Beoordelingen De Hypotheker

1 t/m 10 van beoordelingen

sandra uit: Leeuwarden

18-02-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Leeuwarden

de hypotheker legt de dingen duidelijk uit en zijn snel met dingen regelen en versturen etc

Piet uit: Soest

18-02-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Huizen

Uitstekende en vakkundige advisering door de Hypotheker in Huizen

Richard uit: Eijsden

17-02-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Maastricht

Behandeling, advies en uitleg door adviseur is altijd zeer goed/uitmuntend geweest.
Neemt ruim voldoende tijd voor uitleg en advies.

Floor uit: Groningen

17-02-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Veendam

Henk heeft er alles aan gedaan om ons zo zorgvuldig en compleet mogelijk te adviseren bij onze hypotheekaanvraag. Je kunt duidelijk merken dat hij door zijn ervaring en prettige persoonlijkheid heel goed weet mee te denken met jouw specifieke situatie. Wij waren heel tevreden over de samenwerking met Henk en zouden anderen zeker aanraden voor dezelfde adviseur te kiezen. Ook complimenten voor Sienetta die er met haar doorzettingsvermogen en accuratesse voor zorgt dat alle stukken tijdig en compleet worden verstrekt aan alle partijen.

Debora uit: Den Haag

Beoordeling voor: De Hypotheker Rijswijk

Wij waren 8 jaar geleden bij het kopen van ons eerste huis op gesprek geweest bij Arjan van Buuren. Toen heeft hij ons heel goed geadviseerd en is alles netjes geregeld.
Onlangs weer op gesprek bij hem geweest om mogelijkheden te bespreken en er is na het gesprek veel duidelijk geworden voor ons.
Indien we (op korte termijn) weer alle zaken m.b.t. het afsluiten van een hypotheek en de bijbehorende verzekeringen door Arjan moeten laten regelen zal dit ook zeker weer snel en naar tevredenheid gaan.

Argianni uit: Dordrecht

Beoordeling voor: De Hypotheker Dordrecht Centrum

Een fijn en helder gesprek

Paul uit: Amsterdam

Beoordeling voor: De Hypotheker Amsterdam Van Baerlestraat

goed geholpen bij de hypotheker. Traject verliep soepel, duidelijk met goede ondersteuning.

CM uit: Ridderkerk

Beoordeling voor: De Hypotheker Ridderkerk

Goed en duidelijk gesprek

Hannah uit: Doetinchem

Beoordeling voor: De Hypotheker Sneek

Snel een afspraak, dezelfde dag nog
Heldere, duidelijke informatie over de mogelijkheden
Verschillende mogelijkheden goed uitgewerkt en vergelijkingen gemaakt.
Prettig contact zeker de moeite waard.

gerrit uit: hengelo

15-02-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Hengelo

6,0

moet nu ineens betalen voor een vervolg gesprek van 15 min en wat voor een bedrag schandalig