Beoordelingen De Hypotheker

1 t/m 10 van beoordelingen

Heleen uit: Vlaardingen

15-08-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Vlaardingen

Ik ben heel goed geholpen. Je kan ook met allerlei vragen bij hun terecht. Ze zijn voor mij Toppers.

Charissa uit: Amsterdam

14-08-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Amsterdam Buikslotermeerplein

Super proffesioneel!!!

C.J.M. uit: Amsterdam

14-08-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Amsterdam Buikslotermeerplein

Perfect geholpen zowel in aanreiken advies, meedenken, met passende oplossingen komen en te hulp schieten zoals toen de nationale notaris de boel vertraagd had (lees een maand lang de getekende offerte hebben laten liggen op hun centrale kantoor)

M.J. uit: Badhoevedorp

13-08-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Amsterdam Osdorp

Een persoonlijke benadering met heldere informatie, snelle reacties op vragen door medewerkers met kennis van zaken.

Patrick uit: Monnickendam

10-08-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Purmerend

Zeer netjes en professioneel geholpen. De medewerker nam de tijd voor ons en zocht dingen goed uit. Hierdoor weten wij precies wat voor hypotheek wij hebben afgesloten en zijn wij ruim voldoende ingelicht over de hypotheek vormen en de voor en nadelen welke hierbij horen.

Patrick uit: Nunspeet

10-08-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Lelystad

Goed gesprek gehad en helder transparant advies ontvangen van de adviseur.

Peet uit: Sliedrecht

Beoordeling voor: De Hypotheker Gorinchem

Voor het onderhoud met Marcel Temme werd ruimschoots de tijd genomen. Op een informele manier werd duidelijk uiteengezet wat de mogelijkheden waren.
Er werd niet om de pot heen gedraaid en daar hou ik van. Ook het telefonisch onderhoud met de andere medewerkers waren prettig. Toppers!!
(De chocolade sleutel veel goed in de smaak, in één dag weg!).

Bianca uit: Vugt

Beoordeling voor: De Hypotheker Noordwijk

Dit kantoor heeft adviseurs met jarenlange ervaring. Daardoor stralen ze een bepaalde rust en vertrouwen uit. Ook weten ze oplossingen voor veel verschillende situaties.

Chantal uit: Luttenberg

Beoordeling voor: De Hypotheker Nijverdal

Goede service, makkelijk contact, snel geregeld, duidelijke uitleg

Ria uit: Hellevoetsluis

07-08-2018

Beoordeling voor: De Hypotheker Hellevoetsluis

Heel fijn gesprek over mijn hypotheek die ik jaren geleden heb afgesloten. Ferry was vriendelijk en gaf vriendelijk en geduldig antwoord op al mijn vragen. Fijn om zo geholpen te worden, in een ook nog eens kosteloos gesprek. Ferry dank!