Kon beter

Super mooie camping, zwembad bin/ buiten is te klein voor de grote van de camping. Naar meerdere klachten gemeld te hebben over de overlast s nachts veranderde dit helaas niet. Geluid tm uur of 1 s nachts prima, maar niet tot 4 uur. We kwamen daardoor helaas niet uitgerust thuis. Winkeltje is top, ze hebben alles en nog betaalbaar.

slecht schoonmaak op de WC onderhoud aan de velden is slecht overlast van jongeren s".nachts

Wc gebouw wordt slecht schoon gemaakt spinnenwebben plaatsen waar de ontlasting tegen de muur zit. Onderhoud aan de de plaatsen slecht tot niet er zijn veel kuilen en geulen ,als je vraagt om te kommen kijken staan ze je aan te kijken, is er geen tijd of als antwoord doen we niets aan. Mensen die er vaker staan die kranen vervang en de stroomautomaat vervang voor meer stroom en meer plaats opeisen zodat anderen mensen geen plaats /ruimte over houden ook daar wordt niet aan gedaan als je dat aangeeft. Jongeren die nachts over de camping zwerven en voor overlast zorgen en de boel slopen na de de disco. jongeren die in de disco alcohol drinken en krijgen die 14 of 15 jaar zijn?????? 18 nix

Schönes Erlebnis für Familie & Hund

War ein schönes Erlebnis für Familie, insbesondere fürs Kind, viele Attraktionen und ein sauberer Campingplatz.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Topvakantie

Zeer mooi en verzorgde accomodatie. Wij komen zeker terug.

Leuke vakantie

Leuke camping, helaas de vakken aan de krappe kant. (Privé sanitair vakken) Zeer slecht internet/wifi

Goede leuke camping

Leuke vakantie gehad, veel te doen voor de kinderen. Toilet en douche gebouwen netjes. Aparte kinder douche op verhoging en een teil voor de aller kleinste! Jammer dat de WiFi erg slecht is!

Nooit meer

Slechte wifi Slecht bereik Slecht weggetjes Sfeerloze camping Niet goed onderhouden Sfeerloos buitenzwembad Oud binnenzwembad Animatie niet duidelijk aanwezig Verlaten gebouwen op het terrein Doe hier iets mee schatberg En jullie kunnen niet tippen aan terspegelt maar vragen hetzelfde. Schandalig

Goed verblijf, maar er is ruimte voor verbetering!

Geweldig voor mijn zoon vanwege de waterskibaan

Wij komen op de Schatberg vanwege de waterskibaan. Van de overige faciliteiten ( zwembad, speeltuin, voetbalveld etc) op de camping maken wij geen gebruik dus daar kan ik niets over zeggen. Wat me tegenvalt zijn de volgende zaken: * internet ( totaal slecht) * koud water (soms warm) in het afwasgedeelte (gebouw in de hoek van het gele veld tegen Roan aan) * geluidsoverlast na 23:00 uur

Het was heerlijk

Jullie hebben veel te bieden en dat is erg fijn. Het was erg jammer dat ons sanitairgebouw echt was verouderd. Dat was erg jammer. Jullie aanbod qua animatie is erg ruim en veelbelovend. Het is alleen erg jammer dat het animatieteam niet de ervaring had om hier alles uit te halen. Dat was echt een gemiste kans.

Camping is hard achteruit gegaan

De camping is enorm achteruit gegaan. Het zwemmeer is ontzettend smerig, waardoor we onze zwemkleding weg hebben moeten gooien. Aan de rand van het buitenzwembad wordt geblowd en sterke drank gedronken, en het enige wat een badmeester doet is een asbak aanrijken. Het animatieteam bestaat uit schreeuwende jongeren. Bingo voor 14+ is slecht georganiseerd en er zitten allemaal veel te jonge kinderen. Privésanitair is aan onderhoud toe. Ketel sloeg steeds uit en de hete douchekraan ging niet meer uit. 3x een monteur geweest en nog was het probleem niet opgelost. De plekken van de vaste bewoners zijn achterstallig. Helaas geen Schatberg meer voor ons.

Gelukkig was het super weer!

Vakantie in nl is altijd een risicotje maar gelukkig mooi weer gehad met in totaal 2 buien in 2 weken. Dus dat heeft onze vakantie gemaakt. Want het park heeft wel aandacht nodig. Vooral achterin waar wij zaten 6001 Vele puin en achterstallig onderhoud.. Ook onze accommodatie was niet schoon dus maakt het ook niet schoon waarop jet steeds meer verslechterd wordt.. Wij gaan gaan douche in de toiletgebouwen aangezien deze wel schoon en redelijk nieuw zijn. Ook vooral is alles te doen en dat ziet er prima uit. Vooral in de "kelder" is het mooi. Helaas in 2 wk maar 1 soort van theater act gezien voor kinderen. Verder Qua animatie vind ik het minimaal voor gemiddelde leeftijd kinderen. En als er iets te doen is bv vossenjacht een hoedje op stoel vind ik teleurstellend (wat ik normaal echt leuk vind,en zou als de vraag gesteld werd ook echt wel zelf een verkleede vos willen zijn!) Zo waren meer activiteiten wat zich ook steeds weer herhaalde en soms ook moeten opgeven of zelf voor moesten betalen! Dan mag wel in de prijs meegenomen worden toch. Onze zoon van 11 wilde eerder naar huis en is met oma mee naar huis gegaan. Watls klaar daar. Helaas... Tips; Aparte rook of niet rook tafel op het terras bij de lounge. Rookruimte zwembad buiten Straten hobbelvrij van boomstronken. Ook achter op de camping act doen. Treintje-golfkarretjes enz rond rijden om te laten zien en horen wat er te doen is aan de kinderen om ze te enthousiasmeren. Veldjes inzaaien en waterputten andere duidelijke uitstraling geven. Zwembad mag wat groter voor de grote qua camping. Wij zijn een dag eerder gegaan. Wij zien dat het park in ontwikkeling is en komen (als het klaar is) misschien nog ooit terug. Fec en abc tof! Maar gelukkig met korting redelijk te doen. We namen familie neet helaas ook nog mee naar huis. Dus voor nu was het prima maar het is echt nog in ontwikkeling dus hopelijk tot ooit! Groetjes

Mooie camping. Alleen zijn er wel wat verbeter punten en zeker met betrekking tot wc gebouw.F2. Het water bij de wastafels wordt niet warm moet water gaan halen bij het baby badje. Heel raar als je daar een wasvoorziening hebt. Dan de dames kant de toilette en douche worden heel slecht bij gehouden spinnen, haren in putjes wanden vies staat maar 1 trekker zou zeggen zet er in ieder hok 1 dat mensen het een beetje zuiver kunnen maken. Hadzeep bij de wasbak soms hele dag op en als tip in het douche gedeelte een plankje om je shampoo op te kunnen zetten. Heb er 2x melding via da ap van gemaakt maar wordt vrij weinig aan gedaan en weet dat mensen zelf het ook niet altijd netjes achter laten maar de schoonmaak ploeg mag daar zeker vaker langs om te checken en te poetsen. Maar denk dat het ook mis gaat bij de poets instructies die ze krijgen want als je ze ziet lopen doen ze niet veel als met een doekje rond lopen. En een keer links en recht wat vegen. En vind het sonde want jullie hebben zn mooie camping met prachtige plaza en mooi vis vijvers( volgens mijn man) en is jammer want het gebouw wordt slecht onderhouden en zoiets hoort ook in het hoogseizoen en zeker dan goed te zijn. Zuiver te zijn en van alle gemakken voorzien te zijn

Vreselijke buren,

Er staan mooie regels in de documentatie maar de ervaring blijkt dat er slecht gehandhaafd word. Regels in zwembad worden niet nageleefd en om 23.00 rust werd niet gehandhaafd, zelfs na melding. Ze kwamen wel maar pakten dit niet tactvol aan. Wij kampeerden op een parkeerplaats ons uitzicht was auto, auto, autobus, nee geen auto meer bij de tent. En 1 auto is 1 auto en dit was zeker niet het geval. Hierdoor ook weinig pret met badminton of een ander spelletje. Tip, wellicht kan er nagedacht worden over routing auto’s. Wij komen niet meer terug!

Zeer nette, grote camping

De campingplaatsen zijn, zeer groot, en schoon. Sanitair ook zeer schoon, als iedereen het schoon achterlaat. Veel activiteiten Enige minpuntjes: *je kunt niet van uit het meer, even naar het buiten zwembad. Hiervoor moet je met je pasje door het binnenzwembad. * WiFi is slecht

Nog nooit zo weinig controle gezien op de camping

Wij zaten op het kinderveld (bij het hotel) waar geen honden mogen komen, heb nog nooit zoveel honden gezien zelfs op het strand. Geluidsoverlast na 23.00, geen bewaking gezien. Personeel dat veel te hard rijdt. Honden bij de waterskibaan die lekker hun behoefte in het gras doen. Personeel bij de snackbar die geen Nederlands verstaat. Mensen die achter je caravan doorlopen omdat ze niet willen omlopen. Eigenlijk teveel om op te noemen. Maar ik heb ook wel positieve ervaringen, de vaste mensen bij de poort (die we zeker gaan missen) en de veelzijdige supermarkt (met genoeg broodjes dit jaar). We hebben 14 jaar op de camping gestaan en misschien komen we in de toekomst nog eens terug (met kleinkinderen) maar dit was voorlopig de laatste keer.

Veel lawaai

Deze camping staat omschreven als familie camping maar lijkt wel een jongeren camping. Vooral ‘s nachts als je probeert te slapen is het erg lawaaierig in en rond het toiletgebouw. Je maakt er een melding van en je hoopt dat het ophoudt. Maar nee hoor want de nachtwachten mogen geen stappen overnemen. Het komt er op neer dat we van de 3 weken dat we gestaan hebben denk ik 6 dagen goed hebben kunnen slapen.

Rustig

Hebben fijne vakantie gehad maar baalde van de wifi en 5G wat belabberd was

Gezellig

We hebben voor komend jaar al geboekt het is een fijne camping. Me zoontje van 4 amuseert zich er prima. Nadeel is dat er maar een wasmachine staat bij het gebouw waar wij in de buurt lagen. En de wc vorige jaar toch wat schoner waren. Ook zat het animatie team in die nieuwere huisjes. Deze waren best luidruchtig in de avond/ nacht. Na ze hierop hebben aangesproken zouden ze er rekening mee houden. Helaas was het de volgende avond weer feest.

Waardeloos

Sanitair niet schoon, ronduit vies. Geen warm afwaswater waardoor we in de babykamer warm water moesten halen. Veel vaste plekken waardoor je je niet welkom voelt. Ver lopen om van de camping af te komen, dit is met een hond niet praktisch. Slecht onderhoud aan paden en wegen. Wat wij hebben ervaren deze vakantie is een niet welkom gevoel op ons veldje, het veld kliekte omdat ze meerdere jaren met elkaar hebben gekampeerd. Nieuwe bewoners werden zowat weggejaagd.

Waardeloos

Na 40 jaar gekampeerd t hebben vonden wij dit jaar erg slecht met name bij t veld bij de wc gebouwen door de jonge jeugd erg proventerend gedrag niet veilig kunnen douche en de wc last van erg veel geluid overlast wordt er bewaking neergezet probleem verplaatst zich naar de disco was ook t probleem in 2023 wij komen nooit meer terug

Met een beetje meer aandacht en controle, zou het al ietsjes beter zijn

Wij komen al 6 jaar op deze camping. Dit jaar was het dan toch echt voor het laatst. Elke jaar werd het een klein beetje slechter. Wat zeker niet nodig is. Het personeel is niet erg vriendelijk helaas. Er valt ook weinig te behalen en met klachten word nagenoeg niks gedaan. Dit jaar was het personeel in de kampwinkel wel aardig en vriendelijk. Er word gezegd dat de velden goed onderhouden worden door de technische dienst, waardoor je niet eerder dan 1 uur de camping op mag. We hebben nagenoeg geen onderhoud gezien. Jammer, want met een flinke stortbui was alles tot vreselijk nat en liepen we te blubber in de voortent. De wegen zijn ontzettend slecht met scheuren en gaten en er is een max snelheid van 15 km. Dit is veel te hard en in de avond word er zeker 30 km gereden. Ook door personeel en mensen van de sub. De wc's en douches worden door de campinggasten erg vies gemaakt. Dat vinden wij erg beschamend. Maar..het word ook erg slecht en vluchtig schoongemaakt. Het schoonmaakpersoneel zit hun tijd uit in het schoonmaakkarretje voor het toiletgebouw. Ze vullen het wc papier aan en zijn weer weg. De deuren en muren zitten vol met zooi, poep, snot en heel veel spinnenwebben met dikke spinnen en dat bleef ook zo. Het water van het binnenbad had dit jaar een goede en heerlijke temperatuur. Het water buiten was standje Noordpool. Wij hebben weer veel tijd doorgebracht bij de wakeboardbaan. Ook daar is het wat minder geworden. Het word wat saai voor de gevorderde wakeboarders. Geen extra uitdagingen en kapotte schansen. Niks te eten, zelfs geen chips of mars of snoepje. Ijs is ook vaak op. Het jonge personeel deed het prima en waren vriendelijk. Op 1 jongen na. Misschien dat de camping eens moet gaan samenwerken met de wakeboardbaan en investeren in een leuke en gezellige plek. Kortom...door het mooie weer hebben we een beste vakantie gehad, met vrienden en gezin. Maar voor de camping of de baan hoeven we het niet meer te doen.

Zijn charme verloren...

Al jaren roept men meer dan positief over de Schatberg, echter heeft de Schatberg wat ons betreft z'n charme verloren. Helaas! Op onze camperplaats was geen gras te bekennen, enkel naalden, zand en dennenappels. Het toiletgebouw is verouderd en wordt niet tot minimaal schoongemaakt. Als je in de avond wilde douchen was de vloer één modderpoel door het water wat niet weg liep, in combinatie met zand. Dit behoeft echt aandacht! Daarnaast zijn er geen verschonings- aankleedplekken aanwezig?!?! Het zwembad is leuk voor de kinderen, maar behoeft ook een (schoonmaak)update, veel zand en achterstallig onderhoudt. In het binnenbad wordt zoveel gespeeld met ballen en banden, dat het voor kleinere kinderen niet meer fijn is in de drukte. Zorg daarom dat je om 10u voor de deur staat, dan is het nog leuk! De eetgelegenheden, supermarkt en kinderspeeltuin binnen zien er top en verzorgd uit! Wat een verschil met de rest van de camping! Het personeel in het restaurant was meerdere malen wel drukker met kletsen met enkel en hangen rondom de bar, dan serveren op het terras. De wifi was overigens ook belabberd, dat is toch ook niet meer van deze tijd? De Schatberg heeft helaas niet voldaan aan onze verwachting...

Het was prima

Het verblijf was prima hebben een mooie vakantie gehad het was zeker de moeite waard.

De kinderen hebben het naar hun zin gehad.

Sanitair bij kinderveldjes was vaak zeer smerig. Vloer onder urine en strand op de wc bril. Ik begrijp dat dit te maken heeft met fatsoensnormen, maar dat is niet mijn probleem. Geen controle/handhaving op overlast veroorzakende gasten en kinderen die tot ver na 23.00 uur lawaai maakte in de speeltuin.

Company details

5 Middenpeelweg