Toller Campingplatz

Ein sehr toller Campingplatz vorallem für Kinder. Es gibt überall spielmöglichkeiten drinnen sowie draußen. Animation wird über den ganzen Tag verteilt angeboten. Leider ausschließlich nur in Landessprache. Dies bin ich von anderen Ländern nicht gewohnt. Somit war es für uns schwer etwas zu verstehen. Die Öffnungszeiten für den Fahrradverleih sind sehr kurz 9.30 bis 12 Uhr. Wir hatten eine private sanitär diese war sauber und geräumig. Personal immer freundlich. Ein recht großer Supermarkt ist auf dem Gelände. Toll ist es auch das es für jede Sportart einen eigenen See gibt. Ob Schwimmen Angeln oder um SUP zu fahren jeder kommt auf seine kosten

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Schöner Campingplatz, Sauberkeit der wasch-u. Toilettenhäuser lässt jedoch zu wünschen übrig

An sich wie gesagt, wirklich schön und vielfältig. Die Toiletten und Duschen wurden jedoch nur einmal täglich gereinigt und das auch nicht sehr gründlich. Dies ist bei so einer Masse von Leuten einfach nicht ausreichend! Entsprechend war der Zustand der Anlagen!

Was echt leuk

We hebben onze vakantie super genoten Enige wat wij jammer vonden is maai en snoei werk op park was wat had heel wat achter stand Voor de rest was het super schoon de serive was ook goed we hadden een probleempje met de douch kop in ons huisje van jdl half uur later zat er een nieuwe op zwem bad was super leuk het eten was goed alleen 1 personeel lid van de snack bar was echt niet vriendelijk de rest van personeel wel Maar we komen zeker een keer terug

Mangelhafte Kundenfreundlichkeit & Sauberkeit

Meine Eltern & ich hatten zwei Plätze nebeneinander gebucht. Meine Eltern hatten per Telefon den Platz neben uns angefragt, welcher Ihnen auch zugesichert wurde. Wir wurden nicht darauf hingewiesen, dass für einen Wunschplatz eine Gebühr anfällt. Somit wurden meine Eltern ohne Ankündigung auf einen anderen Platz 2 Reihen hinter uns verlegt. Die Dame an der Rezeption ließ gar nicht mit sich reden & fertigte uns arrogant ab. Nur durch einen jungen Mitarbeiter, der sich auf Anfragen meiner Mutter die Platzbelegung ansah, konnten wir doch noch zusammen liegen. Diese Behandlung ist unzumutbar, wenn man mit 2 Kindern fährt, die sich auf Urlaub mit Oma & Opa freuen. Meine Eltern mussten durch die Platzbelegung auch einen Tag früher abreisen. Die Infrastruktur des Campingplatzes ist überwiegend eine Katastrophe. Wir hatten Regen & das Wasser blieb überall stehen, auch auf den Plätzen. Die Häuschen waren nicht richtig sauber & das Schwimmbad ebenso.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Leuke week voor de kleinkinderen

Bij de reservering waren bijna alle plaatsen bezet maar bij aankomst bleken we op een bijna leeg veld te staan het hoofdpad langs de sportvelden bleek soms op een drukke snelweg

Wel wat verouderd.

Ontvangst was niet wat we er van verwachten Hadden zondag een mailtje ontvangen plaats nr: 804 en mochten zo door niet aan te melden . Hadden we netjes voortent opgezet.kwamen er twee gezinnen en ze vroegen of wij niet opverkeerde plek stonden .nee wij stonden goed 804 liet het mailtje zien. We gingen naar de receptie allebij en wij conden verkassen. En geen excuses gehad .konden we weer voortent afbreken. Moesten maar naar 805 en er was nog geen stroom.dus al met al niet z,n fijn ervaring gehad. M.vr.gr.

Kein 5Sterne Platz

Die Sauberkeit lässt sehr zu wünschen übrig, egal ob im Schwimmbad oder den Waschhäusern. Der Platz wirkt nicht sehr gepflegt. Viele Dauercamping-Parzellen sehen schlimm aus. Wir würden nicht nochmal wiederkommen.

Anlage gut, Wasserversorgung geht so

Die Anlage und das Angebot sind gut. Nicht gut: -Duschköpfe in der Dusche zu 3/4 verstopft. Duschen sehen toll aus, Wasserstrahl ist schlecht -Wasserentnahme für Womo ohne Wasserhahn-Funktion ist ganz schlecht. Kann man ja den Womos einen Code für einen Schlüsselkasten geben und den Griff da reinhängen, wenn sonst die Kinder Unsinn machen -am Platz keine Möglichkeit einen Schlauch zur Wasserentnahme anzuschließen -Toilettenhaus an Feld mit PLatz 954 ohne Möglichkeit die Hände zu waschen, Wasserhahn defekt und keine Seife

Gezellig

We hadden het erg gezellig. Mooie ruime plaatsen. En voor de kinderen meer dan genoeg te spelen. Helaas viel de stroom geregeld uit. Dat zou aan onze caravan liggen, maar de buren rondom ons hadden hetzelfde probleem.. Het toiletgebouw bij het kinderveld is echt heel dringend aan een opknapbeurt toe. (Vieze, schimmel douches, verstopte gootstenen die niet worden gemaakt, geen warm water bij de afwas, en de knop van de douche gaat veel te snel uit (na ongeveer 10 seconden) dus douche je met 1 hand op de aan-uit knop. Toch zouden we terug gaan. Maar dan een ander veld. We hadden een erg gezellige tijd.

Alles goed,schoonmaak iets minder.

Wij hebben een geweldige week gehad,leuke dingen te doen,leuk zwembad,enigste minpuntje de schoonmaak,ik heb gezien vanuit mijn chaletje ,hoelang een schoonmaakster voor een chaletje gebruikte en dat was zon beetje de hele ochtend,dan vraag ik me af hoe het mogelijk is dat die chaletjesniet glanzen ...en ik daar 46 euro voor betaal. Deze schoonmaakster kost jullie geld.

Alles bestens

Alles bestens

Alles wunderbar

Super Platz Freundliches Personal Gerne wieder

Slecht, periode 1 Juni tot en met 30 Juni

Door het vele gebruik van de kampeerplaatsen zonder goed onderhoud (bv: egaliseren) zijn de plekken ingesleten waardoor er een grote kuil is ontstaan. Bij iedere flinke regenbui stond er ongeveer 1 cm water in de gehele voortent. De eerste 3 weken geen wifi/internet. De gehele periode slecht tv beeld. Voor de eerste wedstrijd van oranje was het beeld streperig, tijdens de wedstrijd helder en na de wedstrijd geblokt. Volop gaten in de wegen waardoor de caravan van links naar rechts stuitert tijdens het rijden naar en van de kampeerplaats. Kortom, camping heeft last van slecht onderhoud.

Toffe vakantie vooral voor de kleinkinderen 11 en 13j.

Ondanks het minder goede (natte) weer hebben we toch een aangenaam verlof gehad; doordat vooral voor de kleinkinderen veel mogelijkheden waren zowel binnen als buiten.

geweldig

Ondanks het slechte weer hebben we een geweldige vakantieweek gehad. Toen wij er waren, was er nog maar weinig volk op de camping en dat was voor ons heel leuk. De laatste nacht was er wel veel volk en dat vonden wij wel minder fijn omdat we net een week echte rust meegemaakt hadden. Nu ja, echte rust met 6 tieners is niet echt rust, maart niettemin kwamen we wel echt tot rust. Het zwembad was leuk; de laser shoot ook en natuurlijk Toverland... Heel graag tot volgend jaar!

Een gevarieerd park

Er is veel te doen op het park, en voor jong en oud. Mooie omgeving om te fietsen. Redelijk dichtbij de snelweg maar niets van gemerkt. Jammer dat er minder controle is op de camping. De toiletten worden schoongemaakt maar de dames van de schoonmaak geven niets door aan de receptie. Er was sprake van een vervelende piep in het toilet gebouw.

Einfach toll!

Alles lief super, sehr schön für die Kindern. Preise in Ordnung. Wir waren innerhalb zwei Monaten zweimal da und hat uns super gefallen. Vielen lieben Dank.

Zeer slecht

W.C werd heel slecht schoon gemaakt en vooral de invalide ruimte werd geregeld niet gedaan en animatie voor de oudere was er ook niet.

Matig

Eerste bezwaar: zes weken van te voren moet de gehele boeking zijn betaald. Aanbetaling: prima. Maar dat jullie zo lang al over mijn geld beschikken zonder nog geleverd te hebben is m.i. een onjuiste vorm van bedrijfsvoering. Tweede kritiekpunt: het slechte wegennet; met name de Schatberglaan. Veel kapot asfalt en gaten langs de wegen. Zeer storend wanneer twee auto's elkaar willen passeren. Derde punt: de enorme rotzooi bij een chalet aan de Schatberglaan waar kennelijk sloopwerkzaamheden gaande zijn. Maar tijdens ons verblijf verder geen activiteiten gezien. Het park zou toch vóór aanvang van het seizoen 'aangeharkt' moeten zijn. Mijn aanbeveling is een twijfelachtige 'ja' omdat het park ook veel te bieden heeft. Maar doe wat aan de wegen en voorkom de puinhopen van sloopchalets.

Mooie camping

Compleet en veel activiteiten op en naast de camping

Grote kuil in de weg slecht onderhoud

En da op zaterdag avond bellen dat er nog een rekening open staat Ja dat wist ik maar had nog geen mail gehad dus ik dacht komt wel maar ik voelde me net een wanbetaler

Leider nicht mehr das, was er mal war.

- Sauberkeit ist sehr schlecht geworden. - Pflege der Grünanlagen ist sehr schlecht geworden. - Lautstärke durch Gruppen viel zu hoch. Wir wünschen uns den alten Betreiber zurück.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

wij voelen ons thuis op de schatberg.

Was deze keer maar voor 1 overnachting maar we komen zeker weer terug. Alleen vonden we plaats 898 iets minder. We keken daar tegen de heg aan. Dat vonden we niet fijn. In deze rij zouden we niet willen staan als we langer blijven.

gezellig met de vaste bewoners dicht bij viswater

Company details

5 Middenpeelweg