Leuke camping

Fijne eerste camping ervaring gehad. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Veel activiteiten te doen voor de kinderen

Koud water bij de afwas en slechte wifi!

Netjes verzorgde camping en met het mooie weer geen straf. We hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten van het zwembad. Er was geen warm water bij de afwas (vaatwasmachines waren stuk) en slecht werkende wifi. Als dan ook nog de bedekking van data slecht is, is dat een probleem. Al met al mag je voor die prijs wel verwachten dat er warm water is bij de afwas en goede wifi.

Ik heb nog nooit zoiets slechts gehad of ooit gezien

Wat een bende geen pad alleen maar modder sta je daar met 2 minder valide mensen .. geen pakeer plek voor je auto omdat er allemaal zooi op die parkeerplek ligt waardoor je auto daar niet kan parkeren.. huisje te vies de schoonmakens zijn denk ik schaars daar pff wat vies zeg en over de rest te zwijgen ben je wat flinke i n je postuur kom je de wc niet in of je bed in er is niet eens ruimte om te lopen ja voor 4 kinderen en 2 volwassenen zou het oke zijn maar niet met 4 volwassenen en 2 kinderen.. gewoon intens verdrietig .op het plaatje staan ze mooi naast mekaar de chalets maar ze staan gewoon tussen de stacaravans in kom gewoon kijken wat de buurvrouw op haar bord had liggen kwa eten. En dan de plek aan het bosrand gelegen ja bos zie je zeker maar niet daar rondom schandalig dat jullie dat verhuren voor 2 nachten en dan nog 300 euro daar voor durven te vragen. 2 nachten geboekt na 1 nacht moesten we gewoon vertrekken omdat de minder valide mensen en wij het was gewoon te vies en te klein . Al krijg ik een week voor niks van jullie dan nog komen wij daar nooit meer . Met piepen de banden van de schatberg afgereden.

Genoten!

Het was echt een heerlijke week op jullie camping! De voorzieningen en activiteiten waren ruimschoots aanwezig. Toiletgebouwen tevens erg netjes onderhouden. Donderdag 2 mei had het ontzettend geregend + onweer en de dag daarna werd er direct alles aan gedaan om het water erg te pompen/te laten lopen. Erg netjes! Wat ik jammer vind is dat ik pas te laat een e-mail kreeg dat als ik nog een week bij zou boeken, ik 50 procent korting zou krijgen. Helaas had ik al een week geboekt op een andere camping die ik niet meer kon annuleren. Anders had ik graag nog een week verbleven op jullie camping!

Fijne vakantie op een leuke plek!

Hele fijne week gehad tijdens de meivakantie op deze camping. Hele ruime plekken, eerste avond hadden we probleempje met electriciteit wat meteen opgelost werd. Vriendelijk personeel, schoon sanitair, kraan uitgerust met zeep en handdroger, leuk restaurant met lekkere hapjes en drankjes tegen een goede prijs. Kinderen vermaakten zich uitstekend in binnenzwembad, speelbos en bij mooi weer in het meer en buitenspeeltuin. Top camping!

Fijn verblijf, camping met 2 gezichten...

Fijne week gehad, ondanks wisselvallig weer. Volop mogelijkheden om je ook binnen te vermaken. Prima restaurants, leuk speelbos en leuk zwembad. Sanitair gebouw heel mooi en ook netjes. Mooie kampeerplaats op een ruim veld, nummer 954. Deze kant van het terrein leuk en rustig om te staan. Aan de andere kant van het camping gedeelte staan erg veel vervallen vastestacaravans/chalets op een achterstallig onderhouden terrein. Zeer groot contrast als je het ons vraagt. Blij dan ook dat we niet hier in de buurt stonden. Verderop in het park gelegen Landal huisjes zien er mooi uit. Kortom, wij komen vast eens terug maar wel aan de "goeie" kant.

Super leuke vakantie gehad!

Hele mooie camping met ruime plaatsen en schoon sanitair. Veel faciliteiten dus je hoeft je niet te vervelen. Alleen internet is er wel een dingetje. Wifi is slecht en 4g/5g bereik is zeer beperkt. Daarnaast was Bollo de beer in de ochtend heel erg kort. Een meet en Greet voor een foto en dan een liedje en dat was het weer. Vanuit andere parken anders gewent.

Leuke camping

Veek te doen

Aanrader!

Ruime camping met mooie velden. Goede, veelzijdige voorzieningen bij de camping

Goede uitvalsbasis

De plek op de camping vond ik wat minder. Vooraan is de camping prachtig, mooie faciliteiten, mooie kampeervelden. Dd chalets staan echter verstopt tussen veel vaste plekken. Maar voor een weekend is het perfect, zeker als je naar Toverland gaat.

Mooie camping met goede faciliteiten en daardoor geschikt voor alle leeftijden

We hebben de camping als zeer prettig en netjes ervaren. Er is volop speelruimte voor alle leeftijden, ook genoeg te doen voor tieners. Leuk activiteitencentrum in de buurt van de camping waarop je indoor allerlei dingen zoals bowlen kan doen. Kortom een nette camping en we komen graag nog een keer terug.

Leuke familie camping

Camping met veel faciliteiten voor jong en oud.

Veel te doen in de directe omgeving

Wel meer aandacht graag voor het onderhoud , diverse douche,s waren buiten gebruik, weekend met veel regen en zon, tijdens de buien blijft er veel water in de plassen op de paden en velden staan.

Mooie camping

Mooie camping met genoeg te doen voor de jeugd. Ruime plekken. Schoon sanitair. Wel aantal faciliteiten buiten gebruik.

Camping is goed, goede faciliteiten.Maar wat een ontzettende bende bij de vaste staan caravans . Dit ziet er niet uit !! ZONDE van de camping. Kapotte ramen , vuil buiten enz enz .

Erg leuke camping

Nette camping, de campingplaats met privé sanitair was top! Douche ruim en lekker warm water. Voor kinderen genoeg te doen.

Diverse faciliteiten en activiteiten voor de Kids!

Leuke camping! Goede gevarieerde speelfaciliteiten zowel bij goed als bij slecht weer. Mooie kampeerplekken. Goed onderhouden groen (op kort verblijf deel van de camping). Mooi animatieaanbod. In het animatieteam is een deel erg enthousiast en zie je dat ze gemotiveerd en met passie werken met kinderen (o.a. showteam en Lars) Helaas ook een aantal anderen die dat echt minder uitdragen. We hebben een heerlijke vakantie gehad en kunnen deze camping aanraden. Ijsjes zijn ook echt top evenals het eten van het restaurant. App is fijn voor informatie, werkt goed. Minpunt vind ik dat als iets stuk gaat reparatie lang op zich laat wachten. Lift naar de animatie en speelkelder is de 2 weken dat wij er waren continu defect geweest. 1 airtrampoline ging stuk en werd niet gerepareerd, een van de kinderdouches was stuk en bleef 14 dagen buiten gebruik. Allemaal (op de lift na) geen ramp maar het komt wat armoedig over, wat zonde is. Maar ondanks dat en ondanks de regen die onze eerste vakantieweek maar bleef vallen een hele fijne vakantie gehad! Laatste tips; op de toiletten hangt geen droger of houder met papieren doekjes waardoor iedereen zijn handen moet drogen met wc papier wat niet fijn is. In het douchegebouw staat maar 1 trekker die tot 2x toe bij iemand achter gesloten deur in de familiedouche stond waardoor deze niet bereikbaar was, dus misschien een 2e exemplaar voor die hoeveelheid douches. Motiveert ook om het netjes achter te laten, want ik trof nu, dat is verwijt aan medekampeerders, niet de camping, regelmatig smerige douches aan die niet even uitgedaan waren waardoor er zand(modder) en haren lagen. Schoonmaak verder door de camping overigens prima. Vaatwassers en goede warme douches is trouwens een heerlijke luxe!

SEHR SCHÖN ANLAGE

WAREN NUR EIN WE DA DIE ANLAGE FINDEN WIR SEHR SCHÖN DER SPARMARKT IST RIESENGROSS AUCH EIN BISSL TEUERER RESTAURANT GUT PIZZA MARGARITHA FÜR 9,75€ SCHON NICHT GÜNSTIG ABER WIR WÜRDEN WIEDERKOMMEN VIELLEICHT AUCH IM HERBST EIN HAUS MIETEN MIT HUND

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Gezellige camping met veel en nette faciliteiten

Ondanks het weer een leuke week gehad. Voldoende animatie, leuk zwembad en een mooie omgeving. Riante en nette standplaatsen. Sanitair zag er meestal netjes uit. Het is een hondvriendelijke camping. Alleen mag de hond nergens mee naartoe. Dat is wel jammer.

Goed voorzieningen.

Fijne vakantie. Vloerverwarming in privé toilet de gehele vakantie stuk.

Lekker ontspannen

Zie tip.

Mooie camping

Alles goed geregeld

Kan beter

Er is veel achterstallig onderhoud zoals , de asfaltwegen hebben veel grote gaten. 1 toilet was de hele vakantie defect. Het kraantje bij de campeerplek zat los. De schoonmakers van het toiletgebouw reden in een karretje dat echt niet meer van deze tijd is en ontzettend veel kabaal maakt. Er waren in de toiletten geen haakjes en ik miste muziek in het toiletgebouw. Ook was het toiletpapier vaak op. De plaza zag er wel goed uit. En de frietjes daar waren lekker.

Camping met veel faciliteiten, maar ook verbeterpunten.

Totaalcomfort is super. Camping is geschikt voor oudere kinderen. Enige nadeel is de afwatering van de plek. Na een regenbui stond er een laag water in de voortent. Wij miste de vriendelijkheid van medekampeerders. Aan het einde van onze vakantie een limburgse vlaai gekregen om de rioolwerkzaamheden en het wateroverlast te verzachten. Lief gebaar.

Middenpeelweg 5

5975 MZ Sevenum