Beoordelingen De Hypotheker

1 t/m 10 van beoordelingen

Gerrie uit: Hoogeveen

20-06-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Hoogeveen

Uitstekend geïnformeerd en prima geholpen! Absolute aanrader!

Jacob uit: Enschede

Beoordeling voor: De Hypotheker Enschede

Heeft waargemaakt wat zij mij beloofd hebben. Goede begeleiding gehad! Zo hebben ze er een fijne belevenis aan het traject gegeven.

Joke uit: Hellendoorn

Beoordeling voor: De Hypotheker Nijverdal

Erg prettige gesprekken, geen vraag was hun te veel en werd altijd correct beantwoord. Goed meedenkend. Er moesten wel erg veel stukken aangeleverd worden en de bemiddelingskosten zijn een beetje aan de hoge kant. Maar daar krijg je dan ook wat voor. Top.

V uit: Amsterdam

Beoordeling voor: De Hypotheker Amsterdam Van Baerlestraat

Martijn en zijn behulpzame collega's hebben ervoor gezorgd dat mijn hypotheek aanvraag binnen een maand was voltooid. De hele procedure verliep met vlotte communicatie en op een persoonlijke manier.

Anke uit: Zwolle

18-06-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Lelystad

Han, Corinna en hun team zijn kundig, stipt en leuk om mee samen te werken. Aanrader!

Bart uit: Leeuwarden

17-06-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Leeuwarden

Erg prettig en kundig geholpen door Timothy, klantgericht, gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Ook als je 'even binnen wandelt' met een vraag wordt je direct geholpen. Alles netjes geregeld, heldere en snelle communicatie.

Edwin uit: Leeuwarden

17-06-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Leeuwarden

Vlot een Hypotheek kunnen regelen, deskundige medewerkers en men denkt goed met je mee op korte en lange termijn. Je wordt aan het nadenken gezet om echt een weloverwogen keuze te maken voordat je de contracten ondertekent.

14-06-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Amsterdam Buikslotermeerplein

Dhr Salamat heeft kunde, vriendelijkheid en geduld getoond bij het aanvragen van mijn hypotheek. Het inbrengen meerdere oude KEW polissen maakte de aanvraag niet alledaags maar heeft desondanks tot een mooi voorstel geleid. Mr Salamat heeft duidelijk plezier in zijn werk en zag de relatieve ingewikkeldheid van mijn aanvraag als een uitdaging die hij met souplesse heeft weten af te ronden. Ik zou iedereen deze specialist willen aanraden. De communicatie was bovendien uitstekend. Top!

Sharlene uit: Den haag

13-06-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Rijswijk

Hele fijne contacten met Arjan en Marina. Supersnelle reactie en goed advies.

Dennis uit: Leeuwarden

12-06-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Leeuwarden

Goeie communicatie en alles is snel afgehandeld