Zeer goede camping met alle voorzieningen voor jong en oud.

Goed en snel internet. grote percelen. Mooie omgeving. Goed restaurant. Zeer veel activiteiten voor kinderen en pubers. Overdekt zwembad. We hebben genoten.

Een rommeltje met prijzen uit een 5 sterren toko

Wij zijn afgelopen weekend in een chalet verbleven. De plastic flesjes kwamen nog tussen de bedden vandaan. Het was niet fris. Ik heb de bezem gepakt ( die nog helemaal onder de haren zat van vorige keren) en de kamers uitgeveegd. Stof, zand en ongedierte in overvloed. De bank was kapot. En de wc rol houder was een bout waar je je lelijk aan kunt bezeren. De camping zelf is ook een beetje een rommel. Veel oude zooi. De prijzen in het winkeltje zijn schrikbarend, zo ook in het restaurant.

Veroudere bungalow en slecht onderhouden plaats

De locatie waar de bungalow stond kan langs de buitenkant wrl en opknapbeurt krijgen. Nummer van parking lag op de grond,gras lang. Ook de wegwijzers naar de locatie heeft en opknapbeurt nodig. Eens binnen in de bungalow was het ook niet oke. Het was er niet fijn binnen komen. De geur die er hing was percies of was al lang niet verlucht geweest. Ook overal spinnenwebben en stof op de lampen . De volgende ochtend was het nog erger. Haalde de borden uit de kast en die plakte gewoon met 4 aan elkaar van de vuiligheid. Dus met andere woorden was die geen top verblijf. Ik vond het gewoon zeer duur vior zo en verblijf. Jullie inkom is zeer mooi maar eens voorbij het gebouw waar de bungalow staan daar is nog veel werk om het op te knappen zag op sommige percies verlaten uit

Sehr schöner Platz mit vielen Angeboten

Seit Jahren treffen wir uns mit mehreren Paaren dort. Man hat alles erdenkliche auf dem Platz was man braucht. Sehr viele Sport / Spiel Möglichkeiten. Versch. Stellplätze in allen Größen. Freundliches und hilfsbereites Personal.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Het is op het eerste gezicht een grote camping met veel voorzieningen. Normaal gesproken zou mijn bezoek fantastisch geweest zijn. Echter de temperatuur was iets te laag en de vooruitzichten waren van dien aard dat ik voortijdig weer huiswaarts keerde. Nog een ding was de snelweg die wel zeer kort bij de camping ligt. Ik werd daar s'nachts rond 04.30u wakker van en gezien de temperatuur kwam ik niet meer in slaap. Het misschien anders geweest zijn als de wind uit een andere richting gekomen was en ik een caravan had. Ik sliep nu in een tent. Echter, de campingplaatsen zijn zeer ruim en afgebakend. De elektriciteit en de WIFI deed het naar behoren (wat op andere camping wel anders is). Kortom bij iets warmer weer was het goed geweest.

Mega Platz, Waschhaus naja….

Ein wirklich toller Familienplatz mit super vielen schönen Spielmöglichkeiten…leider ist am Kinderfeld Nähe des Zentrum das waschhaus sehr in die Jahre gekommen.. das ist nicht 5 Sterne…. Alles andere ist super. Wir kommen gerne wieder und waren auch schon 5 mal da ;)

Gezellig om te verblijven

Voor mij was het de eerste keer. En ik geef het de kans misschien nog een keer. Misschien ook niet. Mijn kids hadden het plezier van hun leven. Dat maakt het weer helemaal goed. Maar kwamen aan koelkast open en spullen er in. Met de kids weg gaan eten laten zwemmen en ondertussen bij hun eigen spar beleg en brood halen terug naar het huisje en in de koelkast verder nergens opgelet want je verwacht dat alles het doet. Mijn vriendin zei al koelkast werkt niet die avond ik dacht voelt koud aan werkt wel maar nee volgende dag warm beleg en gesmolten boter. En de receptie of wel het park neem het verantwoordelijk er niet voor. Nee je word gestuurd naar spar. Omdat spar weer apart van hun is. En spar weer naar hun. Eind verantwoordelijk ligt aan het park is jullie koelkast en jullie moeten met een compensatie komen. Maar nee we gaan schuiven. Gewoon slechte service.

Ein super schöner Campingplatz für die ganze family

Wir haben ein tolles langes WE auf dem Kinderfeld gehabt- Klein und Groß waren sehr zufrieden ;) Vor allem das Waschhaus war für die Kinder ein Highlight auf dem Weg zur Selbstständigkeit;) Die Erwachsenen haben sich über die Spülmaschinen gefreut;)

helaas minder gezellig als 2 jaar geleden. te veel honden

Als ik geweten had; dat het merendeel Duitse kampeerder waren, dan had ik een ander weekend uitgezocht!! Wij stonden op een veld met privé-sanitair als enige Hollanders. Op zich geen probleem hoor , maar de grote groep Duitse mede kampeerder hier overheerste het geheel erg. Ze zaten vaak met zijn alle (lees 30 + pers..) voor een groot deel op het middelste gedeelte (pad voor de auto's) en dus naast, de op hun plaatsen aan elkaar gezette 6 of 7 partytenten, speelde luidde muziek van smorgens tot savonds .... ze waren ook best luidruchtig . Je moest met je auto deels over het gras van een kampeerder rijden om het veld te verlaten. omdat ze niet aan de kant gingen maar gewoon bleven zitten en dachten "je kan er toch gewoon langs" Het prive sanitair was verder prima en schoon. Jammer dat de koelkast wiebelde. Er is best wat achterstallig onderhoud aan de paden! Dat verdiend wel aandacht! Grote gaten, kuilen en afgebrokkelde kanten. Ook het middenvlak tussen de caravans in waar je met je auto overheen rijdt, pad van 1077, daar voorin flinke gaten waarin je met schoenen kan blijven haken, daardoor kan vallen of je enkel flink verzwikken.... mijn inziens kwestie van paden nalopen op gaten en dan opvullen. De vele honden is iets dat me nu erg opviel.

Goede voorzieningen

Hele ruime plaats voor de camper. Schoon en mooi sanitair

Schöner Campingplatz mit kleinen Nachteilen

Der Platz ist super schön gelegen und bietet auf echt viel für Familien und die Kinder. Speziell für diese würde ich diesen Platz auch weiter empfehlen, mit folgenden Einschränkungen. Unterhaltung Möglichkeiten wie z.b. Schwimmbad und Indoorspielplatz... schließen um 18 Uhr das finde ich persönlich viel zu früh, sicher gibt es für die Kidz draußen genug zu spielen aber, es ist ja nicht immer schönes Wetter. Was ich auch ein großes NoGo finde sind die Duschen. mit diesen Druckknöpfen die dann max. 30 Sec Wasser laufen lassen ist nicht wirklich Up to Date. Das sind aber meine Eindrücke und meine Erlebnisse. Meiner Tochter hat der Platz super gefallen, alleine schon mit den ganzen Spielplätzen. Das ist ja auch das wichtigste wenn man auf einen FamilienPlatz geht.

Rundum Paket

Wir waren zum ersten Mal auf dem Campingplatz De Schatberg. Es wird nicht zu viel versprochen als Familie hatten wir ein sehr schöne Zeit. Der Platz und die vielfältigen Auswahlmöglichkeiten an Aktivitäten lassen keine Langeweile aufkommen. Aber auch Entspannung kommt nicht zu kurz. Wir würden diesen Platz weiterempfehlen!

Suuuper!!!

Waren nur 2 Tage mit dem Wohnmobil dort aber was alles geboten wird ist einfach nur spitze. Wir kommen auf jedenfall wieder und dann für ein paar Tage länger.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Schön ruhig und super Schwimmbad.

Kommen wieder!

Toller Campingplatz

Wir kommen gerne wieder. Ich habe nur zwei Anmerkungen. Gerne mehr Müllcontainer. Die Müllentsorgungstelle ist weit weg. In dem Waschhaus mit den Spülmaschinen gibt es an den Spülbecken nur kaltes Wasser. Ansonsten Top Platz

Super Camingplatz mit viel Angebot

Ein super Campingplatz für Familien. Super Angebote ( Schwimmbad, Indoor und Outdoor Spielplätze, Badeseen , Fussballplätze usw. ) Ein halber Stern Abzug für die Sanitärhäuser. Sauber waren sie aber es fehlten Spiegel über Waschbecken und Gardrobenhaken in denn Kabinen ( WC )

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Der gesamte Platz ist sehr sauber & das Personal sehr freundlich.

Von der Buchung bis zur Abreise hat alles sehr gut funktioniert. Wir haben frühzeitig per Post Zugangskarten und einen Lageplan mit unserem Stellplatz (markiert) bekommen. An- & Abfahrt über Nummernschilderkennung hat ebenfalls gut funktioniert. Die sanitären Einrichtungen waren immer sauber. Ein sehr netter Mitarbeiter hat uns bei Ankunft an der Schranke begrüßt & bei der Abreise mit sehr netten Worten verabschiedet. Vielen Dank & ein Lob an das gesamte Team von "De Schatberg"

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Nicht so sauber wie das letzte Mal

Kühlschrank im Privat Sanitair hat nicht richtig gekühlt, grosser Ameisenhaufen innen bei der Tür, Privat Sanitair war nicht sehr sauber, Staub und Spinnweben in den Ecken, Gras war ziemlich hoch Abends etwas laut

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Wat we jammer vinden van het huisje dat er toch wat dingen kapot waren zoals in de badkamer het handdoekenrekje en in het keukentje waar je de handdoeken kon ophangen was afgebroken. En niet echt heel schoon was het in het huisje.

Schöner Platz

Sehr kinderfreundlich, sehr schöner gepflegter Platz.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Sehr freundlich und gut strukturierter Campingplatz

Wir hatten ein schönes, unkompliziertes verlängertes Wochenende auf dem Campingplatz. Hatten einen Stellplatz mit Privatsanitär und Küchenzeile. Großer Stellplatz mit tollem Sanitär!

Alles OK bis auf die Sauberkeit der Waschhäuser

Kinder hatten Spass, wir viel Ruhe , bis auf die Waschhäuser die gerne wenn grosse Gruppen anreisen schnell dreckig sind.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Langes Wochenende mit Kindern - alles SUPER! Danke!

Wir haben ein langes Wochenende mit den Kindern verbracht und waren rund um zufrieden.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Der Campingplatz ist in die Jahre gekommen und ungepflegt.

- Privatsanitär schmutzig bei Anreise - Tiefe Schlaglöcher in den Zufahrtswegen - Schlechte WLan Ausstattung - Warmwasser ausgefallen - Beschilderung defekt und unzureichend + Sehr ruhiger Platz + Freundliches Personal

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Schöner Campingplatz

Toller Campingplatz. Von klein bis erwachsene kommen hier auf ihre Kosten. Immer wieder....

Company details

5 Middenpeelweg