Tegenvaller

Het chalet wat we gehuurd hadden was helaas erg veel aan mis Van kapotte bedden, kapotte deurklink, kapotte onderdelen in de keuken enz

Es ist ein sehr schöner Campingplatz .

Das Personal ist sehr freundlich. Kinderlieb. Die Sanitär Gebäude waren sehr sauber. Ein rund um gelungener Urlaub. Abends haben wir sehr gerne unser Tag an der Bar bei einem Coctail ausklingen lassen. Haben auch dort gut gegessen. Wir waren auch mit dem Schwimmbad sehr zufrieden.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

goede vakantie maar kwaliteit minder dan verwacht

ten eerste hebben we echt een super vakantie gehad en de kinderen hebben zich super vermaakt. en als kinderen zich goed vermaken doe ik als ouders dat ook. maar en zijn wel dingen waar ik van denk: dat is geen 5 sterren camping. ten eerste lag het veld waar wij stonden aan een weg. (1360). er was dus altijd geluid met autos die langsreden.. ja, daar zit ik niet op te wachten tijdens de vakantie. ook vond ik alle heggen rondom de velden er verwilderd, deze waren totaal niet gesnoeid, ik vond dat gewoon niet netjes. de tioletgebouwen vond ik ook best ook en als ik er kwam eigelijk nooit schoon. wel een pluspunt waren de afwasmachtines. ik vond het binnen zwembad best klein, maar vorig jaar waren we bij de lijstert en daar is het 1x zo groot dus dat ben je dan gewend. ik vond het kinderannimatie niet gericht op de kinderen van mijn leeftijd. meeste dingen waren leuk voor of hele kleine kinderen of voor juist voor de jeugd. de visvijfer was wel helemaal geweldig. ook miste ik een soort braderie ofzo op de camping 1x weeks. ook vond ik ons uitzicht op volgens mij nog niet zolang erneergezette bungalows met lelijk afgewerkte voorkant... geen gras ofzo maar wat zaagels niet heel prettig en kwamen en veel nachtelijke geluiden uit. toen ik kwam klagen bij de receptie werd ik daar ook niet heel erg aardig aangesproken en moest ik maar een nummer bellen in de nacht.. vond het niet heel netjes hoe ik behandeld werd. nogmaaals we hebben ons prima vermaakt maar dit waren de aandachtspunten. persoonlijk zal ik niet nog een keer boeken op deze camping. Met vriendelijke groet, Moniek van der Kolk

Kinderen hebben zich goed vermaakt

Parkeerplekken van autovrij camperplaatsen zijn veel te klein. Ze zijn voor kleine auto's terwijl er allemaal grote auto's moeten staan omdat ze een caravan achter de auto moeten kunnen. Wifi was heel slecht.

Goed naar m'n zin gehad.

Erg naar mijn zin gehad met de mensen op ons laantje . Jammer dat het toiletgebouw vaak vies was, wc papier op en handzeep. Miste daarin ook iets waar je je handen kon afdrogen na het handen wassen. De kranen voor de afwas waren vaker koud dan warm .

S,nachts prijsschieten toiletgebouwen

We hebben wederom genoten van de vakantie, maar mijn dochter voelde zich zeker niet veilig als ze na 21 uur naar de toiletten moest. Ik, de vader, moest altijd mee ivm de overlast van jongens in de dames toiletten, ook stonden ze heel vaak voor de deur, vond ze heel eng en intimiderend Maar elke keer na de disco tijd , rond 2 uur in de nacht werd het toiletten gebouw een soort van casco rosso, er werd gesext en de troep bleef achter...... Dus ik zeg, camera's ophangen en nog meer preventief controleren in de donkere uren.

Viel zwaar tegen helaas :(

Veel vaste bewonders, we waren bij aankomst bijna direct omgekeerd naar huis... Hele slechte ontvangst mobiel zowel KPN als ook Vodafone. Ook de wifi is zwaar overbelast en dus kansloos. Nadeel is ook dat je geen mail ontvangt en niet bereikbaar bent. Ook niet voor je eigen kinderen. Prive sanitair was in zeer slechte staat! Geen obergmogelijkheden voor bijvoorbeeld een toilettas. Douchekraan functioneerde niet waardoor je soms kokend heet water onder de douche had en niet kreeg bijgesteld naar een gewenste temperatuur. Op de plek stonden we onder een aantal eikenbomen, deze waren nauwelijks onderhouden en bijgesnoeid. zowel de auto als de tent zaten onder extreem veel meeuwen en ekster stront.

Fijn!

Heerlijk plekje op nummer 620 met veel ruimte. We hebben het heel fijn gehad. Enige minpunt was het houten hekje aan het eind van het pad. Hierdoor liepen de mensen bijna tussen onze tuinstoelen door. Vorig jaar was dit er nog niet. Heel vervelend. Mensen klaagden er ook over tegen ons. Daarnaast hebben er al 2 mensen een héle akelige grote splinter in hun hand gekregen doordat het hekje ontzettend ruw is. Er steken flinke houtsplinters uit. Buiten dit hek was alles top, dus we hebben weer geboekt voor volgend jaar. (Hopelijk is er dan naar het hekje gekeken.)

Heerlijke vakantie gehad

We stonden nu voor het 5e jaar fijne plaats alleen was er een dag de vloerverwarming aan waar wij een melding over hadden gedaan daar het bloedheet was Sprak ik een man aan de lijn die even vertelde dat we niet de enige waren en maar moesten wachten Ik snap dat dat zo is maar om zo af gesneeuwd te worden vond ik wat minder daar later ook bleek dat het 50 graden was in de sanitair en wij ook duidelijk hadden aan gegeven dat je er echt niet met blote voeten kon lopen en de wc bril ook erg warm was had hij toch verder moeten denken op dat moment Verder alles goed verlopen

Fijne vakantie

Genoeg te doen voor de kleine kinderen.

Niet voor herhaling vatbaar

Zeer veel overlast van jongeren bij het toiletgebouw (ook snachts). Hier is door meerdere mensen meerdere malen melding van gemaakt, hier werd nauwelijks wat mee gedaan. Er werd toegezegd om de toilet gebouwen vanaf 23 00 uur te sluiten om zo de overlast te verminderen, dit is niet gebeurd. Kleinere kinderen durfden zelfs niet meer in het toiletgebouw om te douchen/toilet/tanden poetsen. Als je de jongeren erop aansprak kreeg je een grote bek. Dit was ons 3e jaar naar de schatberg, maar tevens ons laatste. Veel achterstallig onderhoud, qua groen, gebouwen maar ook de wegen/paadjes.

Prima, maar ook niet meer dan dat

Het is een beetje vergane glorie. De stacaravan lag wat verder weg. De caravan was echt niet schoon helaas. Dat is door de receptie wel prima opgelost. Maar zwembaden waren wat verouderd, weinig van het animatieteam gezien. Speeltuinen mochten ook wel een beetje opgeknapt worden. Restaurant was goed. Veel leuker dingen in de omgeving te doen. Klimpark, toverland. Het was prima voor 1 week, maar wij gaan niet meer terug.

Voldoende

Internet moet en kan beter, pasjes voor de kids om te zwemmen vervangen door bandjes. Sanitair rook vaak naar Urine. Er ontbreekt een café o.i.d. waar je door het slechte internet voetbal kunt kijken bijvoorbeeld.

Hadden er meer van verwacht

De toiletten waren niet netjes en schoon. Er werd gerookt in de heren toiletten verder zaterdag er geen Schotten tussen de urinoirs. De douches waren verouderd. Maar 1 wasmachine en droger op te veel mensen. De plekken waar de huur tenten stonden waren veel schoner en er stonden meer wasmachines. De plekken zijn niet goed aangegeven wat de grens is dit zorgt voor verwarring. Zwembad was koud. We hadden meer verwacht van een 5 sterren camping.

Fijne vakantie gehad. Leuk animatieteam veel te doen voor jong en oud

Minder dan het jaar ervoor

De douche waren vaak smerig qua vloer. Geen vloer trekker te vinden helaas bij de heren. Wc vaak vies qua vloer of wc. Papier regelmatig op. De jeugd weet vaals avonds de urinoir niet te vinden en plassen tegen de wanden dan. Kinderveld waar wij op stonden was het jammer dat de zandbak wel aardig breed was geworden tot de buren hun voortenten toe. Waardoor je gedwongen werd door het zand te lopen. Het park algemeen was netjes. Toezicht qua onze buitenlandse vrienden in het zwembad mag beter. Hoorde dat er bepaalde mannen gewoon met hun mobieltjes bij de douchen stonden te filmen.

We hebben genoten, maar ik vond het wel vreemd te horen dat ik alleen kon boeken van zaterdag tot zaterdag en andere campingbewoners konden halverwege de week boeken. De bordjes bij de plaatsen zijn veelal verdwenen waardoor er onnodige onrust bestaat met het opzetten van je spullen op je eigen plaats. Het discozwemmen is super leuk, maar helaas staat de muziek echt veel te hard voor mijn drie mannen (6,9,12). Dat het voor mij te hard staat, snap ik, maar voor hen vond ik het erg sneu dat ze er niet aan konden deelnemen. Ik heb gehoord dat het zwembad wordt uitgebreid kunt u mij hierover informatie geven of op de hoogte houden? Wat ik erg onrustig op mijn pad vond, veld D 588, was het vele verloop in korte tijd. De prijzen voor friet e.d vond ik voor een gezin erg hoog. De muntjes in de boxen wat besteed zou kunnen worden aan een speeltje in jullie vitrine kast was ook erg teleurstellend voor de jongens. De voorschriften bij het waterskiën vond ik zeer slecht. Kind van 6jaar mocht ook waterskiën, onverantwoordelijk. Achter op jullie folderboekje staat dat er een ziekenhuis in Venray is. Echter is deze er allang niet meer alleen in Venlo. Dit weet ik omdat ik met spoed naar het ziekenhuis met mijn middelste moest ivm een hoofdwond door waterski ongeluk. Dit vond ik een grote blunder, daardoor was ik onnodig langer onderweg voor hulp! We komen zeker terug! Dus het waren geen onoverkomelijke dingen. Met vriendelijke groet, Gelinda

prettige camping

we hebben parkeerplek 935, met een vaste parkeerplek. Alleen jammer dat mensen van de Roan overal parkeren en ook op de plekken van de campinggasten die ervoor betalen.

Druk, niet klantvriendelijk

Plaatsen veel te dicht op elkaar. Na sluiting receptie geen telefoonnr kunnen vinden voor melding van veel te harde muziek. Geen surveillance die daar iets van opmerkt. Verzocht om 1 nacht ergens anders te mogen staan, plek was onbezet, ook dag erna, maar geen medewerking gehad. Waterkraan service station camper niet toegankelijk. Slechte drainage na regenbui. Buitenbad veel te koud.

Wij hebben het naar ons zin gehad en waren tevreden WiFi was een ramp

Top vakantie. Maar…. Nog steeds beroerde wifi. Geen schoonmaak materiaal als je 2 weken privé sanitair huurt. De bestuurder van de grasmaaier is een gevaar voor alle kinderen op de camping. De schatberg app is incompleet.

Super camping

De camping is super ook voor tieners is er veel te doen, enige min punt is dat de sanitaire wat vaker mag worden schoongemaakt. Voor de rest is er van alles te doen en te krijgen voor iederen leeftijd.cortom wij hebben genoten.

Genoten van de vakantie

Veel te doen voor kinderen, daardoor zelf echt vakantie gehad

Leuke vakantie

Wij hebben een week doorgebracht in een stacaravan van de schatberg (Glaasniejer). Locatie dicht bij de Plaza is heel fijn maar heel beknellend door hele hoge heggen en veel rumoer door naastgelegen kampeervelden. Tot heel laat in de avond schreeuwende kinderen. De caravan staat volledig ingebouwd. Redelijke caravan, slaapkamer met twee persoonsbed wel veel te klein, je kunt niet makkelijk om het bed heen. Ook erg weinig opbergruimte. Verder prima. Makkelijk keukentje, fijne badkamer, apart toilet (helaas wel pal langs de eettafel). Park is heel leuk voor de kinderen, fijne animatie maar ook veel mogelijkheden om jezelf te vermaken. Plaze heel vaak erg vies. Vieze vloeren, vieze tafels, stank van toiletten en vieze toiletten. Zeker een aandachtspunt waar nog veel te behalen valt.

Hele fijne vakantie

Heel fijn om weer een keer hier te zijn geweest, in mijn jeugd hier ook met mijn ouders geweest (4x achter elkaar) en nu na 36 jaar met mijn gezin. Mijn dochter van 15 beschrijft het als haar leukste vakantie ooit.

Company details

5 Middenpeelweg