Luidruchtig, verder oke

Koud water op de afwasgelegenheden. Luidruchtig overdag maar ook tot midden in de nacht door groepen. Praten en muziek met flinke bastonen. Gras zeer lang en gaten in de grond om je voeten in om te slaan, struikelen of te vallen. In het wegdek verschillende gaten, vooral voor kleine kinderen die fietsen, om te vallen. Wegdek wat omhoog gedrukt wordt door wortels van bomen. Ook iets waar iemand over kan vallen. Verder een fijne sfeer en vriendelijk personeel. Toiletgebouwen werden redelijk tot goed bijgehouden. Met het reserveren voor het jaar erop gaat er elk jaar wel wat mis in de boeking. We staan al meerdere jaren met dezelfde vrienden op dezelfde plaatsen en reserveren voor het jaar erop en toch gaat er steeds weer wat fout in de boeking.

Nachtruhe katastrophal. Wege reinste Schlammgrube

Pfingsten da gewesen. Eigentlich Freitag bis Dienstag. Reinste Katastrophe. Nachtruhe wurde keineswegs eingehalten und es wurde bis mitten in der Nacht gegrölt und laute Discomusik lief. 2x an der Rezeption beschwert- hätte ich mir auch sparen können. Angeblich fährt nachts jemand mit dem Fahrrad rum und schaut (vielleicht hatte er Urlaub). Dann noch die miserable Beschaffenheit des Weges. Diese Reihe würde ich nie mehr buchen. Alles in allem war es diesmal die reinste Geldverschwendung. Sind nach 3 Tagen dann abgereist! Sehr ärgerlich

Leuke camping!

Erg leuke camping. Wij zaten op het F veld en het toilet gebouw was erg schoon!! Heel fijn dat er zo veel en nauwkeurig werd schoongemaakt. Minpuntje dat er wel Wat meer toiletten voor de mannen mochten zijn. Op de plaza zouden er ook wel wat meer toiletten mogen zijn, maar ondanks dat mocht dat de pret niet drukken en hebben we het erg leuk gehad!

Supercamping

Heerlijke camping met alle faciliteiten aanwezig voor jong en oud.

Fijne camping, leuk voor kinderen.

Lang weekend geweest kamperen. Wat erg leuk is zijn de plaza en de ruimtes waar er activiteiten worden gehouden. Aandachtspunt wat ik had mbt het privé sanitaire was dat ik het verouderd vond en niet allemaal even praktisch geplaatst.

Ca va

Het liep mis bij het inchecken. Ben in het totaal 6 keer bij de receptie geweest telkens bij dezelfde tot de laatste keer een collega duidelijk antwoord gaf en het probleem oploste. We vinden het niet kunnen dat onze plek zomaar zonder bespreken werd gedowngrade. Wat tich wel wat frustratie gaf. Qua wifi of 4g was het echt niks. Kon zelfs niet op Facebook. Ook niet in de gebouwen. De vrienden ondervonden dit ook. Dochter kon niet op YouTube of haar spelletjes spelen Wat maakt dat we niet gaan terug komen Natuurlijk ook de andere kant Sanitair super onderhouden Zwembad proper en aangenaam van temperatuur Ruime vlakke plaatsen Vriendelijke bediening in restaurant Mvg Liesbeth

Heerlijke camping om te verblijven met mooie faciliteiten

We komen graag op deze camping voor een ontspannen tijd met de mooie faciliteiten

Genoten bij camping De Schatberg.

Super leuke camping. De kinderen hebben het de hele dag door naar hun zin gehad dus wij ook.

Heerlijk pinksterweekend

Heerlijke vakantie. Zwembad en restaurant/snavkbar helenaal top. Fec op loopafstand is erg fijn. Klimparcour was ook leuk.

Es war wieder sehr schön bei Euch

Wir kommen im Juli wieder und freuen uns schon riesig darauf. De Schatberg ist für uns schon fast 2te Heimat ,man fühlt sich richtig wohl.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Super Platz, mit allem was man braucht.

Sehr ordentlicher Platz. Stellplätze groß genug. Supermarkt gut sortiert. Restaurant Snack Point super essen. Einziges Manko auf einem Waschhaus kein Handtuchpapier oder Handtrockner. Wir kommen wieder.

Nicht alles toll

Die Toiletten könnten öfters gereinigt werden. Es werden keine Tücher oder Trocknungsgeräte zur Verfügung gestellt um sich nach dem Händewaschen die Hände abzutrocknen. Das gleiche in den Waschhäusern. Das sollte eigentlich Standard sein. Preise im Supermarkt teilweise unverhältnismäßig teuer. Die Einfahrt auf manche Parzellen teilweise mehr als eng bzw. Knapp bemessen. Bademeister im Schwimmbad leider nur Statisten. Mit Kleinkinder teilweise echt gefährlich wenn halb Erwachsene sich nicht an die Regeln halten. Ansonsten normaler Durchschnitt, mehr leider nicht.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Es war alles prima, wie immer

Wir waren sehr zufrieden mit allem

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Es war fast alles super schön

Es war ein gelungenes Pfingstwochenende nur die Platzverteilung der Gruppe war nicht schön. Waren zu weit auseinander gestellt.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Nachtruhe gibt es wohl nicht

Das Schwimmbad ist schön. Der See ist toll und für Hunde wird viel geboten. Die Beschilderung ist eine Katastrophe. Bei schlechten Wetter die Wege und die Plätze eine Zumutung. Und Nachtruhe scheint es nicht zu geben. Bis spät in der Nacht wurde überall gefeiert. Bei der Rezeption weiß die eine Hand nicht was die andere Tut und es werden Zusagen gemacht, die im Nachhinein angeblich nicht gemacht wurden. Die Sanitäranlagen werden auch nicht richtig gesäubert bzw. Müsste bedacht werden, dass wenn der Platz ausgebucht ist die Sanitäranlagen öfter gereinigt werden müssten. So war der Urlaub schön aber für das Geld ist es anders wo schöner daher werden wir definitiv nicht mehr wieder kommen denn bei dem Lärm ist eine Erholung nicht möglich. Und ich meine Nicht den Lärm von Kindern oder Hunden sondern von Feiernden und Saufenden Gästen wo sich am Rand derer Parzellen die Bierkisten nur so stapeln.

Geluidsoverlast

Hemelvaart weekend en Pinksteren weekend hier gestaan. Hemelvaart geluids overlast gehad van Nederlanders die tot 00.45 luidruchtig praten en muziek. Pinksteren waren het de Duitsers die tot 01:00 uur luidruchtig waren. Het dient stil te zijn om 23 uur. Er word totaal niet gecontroleerd over de camping en dat hebben wij helaas mogen ondervinden. Je kunt wel het noodnummer bellen bij overlast echter ben ik van mening dat de camping hierop moet toe zien dat dit soort overlast überhaupt niet gebeurd. Preventief controle dus. Schoonmaak sanitair was top. De viskraam staat ook niet op een handige plek wanneer je met caravan de camping verlaat kan je de draai niet maken naar de slagboom. Onhandig dus Restaurant en snackcorner helemaal prima Zwembad zit erg veel chloor in maar verder top.

Leuk park maar hele slechte bedden en bank binnen

Bedden zijn echt slecht en de bank binnen zit alles behalve comfortabel

Nur kaltes Wasser beim Spülen

Alles super. Immer sauberes Waschhaus. Wie gesagt......beim Spülen gibt es nur kaltes Wasser und im Waschhaus selber fehlt Licht bei den geschlossenen Kabinen und Spiegel über den Waschbecken.

Die Straße vor unserm Platz war nicht befestigt

Direkt vor unserem Platz war ein nicht befestigt mit sehr tiefen Löchern durch die Autos.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Wir kommen nicht mehr wieder

Privatsanitär ungepflegt, Nicht wie gewohnt Seife im Bad, Stellplatz bei Regen ungeeignet (Wasser fließt nicht ab, riesige Pfützen entstehen) Wir werden nach 3 Jahren in Folge nicht wieder kommen. Der hohe Preis ist keinesfalls gerechtfertigt!!!

Schöner Kurzurlaub

Wir waren über Pfingsten dort. Hatten ein Chalet für 6 Personen. Das war gut ausgestattet, aber etwas eng. War ja nur für 5 Tage. Also ging das. Uns hat es gefallen. Die Kinder (8+11) hatten viel Spaß und die Eltern dadurch Erholung. Wir kommen gerne wieder. Preis- Leistungsverhältnis stimmt auch.

Toller campingplatz

Ein sehr schöner Campingplatz für groß und klein wir fahren rund um zufrieden

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Druk en niet zoals wij het kennen

Heel druk met autos,die ook niet zachtjes rijden. Ook savondslaat harde muziek van een van de vaste campinggasten pas na 12 uur snachts stil. Chalet slaapkamer waar 2persoonsbed staat onmogelijk om fatsoenlijk in bed te stappen enige optie via voeteneind bed in en uit als reumapatient erg lastig. Ook wc erg laag en bezems die er hangen in de wc erg vervelend. Restaurant serveerde sla die al bruin was,was niet vers,direkt aangegeven en nieuwe sla gekregen. Handig om ook aan te geven dat je eigenlijk moet reserveren in restaurant. Verder weonig te doen savonds voor volwassenen Het was allemaal niet wat wij er van verwacht hadden deze keer.

Wie immer, eine tolle Zeit.

Wir waren schon sehr oft hier zu Gast und es war immer schön. Dieses Mal war es sehr voll und es wurde rund herum gut gefeiert. Das hat uns aber nicht gestört.

Toller Campingplatz mit vielen Möglichkeiten

Wir haben diese Auszeit genossen und werden gerne nächstes Jahr dahin wieder kommen. Auch unsere beiden Kinder fanden es super.

Company details

5 Middenpeelweg