Mooie 6 dagen
Hallo medewerkers van camping de schadberg . Weg gaan even te rug naar het begin het boeken via internet . Het ging goed tot de betaling via de bank ,daar kregen we te zie probeer het later nogmaals, diverse keren geprobeerd en let wel alles opnieuwe invullen . Er werden ook gegevens gevraagd van de 2 reiziger . Zijn is 16 juni 1965 geboren . Bij mijn naam kon ik gewoon cijfers indrukken, bij de 2 reiziger moet je via een kalender op het pijltje drukken dat je een ons woog ,want hij ging maar iedere keer één maand terug dus 700 keer drukken. Ik had bijna de boeking afgeblazen want tijdens op het pijltje drukken stopte deze halverwegen op een helemaal verkeerde datum dit gebeurde 3 keer ,daarna hebben we de 2 reiziger niet meer ingevuld. Wel verder gegaan maar weer ging het bij de betaling weer mis toen ik contact probeerde te krijgen ,het leek net of we op een nep account zatte, we hebben toen toch maar telefonisch contact gezocht. En er bleek zelfs een dubbele boeking te zijn en dat werdt recht getrokken en de medewerker zou ons een nieuwe betaling verzoek sturen . Dit ging wel rechtstreeks naar onze bank . We zouden voor aankomst de nodige gegevens krijgen op de door ons ge downloaden app dan hoeven we niet te stoppen bij de receptie en zou hij aangeven welke plaats we hebben . Nou de dag voor vertrek naar jullie park zou ik de gegevens op de app zichtbaar zijn ,maar tot mijn grote verbazing ging dat niet omdat een emailadres en een wachtwoord gevraagd werdt. Ik stuurde een mail waar ik mijn wachtwoord kon vinden en kreeg als antwoord dat dit niet ging en dat dit alleen tijdens de boeking kon gedaan worden , dit hebben wij helemaal niet gezien of is ook nergens gevraagd . Ik zag ook dat bij andere o derwerpen die je op de app wilde bekijken je het emailadres en wachtwoord moest invullen. Zou fijn zijn als bij de app een account zou kunnen aanmaken. Bij aankomst op de camping was de medewerker zeer kortaf. . KAN NIET MEER SCHRIJVEN LETTERS OP????