Fijne vakantie gehad!

Levendige camping waar van alles op het water kan.

Hele fijne vakantie gehad

We hebben het erg naar ons zin gehad op de schatberg. De medewerkers waren heel vriendelijk en je hebt alles op de camping, heel fijn! We hebben wel gemerkt dat de camping te groot is voor ons en veel te veel vaste plaatsen, daar zit een andere type mens dan wij zijn. We misten de animatie, daar moest je echt heen om ze te zien. Jammer dat dat niet meer gepromoot werd op de camping door daar rond te lopen en kinderen op te zoeken. Het restaurant heeft heerlijke lounge plekken maar dat zijn er veel te weinig voor de grootte van het park, dat is jammer. Wat ik bij het restaurant en loungedeelte jammer vond was dat de speeltuin lastig te bereiken was vanaf daar, het zou leuker zijn als dat meer met elkaar mengt. Wifi was echt waardeloos, dit was gewoon niet te gebruiken eigenlijk.

Ein sehr schöner Campingplatz , mit Potential.

Wir waren sehr positiv überrascht , unser Stellplatz war sehr schön ( leider hatten wir eine Ameisenplage , wo niemand etwas für kann ) , die Plaza hat uns sehr zum positiven überrascht , der Indoorspielplatz ist super angelegt auch die Sitzmöglichkeiten , die Snack und Eisbar sind sehr zu empfehlen . Nachzubessern wäre in jedemfall das Schwimmbad , es entspricht einfach nicht der Zeit , eine andere Belüftung im indoorspielvereich wäre wünschenswert und evtl auch sitzmöglichkeiteb für Eltern bei den sprungkissen in Außenbereich . Zeitweise lag viel Müll auf dem Platz , man hat aber auch Mitarbeiter gesehen die sich darum kümmern , ich denke, es liegt auch viel am benehmen der Gäste . Die Mitarbeiter waren immer Freundlich und Hilfsbereit . Die Hecken auf und an den Parzellen könnten mal wieder einen Schnitt vertragen :)

Ruime plaats

Ruime plekken met prive sanitair. Alleen wordt het privé sanitair niet goed schoongemaakt. Een hoge put op de plaats waar je voortent moet staan is ook niet echt top! De regels op de camping van rusttijden worden ook niet echt nageleefd en controle erop is er niet. Dit is de eerste camping waar wij best wel veel geluidsoverlast snachts hebben gehad. Mijn internet had ik niet, want geen bereik. WiFi pakt die ook niet want ook geen bereik! En zeker in deze tijd is dat erg rot. Animatie mag wat meer want dat is zeker in het hoogseizoen noemenswaardig weinig.

Prachtig

Leuke, rustgevende vakantie op een fijne rustige plek.

Immer wieder ein Erlebnis

Wir waren jetzt schon zum zweiten Mal da und wir können sagen es war wieder schön bei euch! Zumal wir dieses Jahr mehr gemacht als letztes Jahr dadurch weil wir schonmal da waren. Auch bei schlechtem Wetter hat man immernoch genug Möglichkeiten was zu machen. Und wir sind schon für nächstes Jahr De Schatberg am planen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

De vakantie zelf was prima

Wij hadden een andere accommodatie geboekt en kregen bij de receptie te horen dat we waren overgeboekt naar een Landal Huisje. Toch uiteindelijk anders dan je had verwacht, maar het was prima opgelost. We kwamen het huisje binnen, waar alles aanwezig was. Wel waren er een aantal punten die we toch moesten melden. Zo lekte de wasbak in de douche, de koelkast werd amper tot niet koud, kapotte tegeltjes en een bank vol vieze vlekken. Ook op het park waren er een aantal punten die echt beter aangepakt kunnen worden. (Kapotte speeltoestellen) Buiten dat hebben wij en de kinderen een prima vakantie gehad!

Genoeg te doen

Onze ervaring was leuk. Kunnen zwemmen, kinderen voetballen, lekker gegeten, gevist, leuke uitlaat plaats voor de hond. Vriendelijke personeel. Wel een minpuntje dat we snachts een paar keer wakker zijn geworden omdat onze hond waakte. Er zijn 2 pakjes sigaretten weghaalt en een andere nacht een poging tot het stelen van onze elektrische step. (Stond in voortent). De dagen erna in onze auto gelegd. Meer bewaking is zeker niet overbodig. Verder hebben wij het heel erg naar onze zin gehad.

Een oké vakantie

Ik heb een prima vakantie gehad. Al zal ik eerlijk zijn en niet snel meer terug gaan. Voor mij te groot, internet was slecht. Mensen rijden veel te hard waardoor er meerdere malen bijna aanrijdingen waren. Te veel honden op een veld.

Redelijke camping met verschillende voorzieningen

Helaas vonden we de animatie tegenvallen. Jong en naar ons inzien onervaren mensen. Pluspunt de voetbalvelden. Minpunt op de camping werd verbouwd/ rommelige of kapotte stacaravans. Helaas deed bijna onze hele week de wifi het niet. Dit gingen ze wel oppassen en de laatste 2 dagen hadden we nog een beetje wifi in het huisje.

Niet voor herhaling vatbaar.

Vorig jaar melding gemaakt dat tegels een vinger uit de muur kwamen, dit jaar weer. Was niet opgelost. De muren aan het gasfornuis waren niet proper. Ze kregen ze niet proper, zei de kuisploeg. Raar dat ik ze dan wel proper kreeg met de Dasty van de Wibra.

Es war ein toller Urlaub

Es war ein schöner Urlaub Der Platz und das sanitär Haus sauber Leider musste man außer das Schwimmbad alles extra zahlen das war etwas schade

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Mooie ruime en schone camping

Een mooie camping ruime plaatsen met een bijzonder eigen gebouwtje voorzien van douche- toilet en nu komt het een keukenblok met koel vriescombinatie en vaatwasmachine.

Schöner Campingplatz, einiges verbesserungswürdig

Großer Stellplatz, schöne Spazierwege.Die Toiletten sind sehr dreckig und immer fehlte Toilettenpapier. Viele Abläufe der Waschbecken waren undicht und alles war nass. Das Gelände wirkt sehr ungepflegt. Das wlan ist nicht nutzbar. Gute Lage und Erreichbarkeit verschiedener Aktivitäten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Heerlijke, gezellige vakantie met goede plek

Het is daar heerlijk voor de kinderen, maar o zo slechte wifi, heel slecht voor 5 sterren camping

Leuk park voor gezinnen met jonge kinderen.

We hebben een aantal leuke dagen gehad! Er is veel te doen voor een kindje van net 2 jaar. Ze was heel enthousiast!

Es ist alles da, was kann auch wünscht!

Ich war zwei Wochen mit Kindern im Teenageralter auf dem Platz. Es war toll und auch wenn das Wetter mal nicht mitspielte, war das kein Problem.

Slechte controles

Water blijft staan tijdens en na de regenbui op de kampeerplek . Slechte schoonmaak van het sanitair of ze komen maar 1x of 2 á 3x achter elkaar op 1 dag en dan nog niet goed schoon gemaakt spinnenwebben,vuil,haren op deuren,wanden etc . Veel vernielingen of zelfs diefstal door voornamelijk jeugd . Veel kabaal en totaal geen controles . Jeugd kan naar de disco vanaf 14 jaar maar personen van 25 loopt ertussen kinderen zat te voeren. Slechte wegen, nauwelijks tot geen WiFi etc.Kortom we hadden veel beter verwacht en zijn dan ook diep teleurgesteld.

Gedateerd en gericht op de massa

We hadden een campingplaats met privé sanitair. We waren overdag wandelen dus eigenlijk alleen in de ochtend en avond op de camping. Buitenbad nooit geprobeerd want om 0700 dicht. Catering ook niet want voor 1100 nog geen koffie te krijgen in de platzak. Wel 6 receptionistes met koffie …... SPAR prima. Plekken wel kort tegen over elkaar en op elkaar. Gelukkig wel rustig in het pad. Privesanitair wel jaren 80. Douche zeer groot en toilet kon je amper op komen. Schnitzelavond waarvoor je moet reserveren en met zijn allen in een zaal gepropt wordt was gelukkig volgeboekt. Overal groot en weinig sfeervol. Verder prima voor een kort verblijf

Schlechte Pflege der Plätze, dreckige Sanitär Anlage

Wir waren auf einem L Comfort Hundeplatz. Die Wege die zum Platz führen waren sehr defekt und die neue Rinne wo die Ränder nicht angefüllt wurden sind mehr wie unzumutbar.Sehr gefährlich vorallem für Kinder und mit dem Fahrrad Wir haben schon einen ungemähten Platz vorgefunden und in 10 Tagen keinen einzigen Mäher in den Parzellen gesehen. Das Gras war somit sehr hoch.. DIE Sanitäter Gebäude befinden sich in einem ungepflegten Zustand und wenn man den Reinigungskräften zuschaut weis man auch warum. Überall Spinnweben, Ablagerungen in der Dusche, Toiletten ohne Papier und verdreckte Kabinen. Die reine Toilettenanlage wurde 1x tägl.gereinigt. In der Hauptsaison zu wenig! Die Animationen sind nicht zu empfehlen. Auch wird noch Geld verlangt was ich bei dem Platzpreis für sehr unangemessen empfinde. Da sollte so etwas mit eingerechnet sein. Und sie Spiehalle ist nur bis 17 Uhr geöffnet was im Sommer total unlogisch ist. Da wäre es in den Abendstunden oder bei Regen schon sinnvoll länger geöffnet zu haben. Preise im Supermarkt und im Restaurant sind unverschämt teuer!! Der Snackpoint ist Preislich ok. Das Wasser im Freibad ist sehr kalt! Deshalb ist das Hallebad total überfüllt. Der Kinderbereich außen ist genauso kalt. Also nix mit stundenlang spielen. Die Ganze Außenanlage des Schwimmbad ist ungepflegt.Viel Unkraut und Dreckecken, die Platten sind defekt. Nur Plastikstühle kein Gras oder Liegefläche. Wir waren vor 6 Jahren 2 mal auf diesem Campingplatz und sind von der Entwicklung sehr erschrocken! Und kommen definitiv NICHT wieder. Achso. WiFi ohne Funktion

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Meer dan prima vakantiepark

Heerlijke camping voor alle leeftijden. Onze oudste van 14 had meer dan genoeg te doen gedurende de week. Voor de jongste van 9 maanden heerlijk badje in het zwembad. Heerlijk om over de camping te lopen. Enige nadeel was dat wij na ook klachten van de overbuurvrouw geen privacy hadden in de badkamer of wc. Caravan 3001. De ramen zouden alles moeten verbergen maar alles was te zien als men in de badkamer of wc stond.

Niet wat we verwacht hadden.

Dit was onze 2e keer vakantie op de Schatberg. Deze vakantie op de camping was niet wat we gewend en verwacht hadden. De aankomst was goed verlopen. Onze plek was ook groot genoeg. Nadat we aangekomen waren wilde ik dat laten weten aan de mensen thuis. Maar de wifi was heel slecht en dat was heel de vakantie zo. Je had of helemaal geen wifi of hij was heel slecht. De activiteiten op de camping was ook niet wat we verwacht hadden er was veel te doen voor jonge kinderen. Maar rond de leeftijd van 24 en 29 jaar waren de activiteiten te weinig. Ook in de avonden niet. Er was ook wat jeugd op de camping. Normaal is dat prima en juist gezellig. Maar dit keer niet. Iedere avond was er disco. Maar als de disco afgelopen was. Dan gingen ze zich bezig houden op andere plekken. Bijvoorbeeld. Roken in het wc gebouw,dingen slopen,brandplekken maken in het baby aankleed kussen, gillen en schreeuwen,op de springkussen springen, er zat zelfs een gat in de douche zodat ze konden kijken. En ga zo maar door. En dat iedere avond tot en met de nacht. De wc gebouwen waren bij verschillende schoonmakers niet schoon. We zagen zelfs schoonmakers op de telefoon zitten tijdens dat ze moesten werken. In de avond hoorde je ook een iritand gezoem. Dat kan van de drukke weg af komen of van een stroomkast. Wel willen we de beveiliging even flink wat complimenten geven. Ze deden hun werk echt goed. Ook regelmatig vragen of er geen overlast is. Zodra er wat was konde we bellen. Dan was de beveiliging er ook snel. Helaas hebben we door dit soort dingen geen fijne en rustige vakantie gehad. Vind het dan ook zonde van het geld wat je hebt betaald. Ook gaan veel mensen niet terug komen als het zo blijft vrees ik.

Top vakantie

Gastvriendelijk personeel restaurant, supermarkt en receptie. Grote kampeerplek met electra en watervoorziening dichtbij. Toiletgebouw was netjes qua interieur, echter wel een beetje vies. Wifi was slecht.

Mooie camping voor gezinnen met kids van alle leeftijden

Hele fijne vakantie gehad en voor de kinderen was er echt de hele dag door van alles te beleven.

Erholsamer Urlaub auf einem schönen Campingplatz

Der automatische Zugang zum Platz hat einwandfrei funktioniert. Unser gemieteter Platz war sehr groß und das Privatsanitär war bei Ankunft sauber. Die Mitarbeiter an der Rezeption sind sehr freundlich und hilfsbereit. Der örtliche Sparmarkt ist gut ausgestattet und die Preise sind in Ordnung. Jeden Morgen gab es eine große Auswahl an frischen Backwaren. Die angebotenen Freizeitmöglichkeiten mit Badesee, Hallenbad und Freibad und der Animation sind sehr umfangreich. Wir könnten uns vorstellen, auf diesem Campingplatz nochmal Urlaub zu machen. Einzig die nächtliche Geräuschkulisse durch die 2 angrenzenden Schnellstraßen ist am Anfang etwas gewöhnungsbedürftig. Und es ist schade, das Hunde nicht mit in die Restaurants dürfen.

Company details

5 Middenpeelweg