Toller, gepflegter Platz

Großer, sehr gepflegter Platz mit sehr freundlichen Mitarbeitern. Wir kommen gern wieder.

Ontevreden

Gras niet gemaaid Niet gesnoeide struiken Wegdek slecht (veel gaten en kuilen) Geen laadpalen

Teleurstellend voor een vijfsterren camping

Qua klantgerichtheid als men met vragen komt op de receptie behoeft meer aandacht. Als wij met de vraag komen over de afwezigheid van internet haalt men de schouders op en zegt: ja dat weten we, KPN komt over 14 dgn er naar kijken. Hoezo over 14 dgn? Ik ben nu op de camping en over 14 dgn ben ik weer thuis. Andere dag vlgd vraag: het water is afgesloten? Antw: ja dat weten we, de technische dienst heeft dit gedaan en wordt in de loop vd dag weer aangesloten. Hoezo geen waarschuwing vooraf? Op het heetst vd dag ( 30o) geen water?? En dan als sluitstuk de plek waar wij stonden 1048. Een vd duurste plekken en dan zit je tegen de achterkant van Roan huisjes te kijken. Privé sanitair is vreselijk duur en jullie mogen best waarschuwen en misschien ook iets aan de prijs doen, weet als u deze plek kiest dat het uitzicht slecht is. Ook iets positiefs: personeel in restaurant en plaza zeer vriendelijk en behulpzaam.

Eigentlich ein Campingplatz, wo Hunde nicht erwünscht sind.

Wir haben ein ruhiges Wochenende auf dem Hundefeld F1 mit der Nr. 840 verbracht. Wir fanden es sehr schade, dass wir mit unserem Hund viele Bereiche auf dem Campingplatz nicht betreten durften. Daher finde ich, dass Camping de Schatberg eigentlich ein Platz ist, wo Hunde nicht erwünscht sind. Wir empfehlen den Platz nur für Leute die ohne Hunde kommen. Freundliche Grüße Thomas Franzen

Kurzer, aber schöner Aufenthalt

Alles war ok und Sauber. Für Kinder ist dieser Campingplatz ein Traum, da sehr viel geboten wird.

Aardig

Het weer was natuurlijk niet goed dit voorjaar . We vonden het erg irritant dat er geen warm water was bij het was hok achter onze plek . Tenminste voor de afwas . De barbecue is niet schoon te krijgen . Die past niet in de vaatwasser . Daarbij werd er rond onze plek niet het gras gemaaid . Erg slordig .

Wie immer ein Erlebnis!

Auch im Jahr 2024 war der Service sehr gut, wir kommen wieder.

Schöner Platz

Leider hatte man im Spülhaus kein warmes Wasser.

toller gepflegter Campingplatz mit viel Freizeitmöglichkeiten

toller gepflegter Campingplatz mit viel Freizeitmöglichkeiten

Niet voor herhaling vatbaar

We kregen een vreselijke plek toegewezen en hebben na 1 nacht om een andere plek verzocht , dat werd door de medewerkster van de receptie keurig geregeld voor ons . We hadden een hond mee en dat vonden we echt een punt van aandacht voor eenieder op de camping! De hond mág op de camping maar verder wordt ie nergens toegelaten ! Toen we op t terras wat wilden drinken kregen we geen plek omdat t te druk was terwijl we binnen gevraagd hadden en ons een plek werd aangewezen om te gaan zitten en bij aankomst buiten werden we zelfs voor leugenaar uitgemaakt omdat dat volgens de leidinggevende op t terras niet waar kon zijn . Het was gewoon te druk ! We hebben onze spullen gepakt en dit was voor ons reden genoeg om er nooit meer te komen !

Niet alle velden waren egaal. Soms kuilen

Helaas heb ik de hele tijd een irritante piep bij het toiletgebouw gehoord

Haben bei Eurocamp übernachtet

Das Haus ist nicht schlecht aber wenn mann Essensrechte unter der Matratze hat ist das nicht toll und der Bollerwagen war auch kaputt und trotz info an einen Mitarbeiter hat er nur gesagt ok. Aber wir werden wieder kommen

Mit VIP KOMFORT oder Wellness hat das nichts zu tun

VIP KOMFORT Stellplatz mit Sauna und Badewanne. Sauna ist Mini aber ok. Badewanne mit Kratzer und Bad hat nach Toilette gerochen. Bad mit häuslichen Trennwänden. Für vip Komfort und den Preis hätte ich mehr erwartet. Schwimmbad schließt um 18 Uhr.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Wie immer, alles OK

Wir kommen unregelmäßig, aber alles ist Ok

Heerlijk

Een heerlijk weekendje gehad. Veel te doen voor de kinderen , dat al zonder animatieteam. Leuke plaza, heerlijk ijs, fijne winkel. Alleen de dinerkaart van het restaurant vonden we beetje weinig keuze en ook niet de standaard dingen erop. Als moeilijke eter word het dan al lastiger.

Eerst ervaring met privé sanitair

Is voor ons niet meegevallen, gaan dit in de toekomst niet meer nemen.

Sehr gut und sauber

Es hat uns sehr gut gefallen. Wir kommen gerne wieder.

Es war ein entspanntes Wochenende

Die Mitarbeiter sind alle freundlich und hilfsbereit

Sehrgut

Leider hat das Wetter nicht Mitgespielt

Arrogant personeel schatberg

Niet iedereen is goed in communiceren, daar zijn trainingen voor. Aan de receptie zit een jonge dame die zo’n training moet gaan volgen. De arrogantie die zei naar de klanten/gasten (die volgens mij koning zijn, mits die zich uiteraard ook netjes gedragen) is met geen pen te beschrijven. Laat in ieder geval de gast het gevoel hebben dat er geluisterd wordt. Deze beoordeling is specifiek over deze jonge dame!

Mooie maar te dure camping

Mooie maar te dure camping. Buitenspeeltuin groezelig, groene aanslag, versleten Bij ingang overdekte hal zijn de buitenhekken te laag en gevaarlijk, valgevaar kinderen.

Sehr entspannter Aufenthalt mit 2 Hunden

Wir waren von Freitag bis Sonntag auf dem Platz! Sehr entspannter Aufenthalt auf sehr schön angelegten Stellplätzen! Der Platz bietet alles was das Herz begehrt! Gerade für Hundebesitzer nur zu empfehlen!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Leuke camping waar we zeker nog eens terugkomen

Ook met slecht weer wat te doen, ruime plekken, mooie plaza, fijn zwembad. Sommige delen van de camping een beetje verwaarloosd. Waar wij stonden, 1244, gezellig veldje.

Mooie gezellige camping

Een hele leuke camping die zeer geschikt is voor gezinnen, stelletjes, etc. Voor ieder wat wils. Genoeg dingen om te doen waardoor je eigenlijk niet eens het park af zou hoeven. Al is er in de omgeving ook heel veel leuks om te doen. Net personeel en zeer nette omgeving.

Immer wieder schön dort

Stellplatz schön groß. Gastronomie top. Öffnungszeit des Supermarkt sehr gut. Rezeption immer freundlich und hilfsbereit. Privat Sanitär sauber und gepflegt

Company details

5 Middenpeelweg