrzeugbreiten treffen sich der Bereich der Müllentsorgung, der Zugang zum Hauptgebäude und dem Supermarkt, dem Fahrradverleih und einem Zebrastreifen, der auf der einen Seite nicht bzw kaum einsehbar ist. Dieses Nadelöhr sollte ganz dringend durch ein besseres Konzept ersetzt werden. Für Kinder echt gefährlich. Durch den Platz wurden wir mit sinnvoll angebrachten Wegweisern sehr gut geleitet und auch die Parzelle war entsprechend der Beschreibung. Von dort aus erkundeten wir den Platz und gingen als erstes zur Rezeption. Sehr angenehm, dass man das tun kann nachdem man den Wagen schon abgestellt und aufgebaut hat. Eine sehr nette Mitarbeiterin erklärte uns in (fast) perfektem Deutsch wo alles ist, was es gibt und überreichte uns Gutscheine und weitere Infos. Service und Freundlichkeit top! Hier stellte sich dann aber zügig raus, dass bis auf See-, Frei- und Hallenbad alles extra kostet und das schon für ein Wochenende mit Kindern ein teurer Spaß werden kann. Aber… was angeboten wird ist sein Geld wert. Nach

Zeer goed genoten

We hebben ons zeer goed geamuseerd met onze dochter die zich ook goed geamuseerd heeft met jullie animatie.

Sehr schöner Campingplatz für die ganze Familie.

sehr gute Ausstattung des Campingplatzes, Animationsprogramm sehr vielfältig, Kinder waren sehr gut unterhalten, super App, Sauberkeit könnte besser sein (dreckiges Geschirr im Chalet bei Anreise, Sanitärgebäude auf dem Platz müssten öfter gereinigt werden)

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Het was weer een fijne vakantie

Onze ervaring is over het algemeen gewoon goed. Wij kwamen dit jaar voor het 5e achtereenvolgende jaar maar nu voor het eerst in een chalet. Het 1e, 2e en 3e jaar kwamen we met eigen caravan. Vorig jaar zaten we in een tent van Roan en dit jaar in een chalet van het park zelf. We hebben wel het 1 en ander aan te merken op het chalet. -het is een prima verblijf maar je moet er niet met meer dan 4 mensen willen verblijven. Daarvoor zijn de kamers en zeker de kastruimte veel te klein. Als je voor 2 weken kleding bij je hebt past dat al niet voor 1 persoon, laat staan voor 2. - verder was het chalet bij aankomst voor het oog schoon maar als je goed kijkt zaten op het aanrecht nog kringen van de vorige bewoners. De douche zelf was niet goed schoon en onder de bedden lag een berg stof waar je U tegen zegt en onder het badkamerkastje was het het een walhalla van vooral dode insecten. Voor dat je dus goed en wel van je vakantie kunt genieten moet je eerst schoonmaken. En ook dat schoonmaken gaat niet zonder slag of stoot want je moet bv met een buitenbezem de binnenboel gaan vegen.... Al met al liggen daar zeker verbeterpunten voor jullie park. De gasten betalen ik geloof €40 schoonmaak kosten dan mag je toch verwachten dat het schoon is??? Daarnaast zou het een uitkomst zijn als er iets comfortabeler buiten stoelen aanwezig zouden zijn zodat je ook lekker in de zon kan gaan zitten. Als deze niet bij de chalets kunnen zou misschien een stoelenverhuur iets kunnen zijn? Ik hoop op mijn aanmerkingen iets terug te lezen. Alvast bedankt!

Verder hebben we een leuke vakantie gehad

De wifi op de camping was zeer slecht !

Een camping met veel mogelijkheden voor de kinderen

Bij aankomst van onze plek waren er geultjes gemaakt en lag er overal afval en grof afval wat achter gelaten was door de vorige campinggasten. Dit zou toch de medewerker die met de grasmaaiers komt opgevallen moet zijn en moeten melden bij collega’s ?! Nee hoor !! Dit is direct gemeld bij de receptie die het direct behandelde en Technische dienst liet komen. Dit was echt super geregeld net als hun plaza. Wat ons het meest verbaasd was de on klantvriendelijke portier wanneer er bezoekers waren. Hoe hij op hun afstormde dat zij moeten betalen voor een dag ticket ipv netjes gedag te zeggen en het uit te leggen …. Schreeuwde hij en was hij niet vriendelijk. Daarnaast personeel zegt niets van pissende kinderen bij ingang van hun plaza dat die niet hoort. Ook staat het personeel te blowen bij een kinderspeeltuin. Facilitair is te smerig voor woorden en oud. Wifi was echt verschrikkelijk slecht. Wel zijn de camping plekken fijn groot. Wij waren zo ontevreden over de camping dat we niet eerder naar huis zijn gegaan. Ook zal ik een paar punten vergeten zijn om te benoemen. Het kan allemaal bij jullie

leuke animatie, fijn meer en lekker eten

Camping De Schatberg was voor ons een fijne ervaring. We hebben lekker gegeten, leuk klim parcours gedaan en lekker gezwommen in het meer. Het binnen zwembad was voor ons iets te druk dus dat hebben we vermeden. We hadden een mooie kampeerplaats met proper sanitair. Wel een grote camping, maar de nachtrust werd goed gerespecteerd.

Leuke camping

Camping is prima, genoeg te doen en de omgeving is ook leuk. Het huisje vond ik wel matig, het onderhoud kan wel wat beter. Smerige gordijnen en vieze pannen in de keuken.

Teleurgesteld

De camping en park was helemaal prima. Alleen was onze privé sanitair niet best, de tegels vallen van de muren de ketel continu in storing en een defect aan de ketel. Waardoor we 2 week met veel overlast van lawaai heen gekampeerd.

Alles alt und ungepflegt

Alt, überfüllt, nicht gepflegt und teuer. Die Straßen sind eine Zumutung sowohl als Fußgänger als auch als Rad oder Autofahrer, überall Schlaglöcher. Die Sanitäranlagen sind alt und ungepflegt, kaum eine Ecke ohne Spinnweben oder Staub. Hier wird nur das nötigste gereinigt und das auch noch während der meist frequentierten Zeit, zwischen 8:00-10:00 uhr! In den Toiletten gibt es nirgends einen Haken zum aufhängen von Jacke oder Handtuch, auch die Anzahl ist recht überschaubar für die großen Bereiche. In den Duschen gibt es auch keine Abstellfläche für Shampoo, die Brause ist fest an der Wand montiert und der Wasserdruck gleicht einem Rinnsal. Die Wassertemperatur ist Tageszeitabhängig eiskalt oder kochend heiss. Hier ist man weit weg von einem 5-Sterne Standard!!! Für einen kindgerechten Campingplatz der damit wirbt gibt es keine Kindertoiletten oder Kinderduschen, echt arm! Das Schwimmbad ist auch in die Jahre gekommen, die Halterungen der Rutsche sind total verrostet, zudem auch sehr voll und laut, Außenpools nicht beheitzt. Der Badesee ist leider sehr trisst. Hier fehlen Wasserspielgeräte, Rutschen oder eine Plattform zum reinspringen. Auch an die Bewirtung wird nicht gedacht, es gibt am See keine Angebot an Essen oder Getränken. Der Indoor-Spielplatz ist im Keller gelegen, ich weiß gar nicht wie ich das ausdrücken soll, es gibt nichts was trister wäre als dass! Es ist einfach so lieblos in den Keller platziert. Ich möchte nicht das meine Kinder dort im dunklen Keller spielen, das ist so trist da unten. Es sind einfach zu viele negative Punkte um den sehr hohen Preis zu rechtfertigen. Alles in allem scheint es so als ruhe man sich hier auf alten Leistungen aus aber versäumt es zu investieren und mit der Zeit zu gehen, mal sehen wie lange diese Rechnung noch aufgeht. Das Essen im Snackpoint ist gewohnt gut, leider ist die Pizza miserabel wie überall in den NL. Das Restaurant ist gut und teuer dafür gibts auch kleine Portionen ;-) Wir werden nicht wieder kommen

Zu gross und zu laut

Als Ruhe suchende Person ist der Platz total ungeeignet für mich.Zu viele Menschen, die Plätze liegen zu dicht aneinander,kaum Raum für Privatsphäre. Die Nachbarn störten mit Musik.Und die stark befahrenen Strassen in der Umgebung waren deutlich zu hören. Für mich hat so ein Platz nicht viel mit Camping zu tun, eher mit Massen Abfertigung. Zudem wurde ich am Empfang eher unfreundlich empfangen.

Stellenweise verbesserungsbedürftig

Im Gegensatz zu anderen Sanitärgebäuden auf dem Platz ist das Sanitärgebäude an den Kinderplätzen sehr in die Jahre gekommen, bei den Damen waren 2 der 3 Kinderduschen außer Betrieb. Die Fliesen im Nassbereich wollte ich nicht mit nackten Füßen betreten und mit nassen Badelatschen sind sie sehr rutschig. Gereinigt wurden die Sanitäreinrichtungen nur 1x am morgen. Da hilft auch der kindgerechte Anstrich nichts. Das Hallenbad ist auch schon sehr in die Jahre gekommen und da das Außenbecken sowie der Wasserspielplatz nicht geheizt sind war es innen immer völlig überfüllt. Gerade auf dem Wasserspielplatz hält man es, trotz 28°C Außentemperatur nicht länger als 10 Minuten aus, dann sind die Kinder völlig durchgefroren. Es gab Dienstags eine Schaumparty für die Kinder, begrenzt durch eine Art Hüpfburg, leider jedoch ohne Boden sodass es zu einer Mischung aus Schaumparty und Schlammparty wurde. Etwas Sand in diesem Bereich würde da sicherlich Abhilfe schaffen. Aktivitäten für die Kinder konnten zwar vorab gebucht werden, leider aber nicht mit PayPal bezahlt werden, andere Bezahlmethoden kamen für uns nicht in Frage. Hervorzuheben waren die 2 gratis Spülmaschinen im Sanitärgebäude, allerdings kostet dafür die Waschmaschine stolze 6€. Die in der Parkordnung aufgeführte Nachtruhe wird nicht kontrolliert, so dass jede Nacht halbstarke Jugendliche lautstark über den Platz ziehen und es scheinbar lustig finden Heringe an Zelten herauszuziehen und die Sanitäreinrichtungen zu beschmutzen (morgendliche Schuhabdrücke auf den Waschtischen ect.) Das Essen im Park, sowie auch im angrenzenden ABC ist gut bis sehr gut, Preise angemessen. Leider wird auf der deutschen Homepage noch immer mit dem Mattel-Spielplatz beworben, welcher aber abgebrannt ist. Dies hat natürlich zu einer großen Enttäuschung bei unseren 2 Kindern geführt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Leuke camping, maar sommige plaatsen zijn gewoon slecht.

Over het geheel is het een fijne camping, goede faciliteiten en er is genoeg te doen. De plek waar we stonden was slecht. Aan de drukke weg en dan sta je met je voortent daar een halve meter vandaan. Verder kunnen de nachtwachten beter opletten hoe dat ze de jeugd benaderen, want mijn zoon is 1 keer aangesproken en hij was meteen van de leg door de manier van aanspreken. Verder vinden wij het jammer dat er in de omgeving weinig "hard"looproutes zijn en dat je met de mountainbike ver onderweg bent voor een parcours. En ik vind dat de schoonmakers een pluim verdienen, wat voor zooitje de gasten van de toiletten en douches maken en wat zij dan weer moeten opruimen echt respect.

Company details

5 Middenpeelweg