Toll

Nächstemal

Schöner Campingplatz mit Abstrichen

Wir haben einen 100qm Stellplatz gebucht und hatten vielleicht, wenn es hoch kommt, einen 80 qm Stellplatz. Somit mussten wir ständig unser Auto wo anders hinstellen, da auf unserem Platz dazu keine Möglichkeit bestand. An der Rezeption habe ich unser Problem geschildert, es wurde uns jedoch keine Lösung gegeben. Das Waschhaus zwischen den Bereichen war für die Anzahl der Stellplätze zu klein. Der Wasserdruck in den Duschen ist viel zu gering. Bei den Spülbecken läuft das Wasser zu kurz, somit dauert es ewig um seine Waschschüssel zum abspülen einigermaßen vernünftig voll zu bekommen. Desweiteren sind die Wasserhähne zu kurz. An den Wasseranschlüssen am Stellplatz kann kein Wasserschlauch befestigt werden. Somit wird eine Gießkanne benötigt und es ist schleppen angesagt. Die Wege zwischen den Stellplätzen sind nicht beleuchtet, nur die Hauptwege. Jetzt auch was positives: Ein schöner Platz für Kinder. Mit vielen Spielmöglichkeiten. Da kommt garantiert keine Langeweile auf! Das Hallenbad ist top. Freibad und See konnten wir leider nicht testen, da das Wetter nicht mitgespielt hat. Sehr schön angelegt mit seinen Seen und Weihern. Wer mit den Negativpunkten zurecht kommt, kann hier einen schönen Urlaub verbringen. Wir werden nicht wieder kommen. Jetzt auch was positives

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Geluidsoverlast door kampeerders.

Plek wateroverlast. Geen controle in de avond op geluidsoverlast. Harde muziek en hard gepraat en gelach tot diep in de nacht. Mede kampeerders van ons veld klaagden hier ook over. Niet voor herhaling vatbaar. Te duur voor accomodatie. Zwembad veel te klein voor zo'n grote camping. De entree ziet er picobello uit maar hoe verder je de camping opkwam werd het aanzicht steeds minder.

Grote camping met veel voorzieningen. Niet alles is even goed onderhouden.

Alles goed alleen toiletgebouw verouderd , maar schoon

Was een goed hepi arrangement we hebben allemaal genoten.

Al jaren onze favoriete vakantiebestemming

Fijn sanitair, mooie ruime plaatsen en vriendelijk personeel. Jammer dat we totaal geen WiFi hadden

Lang niet meer wat het geweest is, hopelijk verandert het

Sinds 1986 kom ik al op de camping. Eerst als kleine jongen met mijn ouders mee en nu inmiddels als ouder die 2 volwassen kinderen heeft, die overigens niet meer mee gaan met vakantie. Afgelopen 29 mei ben ik voor 3 nachtjes op de camping geweest, huisje 3007. Een erg verloederd stukje, oude wagens en gras op kniehoogte, tenminste waar er gras staat. Geen pasjes ontvangen voor het zwembad waardoor ik onverichte zaken terug kon naar de caravan omdat er wel om pasjes gevraagd wordt( ik was in de veronderstelling dat er geen pasjes meer werden uitgegeven omdat ook de slagroomtaart niet meer werd afgegeven) Het deed mij pijn om te zien dat de camping erg in verloedering begint te raken als het gaat om de verblijven (caravans, chalets en kampeerplekken) *** Ik begrijp de commerciële weg die is ingeslagen maar een beetje meer empathisch vermogen en beseffen dat je gasten, ook de gasten die al 40 jaar op het terrein komen, wel je boterham betalen en je dus behoorlijk kan begroeten wanneer zij hun hand opsteken. Om af te sluiten was het ook erg jammer dat het FEC op maandag en dinsdag is gesloten en je daar dus nauwelijks geen gebruik van kan maken als je er van zondag rot woensdag bent. Dit blijkt niet uit de communicatie, sterker nog je krijgt een kortingsvoucher op het moment dat je aankomt waar je er dus van uit mag gaan dat je meer dan 1 avond de tijd hebt om hier gebruik van te maken. Kortom: Communicatie en gastvrijheid ver te zoeken alsmede het onderhoud. Ook jammer dat wanneer ik bij uitchecken meld dat er geen zwembadpassen waren er nauwelijks reactie komt alsmede een vorm van compensatie Positief om te zien is dat de ruimte voor en supermarkt er keurig uitzien. Groet, DW Swagerman

Wie immer toll....

.... aber wir würden uns wünschen, dass die Super Comfort Plätze gepflegter werden würden. Es gibt kein Gras mehr, das Zelt steht bei Regen unter Wasser und den Schlamm trägt man überall hin. Vielleicht wäre es auch gut, dort einmal etwas mehr Land aufzuschütten, damit die Löcher nicht mehr da sind. Vier Familien würden sich darüber sehr freuen :)

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Schön angelegte und gepflegte Anlage.

Sehr nettes Personal Viel Freizeitaktivitäten für die ganze Familie Anlage sehr gepflegt. Preis-Leistung super.

Nat en koud

We hebben leuke dagen gehad, helaas minder leuk ervaring via de mail. Dat is erg jammer.

Schlechtes Wetter dennoch gute Stimmung

POSITIV: - Platz super geräumig. - Sanitäranlage war unfassbar sauber und oft gereinigt!!! - Restaurant hat sehr gute Kindermenues - Schwimmbad sauber und schön NEGATIV: - Da die Hecke nicht durchgehend geschlossen ist, gehen die Personen einfach über die eigene Parzelle direkt am Esstisch vorbei - Das es keinen separaten Basketballplatz gibt, ständig wurden wir von Fussballspielern verscheucht, die natürlich in der Überzahl waren, hier würden wir uns einen separaten Korb wünschen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

niet gehoord jammer , wel een mooie camping ,maar laat soms de wensen over

dames douche was er maar een open en was na 3 dagen nog niet schoon gemaakt . div gaten in asfalt waar al 3 kinderen over waren gestruikeld ,dit gemeld bij de receptie maar na 10 dagen was er niets gedaan ,een gemiste kans vindt , ik meld dit ter verbetering . op het speelveld waar kinderen spelen ,daar lag een stroomkabel tussen twee veldjes in los op de grond . bij de aankomst , zag ik niet waar ik moest lopen ,ik zag geen voetpad en (achteraf ) ook geen fietspad je moet je tussen de auto met caravan campers en voetgangers die ook over de weg lopen, heen zien te manoeuvreren , vooral bij het binnen komen bij de receptie .

Schlechter Platz und kein Animation

Hi Der Platz war sehr dreckig, Grass sehr hoch und sehr altes Privates Sanitätr. Auch das Animation Programm war sehr klein. Da sind wir von euch viel anderes gewohnt und sind sehr enttäuscht gewesen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Perfekte Anlage für Familienurlaub

Siehe Details

Sehr schöne Anlage

Sehr schöne Anlage die etwas mehr gepflegt sein könnte.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Prima en fijne camping, maar is door de jaren wel minder geworden. Wel prima vermaakt.

Wij komen al sinds 1996 op De Schatberg. De laatste tijd merken we, en met name dit jaar, dat het allemaal erg commercieel is geworden. De persoonlijke aandacht is aan het verdwijnen. Ook wordt het aangezicht van de camping er niet beter op. Veel "oude'' vaste plaatsen die het aanzien niet waard zijn. Ook veel lege vaste plekken waar niets mee wordt gedaan en erg rommelig zijn, niet opgeruimd en vlak gemaakt. Veel rotzooi blijft liggen op plekken waar caravans moeten verdwijnen. Nodigt niet uit voor een volgend bezoek. Daarnaast kan het privé sanitair wel een opknapbeurt gebruiken. Beetje gedateerd. Dop kraan kapot. Voor afwassen was het water te "koud". Toilet "oud". Missen een plankje om onze toiletartikelen te kunnen neerzetten en laten staan. Plekken liggen wat laag, waardoor er veel wateroverlast is. Ook daar is aandacht nodig om het comfortabeler te maken.

Mooie en nette camping, ondanks het weer toch gezellig gehad

Alles bestens

Nettes Personal,mega Supermarkt,viele Angebote für die ganze Familie

Toller Platz mit ein paar Schwächen

Die Stellplätze sind schön und groß. Die großen Spielplätze sind sehr abwechslungsreich. Das Schwimmbad könnte ein paar Highlights vertragen. Für kleinere Kinder die gut schwimmen können ist die Wassertiefe von 1,30m anstrengend. außer am Rand gibt es keine Möglichkeit für Pausen. Das Essen am Snackpoint war lecker aber recht teuer. Und es gibt viel zu wenig Sitzmöglichkeiten. Das größte Manko waren die Sanitärgebäude. 4 Toiletten und drei Duschen sind einfach zu wenig! Die Duschen hatten außer 2 Haken keinerlei Ablagen oder Bänke. Füße abtrocknen wird zu Balanceakt. Aber es war immer sauber.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Seit 2011 kommen wir auf Ihren Platz und das sagt eigentlich alles und haben für 2025 wieder gebucht

Der Preis für 2025 ist um 71,--Euro gestiegen, dass finden wir eine große Erhöhung.

Dynamisch

2 totaal verschillende kanten van de camping gezien. In een rustige periode en een vakantieperiode.

Toller Platz

Ein gepflegter Platz. Tolle Spielmöglichkeiten für die Kinder und Angebote im und um den Park. Parkbist sehr weitläufig. Schade das Hunde nicht auf allen Wegen erlaubt sind dafür toller Freilauf für Hunde. Schade das der Indootspielplatz nur bis 17.00 geöffnet ist. Wir kommen bestimmt wieder

Gute Erfahrung

Super nett, Auch der E- Mail Verkehr . Leider wurde der E-Mail Verkehr bei Ankunft nicht berücksichtigt. Schade. Wir hatten nachgefragt ob wir ein Wohnmobil und ein Auto auf unsere Parzelle stellen dürfen, laut Email kein Problem solange wir auf unserem Teil bleiben. Dies war kein Problem. Vor Ort wurde uns der Zugang zu einem KFZ Fahrzeug verwehrt. War ein bisschen ärgerlich. Da wir nach der Aussage der Mail natürlich auch unser Auto gepackt haben und mussten dann auf dem Parkplatz umpacken. Hätten gerne vor Ort gebucht fürs nächste Jahr.

Matige voorzienjng voor peuters

Ik had geboekt op een " kinderveld" Was geen een speeltoestel, zandbak of zoiets te vinden. Was met kinderen van 2 3 en 5 jr. Konden niet alleen gaan spelen bijv in dr zandbak Geen wifi!!

Prima verblijf, alleen Zwemkaartjes direct sturen, ook al staat niet iedereen in de app. Je hebt toch al gereserveerd voor het juiste aantal personen met gegevens. Nu moet het dubbel en dat is omslachtig

Company details

5 Middenpeelweg