Beoordelingen De Hypotheker

1 t/m 10 van beoordelingen

Jules uit: Zelhem

23-10-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Doetinchem

Snelle en duidelijke reacties! Daarnaast is geen enkele vraag die je stelt een onhandige vraag en nemen ze de tijd voor je.

leo uit: Enschede

22-10-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Nijverdal

goede en vlotte voorlichting, veel keuze in groot aantal geld verstrekkers, denkt mee met de Klant

marcha uit: amsterdam

22-10-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Amsterdam Buikslotermeerplein

bijna altijd bereikbaar, voelde me gewaardeerd als klant. harde werker

Marcel uit: Enschede

21-10-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Enschede

Wij zijn uitstekend en zeer snel geholpen door Esther en Daniël.
Zeer vriendelijke mensen,en vragen worden direct beantwoord. Zeker aan te bevelen.

19-10-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Zwijndrecht

Heel erg vriendelijk en behulpzaam bij het eerste telefonische contact, behulpzaam omdat ik in een ongewone en moeilijke situatie zit en de medewerker ging gelijk vanalles bij een collega na vragen. Daarna een eerste afspraak gehad, bij Raoel Loeve, hij was ook heel vriendelijk en heeft me heel goed geholpen, ben heel tevreden

Tino uit: Diepenveen

18-10-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Deventer

Ik ben zeer netjes geholpen en alles werd goed uitgelegd.
Ook de vragen die ik na het gesprek had (ik lag in scheiding en wilde het huis overnemen) werden meteen opgepakt.
Ook bij een spoedaanvraag voor ontslag hoofdelijk aansprakelijkheid voor mijn ex werd ik zeer snel geholpen.

Zeker een dikke 10 waard.

leo uit: Enschede

18-10-2018

Ruud uit: Den Ham

16-10-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Nijverdal

Het was een hele prettige ervaring om met team Nijverdal samen te werken. Heldere duidelijke uitleg en goede communicatie. Alles van tevoren goed voorbereid en voor alles wordt een oplossing geboden.

Helene en Gertjan uit: Zwijndrecht

16-10-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Zwijndrecht

geen minpunten kunnen ontdekken, vandaar een 10.
helemaal tevreden

David uit: Haarlem

15-10-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Haarlem Centrum

Wij zijn al een ouder echtpaar (beiden 70 jaar) en wilden onze hypotheek oversluiten IVB met de lage rente.
Bij de Hypotheker hadden we gelijk een goed gevoel toen we binnen stapten vriendelijke ontvangst door de meisjes achter de desk ook met adviseur Frank Zurlohe hadden we het niet beter kunnen treffen...goed advies en verstand van zaken geduldig en bereidwillig als hij ons meerdere keren dingen moest uitleggen kortom dus uiterst tevreden. TOP!!