Beoordelingen De Hypotheker

1 t/m 10 van beoordelingen

20-04-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Delft

Was een vriendenlijke man met duidelijke uitleg

Jiyuan uit: Groningen

20-04-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Groningen

Very nice and professional advisor

J.P. uit: Tiel

19-04-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Tiel

5,0

Ik heb het gevoel dat ik alles zelf moet doen. Op commentaar en kritiek wordt slecht gereageerd. Niet alle reacties worden serieus verwerkt.
Ik krijg het gevoel dat ik een standaard tekstverwerkingsdocument krijg (met fouten erin).
Er wordt matig gereageerd op contacten.
Uiteindelijk krijg ik een voorstel wat niet conform de afspraken is.

Maryam uit: Almelo

19-04-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Almelo

كلش خوش ادفيسور

Albert Jan uit: Schiedam

18-04-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Schiedam

De zeer deskundige adviezen van onze adviseur hebben ons in staat gesteld de juiste weloverwogen keuzes te maken in de vervolgstappen naar onze toekomst.

Nicole uit: Lelystad

18-04-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Lelystad

Super geholpen en duidelijk uitgelegd! ben erg blij met De Hypotheker Chris van Elk En de dames zijn accuraat en erg behulpzaam!(in special Nienke) Bedankt !

Sergio uit: Zoetermeer

17-04-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Rotterdam Zuidplein

3,0

We proberen nu al drie maanden een woekerpolis die bij deze Hypotheker is afgesloten om te zetten, tot nu toch nog niet met succes. Er wordt heel traag gereageerd en er word gelogen over trage reactie van Reaal, terwijl die binnen 2 dagen met antwoorden komen. De Hypotheker lijkt niet meer gemotiveerd te zijn om iets te doen zodra de provisie binnen is.

D uit: Rotterdam

Beoordeling voor: De Hypotheker Rotterdam Stadhoudersweg

7,0

Uitleg van de maandelijkse kosten was overzichtelijk. Ook de impact van eigen inbreng (aflossing) op de maandelijkse kosten. Echter inmiddels 2 keer gevraagd om een kopie van de berekeningen en nog niet ontvangen.
In de enquête komt de vraag naar voren over toelichting over de werkwijze. Indien hier iets over bekend moet worden, is dit onderwerp niet besproken tijdens het gesprek.
Toelichting prima, maar laat het nu een beetje afweten...

Michelle uit: Almere

Beoordeling voor: De Hypotheker Amersfoort Centrum

Ben altijd heel goed geholpen met al mijn vragen. En kreeg duidelijke toelichten op mijn vragen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Susanna uit: Amstelveen

Beoordeling voor: De Hypotheker Amsterdam Buikslotermeerplein

Lahcen heeft ons goed begeleid, hypotheek was snel rond! Erg fijn.