Schone douches en toiletten

Ontzettend slecht!

Onze ervaring met de Schatberg is echt rampzalig. Het lijkt wel een jongerencamping waarbij veel overlast van jongeren is in de late avond en nacht. Jongeren zijn zichtbaar ernstig onder invloed van alcohol en/of drugs. Hangen in het sanitairgebouw rond en veroorzaken daar ook veel overlast. De receptie geeft aan te weten om welke jongeren het gaat, maar hier niks aan te doen. Dat is volgens hen de verantwoordelijkheid van ouders. Er is tijdens ons verblijf regelmatig drugs onderling uitgewisseld vlak bij onze tent. Ook hier kon de receptie niets mee. Ook het noodnummer regelmatig niet bereikbaar wat zeker niet wenselijk is als je bedreigt wordt door deze zelfde jongeren. Al met al hebben wij er voor gekozen om onze vakantie af te breken en eerder naar huis te gaan. Daarnaast was de camping uitgekozen onder andere omdat het een camping zou zijn die hondvriendelijk is. Helaas zijn honden meer niet dan wel welkom.

De camping gaat hard achteruit

Wij komen al vele jaren op de camping. Wij kwamen hier als kind al en hoopte nog jaren altijd te kunnen blijven komen. Maar de algemene staat van de wegen en de kampeervelden gaat met het jaar verder achteruit helaas. De gaten en kuilen en omhoog liggende delen zijn nog maar een paar dingen. Dan het schoonhouden en schoonmaken toilet gebouwen. Mensen laten zelf op bepaalde manier al de wc en douches achter. Maar het schoonmaak beleid is ook niet om over naar huis te schrijven.ze vegen het vuil via de voordeur naar buiten en laten het ondermeer daar liggen. Dan wordt er alleen tot knie hoogte schoongemaakt want alles boven de knieën blijft zitten op de wanden en muren. Insecten hebben onze gehele vakantie op de zelfde plek gezeten. Wij hebben nog geboekt voor 2025 maar ik verwacht dat dit ons laatste jaar gaat zijn 2025. Want voor deze prijs zijn er campings waar wel nette wegen liggen en velden en alles netjes wordt schoongemaakt. De camping is geen 5 sterren camping meer waard nog geen 4 sterren kwa staat en onderhoudt. Dan nog de vriendelijkheid van de receptie daargelaten.

Fijne camping met alles er op en er aan. Voor ieder wat wils. In hoogseizoen is zwembad binnen en buiten wel te klein. De Schatberg app is makkelijk in gebruik. Onze plek 1205 had een modderpoel onder de vloer vd voortent na regenval. Dat zou opgehoogd moeten worden. Verder geen nadelen !

Leuke camping erg druk

Camping ansich was prima veel te doen voor jonge kinderen en tieners, echter waren de toiletgebouwen slecht schoongemaakt en was er soms om 11 uur al geen wc papier meer. Ook heel veel onrust ervaren op de camping, als in keiharde muziek en dronken gebral en gedoe rond de velden. Ondanks herhaaldelijk zelf vragen of het wat minder kon aan de gasten werd er niet of nauwelijks wat mee gedaan. Ook na melden bij de receptie geen directe verschillen gemerkt. Jammer want hierdoor konden we niet rustig slapen (geweld ging rustig tot 3 uur snachts door) vergelijking met een tiener camping op Terschelling. Voor een 5 sterren familie camping hadden wij een andere verwachting. Ook de beloofde WiFi werkte niet op de vonkontsteking plaats, maar ook in het restaurant was deze niet te koppelen. Uiteindelijk mede door de weersverwachting maar ook met de overige zaken besloten wat eerder huiswaarts te keren, dit gemeld bij de receptie en er kwam eigenijk alleen een ja dat is prima en ik begrijp het reactie, waarbij er voor de nachtwacht een notitie is gemaakt. Alleen hebben wij daar als gast weinig aan gehad.

Top camping

Camping was weer top zoals altijd. 1 min punt is dat het sanitair gebouw in de ochtend erg smerig was. Wc papier was steeds op.

Hadden privé sanitair,was prima in orde, alleen had er wel beter schoongemaakt kunnen worden.

Prima voor familie vakantie, maar receptie niet klant gericht

Negatief: De toon van de receptiemedewerker in de e-mailcommunicatie was onacceptabel. De medewerker kwam duidelijk geïrriteerd over en kon zich niet goed inleven in de klant. Wij hebben dit als zeer onaangenaam ervaren. Daarnaast is het onacceptabel dat wij dubbele boekingskosten moesten betalen omdat het systeem niet meer dan één plek tegelijk kon verwerken. Ook op dit gebied zou De Schatberg slimmer kunnen werken, zoals vele andere campings dat doen. Vanwege deze slechte ervaring zullen wij voorlopig niet terugkeren naar De Schatberg. Daarnaast zijn de verouderde toiletgebouwen een probleem, waar de haken van de muur vallen, de kranen moeilijk te bedienen zijn voor kinderen en het hele toiletgebouw eigenlijk kindonvriendelijk is. Dit zijn problemen die eenvoudig voorkomen en/of opgelost hadden kunnen worden. Positief: Het animatieteam verdient lof. Ze hebben het geweldig gedaan met Bollo, knutselen, dansen, enzovoort. Prima werk en de kinderen hebben er enorm van genoten! Het binnen- en buitenzwembad is ook prima, al zou het beter zijn als er aparte doucheruimtes waren in plaats van één algemene doucheruimte. De speeltuinen zijn ook prima.

fijne gezellige camping we komen er al bijna 40 jaar dus dat zegt genoeg denk ik

Dit jaar geen krant verkrijgbaar in de winkel erg jammer daar we nog wel gezellig iedere dag de krant lezen. En we hopen dat het zwembad ook eens een keertje vernieuwd wordt of goed na gekeken wordt er komen verschillende roestplekken tevoorschijn jammer want dit kan ook anders toch wordt wel ieder jaar belooft dat het zwembad aan de beurt is maar wanneer.........verder misschien ook eens een keertje het zand bij de speeltoestellen op het A veld vernieuwen !!!!...... De Wifi kan ook beter want dat laat vaak te wensen over of is erg slecht. Maar we komen graag naar deze camping met onze kinderen en kleinkinderen.......we genieten ieder jaar weer... volgend jaar zijn we weer van de partij hoor....groetjes Fam. Ijpelaar Tilburg

Camping is super. Alleen de plaats was niet mooi vlak allemaal kuilen . Plus dat sanitair wel beter schoongemaakt kon worden stonk naar urine. Hebben wij ook doorgegeven. Wij komen al jaren op de camping. Alles prima. Plus de wegen er naar toe mogen ze de gaten in de weg ook wel eens dichten.

Was gezellig

Was een leuke vakantie met vriendelijk personeel Alleen jammer dat je geen vroegboek korting krijg als je de vakantie volgend jaar al wil vastleggen

Top camping

Een hele fijne camping , vriendelijk personeel We komen zeker nog is terug !

Super mooie camping maar ook zeker verbeterpunten

De paden zijn slecht door wortels etc en er werd erg hard gereden. We stonden in de buurt van toilet gebouw 2 deze werd erg slecht en te weinig schoongemaakt. Winkel en eetgelegenheden zijn goed voor elkaar. Ook de plekken om te vissen zijn top voor elkaar en goed onderhouden Een evt optie nemen voor een plek voor volgend jaar vinden wij op een rare manier gaan (geldklopperij) je betaald 15 euro reserveringskosten en ook nog eens 15 euro ivm keuze voor de plek. Ook het internet op de camping werkt ontzettend slecht. Verder veel te doen op de camping alleen voor de jeugd vanaf een jaar of 15 valt het een beetje tegen ze vallen er een beetje tussen zijn te oud en te jong wellicht kan hier iets beter naar gekeken worden?

Mooie camping slechte schoonmaak

De camping is super kwa plaza en meertje Wel mag de hygiëne een stuk beter van het sanitair en het zwembad

Zeer fijne camping plek

Wij komen hier al een aantal jaar en vinden het een fijne camping. Het enige wat dit jaar erg is gemist door de meiden is de markt en dat gelden voor veel Meer campinggasten dus toch iets over na te denken omdat terug te laten komen.

Sehr schöner Campingplatz

Unser zweiter Aufenthalt in de Schatberg hat uns wieder sehr gut gefallen. Der campingplatz hat alles was man benötigt, und bietet gerade für Kinder sehr viele Möglichkeiten. wir kommen gerne wieder

In allem ganz okay!

An sich eingelungerner Urlaub. Plätze schön groß und super für große WoWa. Leider spricht die Animation nur Niederländisch und daher wird man als deutscher, auch nicht angesprochen. Mir persönlich fehlt auch einfach ein Abendprogramm wo man sich hinsetzen kann und nen Bier/Wein trinkt kann. Das Hallenbad ich angenehm warm und das Kinderbecken, es gibt jeweils eine Rutsche drin und draußen! Das Freibad gefällt mir leider gar nicht, das Wasser ist sehr kalt auch das Kinderbecken, hatte nicht das Gefühl von Urlaub sondern eher Freibad feeling. Der Supermarkt hat Apotheker Preise übertrieben Teuer,aber alles vorhanden! Restaurant und Preise ganz okay. Spielplätze/Fußballplatz waren in unmittelbar Nähe und für alle was dabei! WLAN funktioniert nicht ! Wie gesagt ganz okay, würde uns aber ist es nichts.

Een mega grote camping!

We zijn er een aantal dagen geweest, het was een hartstikke leuke camping alleen: Animatie in de kelder... erg onlogisch, geen kind wat er komt. Zwembad misschien wel te klein voor zo'n grote camping. Sanitair was helaas elke keer als we kwamen heel erg vies! Camping is te groot: echt te massaal.

Het had zoveel mooier kunnen zijn.

Online krijg je bij het zien van de foto's en de faciliteiten het gevoel van een echte familie camping waar je met jonge kinderen prima alles uit handen kunt geven en genieten. Echter waren er grote verschillen. Waar het verwelkomen door het meest vriendelijke receptie personeel en de ontzettend vriendelijke bediening in het restaurant mijn keuze voor deze camping positief stemden. Werd dit al gauw door de algemene sfeer op de camping teniet gedaan. Je ziet wel eens filmpjes van feestende dronken jeugd op benidorm of salou, waar de keiharde hardcore uit de speakers galmt en de krijzende dronken moeders met panterprintjes (excuus) lopen te ruziën met hun partner en de kids zich niks aantrekken van regels. Nou dat dus.. Geloof mij, ik houd ook van gezelligheid, een wijntje en mijn kinderen zijn stuiterballen. Dat is het leven, mensen mogen wat mij betreft echt gewoon na elven nog gezellig kletsen en lachen. Maar gewoon keiharde hardcore aanzetten, schreeuwen, dronkengewauwel tot diep in de nacht. En het was geen incident. De ene keer kwam het van onze schuine overburen de andere keer van de plek achter ons. Geen toezicht. Op 'gezellige' filmavond zaten er precies dezelfde soort gezinnen. Ouders die maar bleven kletsen en schuiven met stoelen. Kinderen die steeds met hun telefoon voor het beeld liepen, niet omdat ze moesten plassen of omdat ze niet stil konden zitten gewoon omdat ze andere dingen aan het doen waren. Niemand van het animatieteam aanwezig om dat in goede banen te leiden. Het animatieteam had er sowieso weinig zin in, leek niet echt gemotiveerd. Leuk dachten we vossenjacht. We schrijven ons in. Verdeeld over de camping zaten mensen met tule rokjes en een hoed op, niet echt verkleed en een kaart vertelde waar ze zaten. Kinderen hadden er zichtbaar weinig zin in. Maar heb ze gemotiveerd mee te doen. Belanden we op een Feyenoordveld, waar teksten uit de speakers kwamen niet voor kinderoren geschikt. Dronken, rokende en seksende jeugd iedere nacht in washok.

Super für Kinder

Sehr lebendiger Campingplatz, perfekt für Kinder, da sehr viel geboten wird. Zelt Camper aufpassen, unbedingt Sonnensegel oder Ähnliches mitnehmen, da es kaum Bäume oder Schatten gibt. Personal alle sehr freundlich! Schnappt eure Kinder und bucht einen Urlaub dort!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Leuke, maar te grote camping

Best leuke camping alleen te druk, jammer van de hele dag het drukke auto verkeer op het park, toiletgebouw kon beter schoongemaakt worden en vaker gecontroleerd worden op toiletpapier. Bij t buitenzwembad stonden wel geteld 3 ligbedjes jammer, voor de rest moest je maar op stoel zitten. Bovendien geen bereik met me telefoon geen 4g en ook geen wifi

super

sehr gut

Elk jaar slechter

Toiletten en douches worden met franse slag schoongemaakt, maar zijn gewoon vies. Camping is luidruchtig, veel harde muziek overal, wordt niets aan gedaan omdat er maar 2 beveiligers rondlopen die bij disco benodigd zijn. Hierdoor veel overlast. Disco wordt steeds onveiliger, kinderen worden uitgelokt te vechten. Zijn vaak incidenten, vechtpartijen. Ook nu weer werden flessen op hoofden geslagen. Kinderen hebben naast disco geen goede veilige hangplek meer behalve dan dan drugshok naast voetbal veld. Personeel schatberg rijd veel te hard over de camping. Wifi en verbindingen zijn slecht. Campeerplekken en paden komen helemaal, al jaren, onder water te staan bij hevigere regen. Wij zijn er klaar mee en komen ook niet meer terug

Geld niet waard

Slechte hygiëne, toiletten en douches vies, toiletpapier en handzeep vaak op en niks om de handen te drogen. Maar 1 wasmachine voor groot aantal kampeerders en werkt ook niet naar behoren. Er wordt gepromoot incl WiFi maar deze werkt niet/nauwelijks. Bij het melden bij receptie krijg je te horen: tja komt omdat er veel mensen op de WiFi zitten in hoogseizoen. Je wordt ook totaal niet serieus genomen bij het melden van zaken, alsof er gedacht wordt, geld is binnen en met 5 sterren blijven mensen toch wel boeken. Ook met bijboeken was een late check-out in 1e instantie mogelijk maar volgens andere medewerker weer totaal niet. Spreken elkaar tegen. Veel gasten met fatbikes en elektrische steps die veel te hard over de camping rijden. Erg gevaarlijk voor de kleine kinderen. Helaas geen toezicht op camping zelf. Het pluspunt voor ons was het strandje en het mooie weer maakte alles goed.

Ik heb een top vakantie gehad bij jullie Volgend jaar komen we zeker nog een keer terug

Company details

5 Middenpeelweg