Beoordelingen De Hypotheker

1 t/m 10 van beoordelingen

Santana uit: Amsterdam

Beoordeling voor: De Hypotheker Amsterdam Buikslotermeerplein

Nam de tijd om alles duidelijk uit te leggen en zat er boven op om de zaken rond te krijgen. Het was dan ook allemaal snel geregeld.

Gerald uit: Tytsjerk

Beoordeling voor: De Hypotheker Dokkum

Ik kwam via mijn zwager in contact met de Hypotheker Dokkum. Hij was hier zeer goed geholpen met zijn hypotheek voor zijn eerste huis. In de loop van de tijd heb ik een aantal huizen bezocht en tussen door veel contact gehad met Gerrit Jan over de eventueel mogelijke hypotheek. Tijdens deze gesprekken ben ik veel wijzer geworden over het bedrag wat ik kon lenen maar ook hebben zij mij een aantal tips gegeven die mij hebben geholpen bij het kopen van het huis waar ik vanaf 1 februari eigenaar van ben. Op een gegeven moment moest ik beslissen welke hypotheek ik af ging sluiten. Dit is mijn eerste huis dus ik had hier nog geen kaas van gegeten. Bij deze beslissingen ben ik goed geadviseerd. Geen haast geen druk. Heb je vragen stel ze gerust, ze zullen naar waarheid beantwoord worden. Bij het maken van de afspraken ben ik meerdere malen geholpen door Thea Westerhof. Deze gesprekken heb ik als zeer prettig ervaren.
Ik zou de Hypotheker in Dokkum zeer zeker aanbevelen voor andere huizen kopers die opzoek zijn naar een oprechte hypotheek verstrekker voor het afsluiten van een hypotheek.

Jose uit: Vaassen

Beoordeling voor: De Hypotheker Apeldoorn

Wij worden vriendelijk geholpen. Men denk mee en is bereid iets extra's te doen.

Djimmie uit: Hoogeveen

Beoordeling voor: De Hypotheker Hoogeveen

Perfecte service!!

Jan uit: Nijverdal

Beoordeling voor: De Hypotheker Nijverdal

Goed overleg en service geleverd, ondanks een lastige situatie

Jeffrey uit: Krommenie

Beoordeling voor: De Hypotheker Zaandam

Ja zeker een aanrader snelle service vriendelijk personeel en je wordt overal per telefonisch en ook digitaal bij gehouden

S uit: Raalte

Beoordeling voor: De Hypotheker Deventer

Super goed geholpen bij de Hypotheker.

Ilona uit: TIEL

Beoordeling voor: De Hypotheker Tiel

7,0

Ik vond dat het allemaal toch wat langer duurde dan verwacht werd, en ik vond het wel jammer dat als ik onze contact persoon wilde spreken dat die mij terug zou bellen en dit dan niet gebeurde.
Verder wel tevreden

T.J.M. uit: Deventer

11-01-2019

Beoordeling voor: De Hypotheker Nijverdal

Heel goede begeleiding, advies gekregen. Kwamen afspraken altijd korrekt en snel na.

Timo uit: Losser

10-01-2019

Beoordeling voor: De Hypotheker Nijverdal

Wij hebben Arjan Huisman van De Hypotheker 4 jaar geleden ook als Hypotheekadviseur gehad. Toen was hij nog werkzaam in Enschede. Het feit dat we nu helemaal vanuit Losser naar Nijverdal rijden zegt genoeg. Arjan is erg deskundig en heeft ons de vorige keer en deze keer uitmuntend geholpen en geadviseerd!