Beoordelingen Betere Schilder

Beoordeling voor: S.A.W. Schilderwerken

A uit: Den Haag

Beoordeling voor: J. da Costa Schilderwerken

Algehele mening:
Na jaren lang te hebben gerookt in huis is Jack langs gekomen om de klus op te nemen. Na een goede inspectie raadde hij aan om speciale verf te gebruiken om er zeker van te zijn dat de aanslag er niet doorheen kwam, en zou beschermen voor de toekomst.

Na 2 jaar ziet alles er nog tip top uit, en kan ik niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met het werk van Jack en hem aanraad aan iedereen die een schilder zoekt!

Bedankt Jack!

Sierk uit: Groningen

Beoordeling voor: Schildersbedrijf Henk Postma

Algehele mening:
Op zijn verzoek en in goed overleg is Henk een paar dagen later begonnen. Desondanks was hij maar een dag later klaar dan gepland, door de snelheid waarmee er behangen en geschilderd werd. Ondanks de snelheid is er zeer netjes gewerkt en ziet het er mooi strak uit.

DB uit: Westervoort

Beoordeling voor: Combischilders

Algehele mening:
Wij hebben onze nieuwbouwwoning aan de buitenkant laten schilderen door Combi Schilders. De binnenkant was helaas door een andere schilder gedaan. Het verschil is heel erg groot. Jan-Willem is een fantastische schilder die zeer precies is. Hij denkt heel erg mee en geeft ook goede adviezen, ook al kost het meer tijd. We zijn erg blij met dit fantastisch resultaat. Wat ook nog leuk meegenomen is dat de schilders ontzettend aardig zijn en je gezellige praatjes kan maken. Super is dus om te zien dat combi Schilders zeer gepassioneerd te werk gaan. Wij laten het huis nooit meer door ander schilderen!

Frank uit: Valkenswaard

Beoordeling voor: Schildersbedrijf van Gerven BV

Algehele mening:
Vakkundig personeel, keurig werk geleverd.

Jochem uit: Barneveld

Beoordeling voor: Van Hussel Schilderwerken

Amy uit: Vlierden

Beoordeling voor: Bijsterveld Schilderwerken

Algehele mening:
Betrouwbaar van begin tot eind, komt zijn afspraken na met een top resultaat! Wij zouden Bijsterveld schilderwerken zeker aanbevelen naar anderen!

Sander uit: Amsterdam

16-12-2018

Beoordeling voor: Wijnands Schilderwerken

Algehele mening:
Wijnands heeft een puike schilderklus afgeleverd. In het voorstadium heeft Wijnands ons een uitstekende en heldere offerte voorgeschoteld, tevens heeft hij advies gegeven over kleurgebruik en waar we dit konden bekijken in Amsterdam (De Ru). Ons gehele nieuwbouwhuis met 5 verdiepingen (alle wanden, 2x plafond) is in 8 werkdagen geschilderd. Alle afspraken zijn nagekomen, en het werk is binnen de opgegeven termijn opgeleverd. Wijnands let op kwaliteit van het stucwerk en werkt het stucwerk nog bij door te schuren en randen worden gekit. Bij het opnemen van het schilderwerk wordt gelet kwaliteit van het stucwerk. Tijdens de uitvoering wordt er zeer netjes gewerkt, alles wordt afgeplakt en indien gevraagd wordt er even opgevraagd even opgeruimd voor een projectbezoek door het vloerenbedrijf. Bij de eindafrekening wordt duidelijk eventueel meer EN minderwerk verwerkt in de factuur. Dit is absolute topper deze schilder.

Mari uit: Aalst

15-12-2018

Beoordeling voor: Weko Schilders

6,3

Algehele mening:
Eerste indruk was goed en leek het voorspoedig te gaan. Helaas moesten ze voortijdig stoppen omdat kwaliteit op matig nivo ligt