Campingplatz der sehr in die Jahre gekommen

Rezeption Eingangsbereich snackpoint Restaurant alles sehr schön und leckeres Essen aber leider ist das Schwimmbad und das Freibad sehr in die Jahre gekommen was man auch stark sieht im Freibad das Außenwasser war ziemlich kalt der privat Sanitärbereich auf unserem Stellplatz war auch nicht sehr sauber geputzt und ist auch sehr in die Jahre gekommen ansonsten ein sehr schöner Platz

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Mooie gezellige camping

Was gewoon voor ons 3 weken genieten op de comfor plaatsen.

Schöner Campingplatz, aber für uns keine 5 Sterne

Im Großen und Ganzen ok, gerade für Familien mit kleineren Kindern. - Die Plätze sind schön groß und die Waschräume dicht dran. Allerdings waren sie nicht sauber. Die Innendecken wurden in 10 Tagen gar nicht gesäubert und sicher davor auch nicht. So viele Spinnenweben inkl. Spinnen etc., nicht so ansehnlich. Auch um die Gebäude. Leider liegt of Müll hier und da, was aber auch ganz klar an den Urlaubern liegt. - Hunde dürfen nicht mit in das Hauptgebäude und an den Badesee. Das finde ich persönlich einfach schade, da der Hund bei hohen Temperaturen nicht im Wohnmobil bleiben kann. - W-Lan gibt es nur für 2 Pers. Man muss sich dann an und abmelden um es an andere Familienmitglieder weiterzugeben. WLan funktionierte bei uns aber nicht wirklich gut. - Das Personal ist super nett und hilfsbereit!

Chalet goed genoeg voor 1 overnachting

De ligging tussen de jaarplaatsen is een minpunt. De jaarplaatsen zijn wisselend netjes en soms zwaar verwaarloosd. Ook lijken sommige chalets permanent bewoond. Ons chalet had wat mankementen: kapotte tuinstoel, een keukenkraan zonder perlator en dunne schuimrubber matjes in de stapelbedden. Maar omdat we maar 1 nacht bleven hebben we dit niet bij de receptie gemeld.

Goed maar kan nog op paar puntjes beter

Wij hebben naar onze zin gehad we hadden comfort met sanitair en dat was super. Alleen de plekken waar je staat zijn mooi maar om dan na de wc te. Gaan wel heel zanderig en veel stenen. Verder de weg na de plek dikke bobbels en gaten in weg. Misschien daar wat aan doen dis niet fijn voor auto en caravan en mensen slecht te been. De honden afrasting&oq en zwemplas is leuk maar bij water mag wel wat geel zand en er staat er voor een hek maar verder bosjes waar ze als nog door kunnen en wat heel onvriendelijk is de bosjes van bramen met stekels. Verder is dit een aanmerking en hebben wij ons vermaakt

Vergane glorie

Het huisje was vies, slecht onderhouden. Vieze keuken, alles plakte. Er ontbrak ook van alles aan de inventaris, zoals een mes om mee te snijden. De stoelen zaten oncomfortabel. Sfeerloos park, veel te groot, slecht verlicht. Het zwembad viel ook tegen. Niet om naar terug te keren.

Tijdtekort

Zalig park. Na onze fantastische herfstvakantie 2023 snel nu nog een weekend vertoeven voor onze zomervakantie afloopt. Snel nog even toverland meegepikt, abc culinair met de kids vertoeft, en de gezellige huisjes. Buiten de niet zo leuke bedden.super is het hier !

Redelijke camping.

Grote camping met veel vaste staanplaatsen waardoor je achterop de camping komt te staan. De verlichting in de avond was slecht, echt donker (vooral voor kinderen) De plaatsen die leeg staan (door vertrekkende vaste gasten) is een grote vieze puinhoop. Voor kinderen is er veel te doen, het speelterrein ziet er netjes uit. Net als het overdekte service point met winkel, restaurant en snackbar.

Heerlijk

Heerlijk gedurende het hele verblijf

Wel jammer dat wij 2 weken zonder WiFi hebben gezeten. Maar desondanks voelt het altijd als thuis komen.

Mooie, schone, camping. Een camping waar voor alle jeugd genoeg te doen is!

Ijskoud water

Ijskoud zwembad buiten, binnen ging het wel. S avonds veel last van jongeren die uit de disco komen. Gebonk op onze camper s nachts. We waren met 2 kleine kinderen. Gelijk de 1e dag aangegeven bij de receptie maar die reageren hier niet egt op. Ja je moet dan het noodnummer bellen dan komt er iemand langs gefiets.. Ook lag er een heel groot stuk glas in de speeltuin waar ons zoontje z'n voet aan heeft open gehaald.

Park met veel voorzieningen en een uitdaging qua onderhoud

Wij hebben een weekend doorgebracht op de camping ter oriëntatie voor de zomer van 2025. Het is ons erg opgevallen dat er veel achterstallig onderhoud is en het park erg groot is voor de voorzieningen welke er zijn. De staat van onderhoud is ons inziens te slecht om te spreken van een aanvaardbare prijs-/kwaliteitverhouding. Daarbij is de schoonmaak van de sanitaire ruimten erg onder de maat en begrijpen de medewerkers ook niet wat schoonmaken is.

Alles naar wens

Alles was top en de medewerkers vriendelijk

Zeer goede camping

Zeer goede camping , mooie plekken al is het aan het einde van het seizoen de grond erg hard en blijft het water er op staan .

Gezellige camping

De camping was gezellig. Veel groen en rustig.

Leuke camping, goede faciliteiten

We hebben een heerlijke week gehad. De cabine ( Glaasniejer libel) zag er netjes en schoon uit. Het is nooit zo schoon als thuis, maar dat kun je op zo'n groot park ook niet verwachten. Paar kleine dingen ontbraken ( koffieapparaat lekte en geen wasrek), maar dit werd meteen geregeld en verholpen. Allemaal waren ze erg vriendelijk. Las veel negatieve reviews op zoover ( zoals lawaai) maar daar hebben wij echt totaal niets van vernomen en we zaten dichtbij de plaza waar de meeste activiteiten gebeurden. Wel wat veel onkruid ( bijv op de daken), maar dat was niets vergeleken bij de tuin bij thuiskomst.... Heerlijk (lounge) terras, lekker eten en koffie. Veel variatie mogelijk. Voor een camping een uitgebreide supermarkt, maar met campingprijzen natuurlijk. 10 mjn verder op genoeg supermarkten voor het grote spul. Prima park! Voor zowel kleine kids als pubers.

Sauberkeit

Leider war die Parzelle von uns voll mit Hundekot. Wir haben dies leider mehrmals bei der Rezeption melden müssen. Es wurde uns immer gesagt es sei jemand da gewesen um es zu entfernen. Dem war aber nicht so. Nach dem dritten Mal an der Rezeption war dann jemand vor Ort. Zudem war das Waschhaus sehr verdreckt als meine Frau duschen wollte. Das kleine Sanitärgebäude in der Nähe unseres Stellplatzes wurde während unseres Aufenthaltes nicht ein Mal gereinigt. Zudem haben die Mitcamper ihre Hunde selten angeleint am Platz und diese haben andere Hunde angebellt teils angegriffen. Für unsere große Tochter war aber einiges an Spielmöglichkeiten vorhabenden. Das fanden wir sehr positiv.

Slecht onderhouden van kampeerplaatsen

Veel te weinig voor veel te veel geld Wij komen nooit meer terug

Mooie grote kampeerplekken en super mooie binnen plaats restaurant ,winkel receptie , snackbar enz

Mooie camping Min punten vonden wij Toilet gebouw en afwas plaats waren niet heel schoon Ligt niet alleen aan de kampeerders En vond dat er maar 1 milieu plaats erg weinig We hadden geen fiets bij dus erg ver lopen

ruime plaatsen

Ruime plaatsen, elektriciteit en water dichtbij (1 per 4 plaatsen) WiFi connectie redelijk, valt wel regelmatig weg of niet connecteerbaar. Wc's worden oppervlakkig gekuist (wel wc bril en in de wc zelf maar niet de buitenkant) Vuilbakken op het veld werden niet geleegt gedurende de 7 dagen dat wij daar waren. Basic zwembad maar voldoende voor de kids. Leuk strandje en speeltuintjes.

Mooi, aangenaam, rustig

Mooie, aangename, rustige camping. Deftig en zuivere sanitair. Grote plaatsen, genoeg elektriciteit. Zeer aangename aankomst met de nummerplaat herkenning.

Sehr schöner Platz, sehr schöner Urlaub

Es war ein sehr schöner entspannter Urlaub. Unsere Kinder hatten sehr viel Spaß auf den diversen Spielplätzen und im Schwimmbad

Grote, nette, schone camping

Ons verblijf van 2 weken is zeer goed bevallen. De faciliteiten zijn ruim en netjes. Van alles te doen voor de kinderen. Ruim aanbod in verblijfssoorten, mooi groen. Enig minpunt was de internetverbinding, de WiFi was om te huilen.

Es gibt alles, aber alles extra.

Wir waren dort zwei Nächte mit zwei Erwachsenen, zwei Kindern und einem Hund. Begonnen hat alles mit der online Buchung. Soweit ok, keine Probleme. Allerdings zeigte sich der endgültige und durchaus höhere Preis leider erst ganz am Schluss. Das stieß etwas sauer auf. Die Informationen bis zur Anreise flossen dann wieder unkompliziert und mit Einrichtung der App, dem Hinterlegen der Daten und dem Eintragen des Kennzeichens öffnete sich dann auch am Anreisetag die Schranke. Der Platz ist nur einen Steinwurf von der Autobahn entfernt, also super zu erreichen, die Zufahrt bis zum Platz ist neu und verkehrsberuhigt ausgebaut. Kurz vor der Schranke teilt es sich auf drei Fahrspuren auf. Leider aber ohne klare Anweisung so dass man dem Herdentrieb folgt wenn schon einer da steht. Aber da wir ja schon alles angegeben haben konnten wir durchfahren. So gut die Verkehrsführung bis zur Schranke auch ist folgt danach ein Chaos. Auf engem Raum und etwas weniger als zwei Fahrzeugbreiten treffen sich der Bereich der Müllentsorgung, der Zugang zum Hauptgebäude und dem Supermarkt, dem Fahrradverleih und einem Zebrastreifen, der auf der einen Seite nicht bzw kaum einsehbar ist. Dieses Nadelöhr sollte ganz dringend durch ein besseres Konzept ersetzt werden. Für Kinder echt gefährlich. Durch den Platz wurden wir mit sinnvoll angebrachten Wegweisern sehr gut geleitet und auch die Parzelle war entsprechend der Beschreibung. Von dort aus erkundeten wir den Platz und gingen als erstes zur Rezeption. Sehr angenehm, dass man das tun kann nachdem man den Wagen schon abgestellt und aufgebaut hat. Eine sehr nette Mitarbeiterin erklärte uns in (fast) perfektem Deutsch wo alles ist, was es gibt und überreichte uns Gutscheine und weitere Infos. Service und Freundlichkeit top! Hier stellte sich dann aber zügig raus, dass bis auf See-, Frei- und Hallenbad alles extra kostet und das schon für ein Wochenende mit Kindern ein teurer Spaß werden kann. Aber… was angeboten wird ist sein Geld wert. Nach

Company details

5 Middenpeelweg