Beoordelingen De Hypotheker

1 t/m 10 van beoordelingen

André uit: Lisse

14-11-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Lisse

Goede communicatie met de dames aan de telefoon en achter de balie. Zeer tevreden over de afhandeling van het hele proces. Wat tot een goed eindresultaat heeft geleid.

Jeffrey uit: Tiel

13-11-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Tiel

6,0

Hoi,

Nadat wij een oriënterend gesprek hadden waren wij erg enthousiast en tevreden. Jullie zijn erg betrokken en behulpzaam. Wel kregen wij het idee dat naarmate de tijd vorderde het contact steeds minder werd en wij zelf steeds meer achter dingen aan moesten gaan.

Wat ons opviel is dat ons een “korting” werd aangeboden op een woonpakket omdat wij dit via de Hypotheker konden afsluiten. Na wat research bleek dat iedereen dit kon afsluiten. Dit is dus niet echt korting, dit vonden wij toch wel wat vreemd..

Daarnaast was het zo dat er met het aanleveren van documenten veel tijd overheenging omdat mailcontact niet erg snel verliep. Wij snappen dat het voor iedereen druk is en iedereen zijn agenda heeft, maar dit zorgde ervoor dat het toch wat langzamer verliep dan verwacht.

Wij hebben voor de begeleiding en advisering vrij veel geld betaald en vonden het daarom wel een vrij koud afscheid. Enkel een telefoongesprek, echter voelt dit niet als afsluiting van het gehele traject.

Nu er een aantal “mindere” punten zijn benoemd denk ik dat er ook gezegd mag worden dat jullie erg fijn zijn om mee te spreken en jullie zien erg snel wat er speelt en hoe we ergens op moeten inspelen. Jullie hebben verstand van zaken en zelfs tot in de latere uurtjes beschikbaar.

Groetjes,

Jeffrey

Gerben uit: Hengelo

11-11-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Hengelo

Een goede, snelle en vakkundige begeleiding bij de aankoop van je droomhuis!

Pascal uit: Voorhout

10-11-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Voorhout

Gewoon top

Arjan uit: Nijverdal

09-11-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Nijverdal

Goede service en vriendelijke mensen kon met alle vragen bij hun terecht

Yvonne uit: Tiel

Beoordeling voor: De Hypotheker Tiel

Goede service, kan altijd terecht met vragen en hulp bij het aanleveren van documenten

Duco uit: Amsterdam

Beoordeling voor: De Hypotheker Amsterdam Van Baerlestraat

Betrokken medewerkers die snel handelen, duidelijk advies geven en doen wat ze beloven.

Mark uit: Hengelo (O)

Beoordeling voor: De Hypotheker Nijverdal

Ik kan de Hypother Nijverdal en in het bijzonder Arjan Huisman zeer aanbevelen. Een hypotheek krijgen voor een bijzonder pand (mijn droomhuis), was nogal gecompliceerd. Maatwerk was een vereiste voor deze hypotheek. Het was Arjan die mij (en mijn familie) langs begeleide langs alle, vaak lastige, procedurele stappen. Hij is zeer klantvriendelijk/gericht, altijd bereikbaar voor vragen, geeft een goede een realistische weergave van de mogelijkheden en houdt rekening met de wensen. Aangezien het mijn eerste huisaankoop is, zijn veel dingen nog onduidelijk. Arjan begeleidt mij in het verdere proces. Dat is prettig en eft verder rust. Daarom en vanwege tal van redenen, die ik hier niet allemaal kan benoemen, kan ik de Hypotheker Nijverdal van harte aanbevelen.

Sietske uit: Leesudrenc

07-11-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Leeuwarden

Ik ben erg fijn geholpen En raad daarom ook iedereen ‘De Hypotheker ‘aan.
Ze hebben alles duidelijk uitgelegd en mij overal bij geholpen! Ze nemen de tijd voor je en als het moet leggen ze het nog zo 10x uit
Als ik iets niet snapte of iets niet wist hoe ik het moest doen, dan kon ik altijd bin Rinske of Wilbert terecht :) ik ben een zeer tevreden klant en ben heel blij dat ik naar de Hypotheker ben gegaan, als je een starter bent kan dit soms best spannend zijn (wat ik had). Het is omdat ik mijn droomhuis heb gevonden en gekocht (jeej) maar anders had ik zo nog maanden met jullie kunnen samenwerken :) heel erg bedankt voor de hulp !! Liefs Sietske :)

07-11-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Leeuwarden

Goede uitleg. Luistert goed naar wat jij wilt en zoekt daar een goede oplossing bij. Het totale financiële plaatje wordt inzichtelijk gemaakt bij "wat als ik arbeidsongeschikt wordt" en "wat heb ik te besteden als ik met pensioen ga".
Zeer vriendelijk geholpen door alle medewerkers.