Beoordelingen De Hypotheker

1 t/m 10 van beoordelingen

Geer uit: Veldhoven

Beoordeling voor: De Hypotheker Eindhoven Pastoriestraat

Zeer klant vriendelijke ontvangst en kwalitatief goede dienstverlening en toelichting

Kitty uit: Julianadorp

Beoordeling voor: De Hypotheker Den Helder

Ik kwam voor een oriëntatie gesprek en had alle vertrouwen in mijn adviseur. Er was ruimte zodat we gelijk zijn doorgegaan met de opdracht om mijn hypotheek te regelen. Helemaal top.

M uit: Assen

Beoordeling voor: De Hypotheker Assen

Duidelijk, uitgebreid en informatief gesprek met veel aandacht voor persoonlijke situatie en wensen.

uit: Enschede

Beoordeling voor: De Hypotheker Enschede

Goed en naar tevredenhijd

Karlijn uit: Nunspeet

Beoordeling voor: De Hypotheker Nunspeet

Uitstekende dienstverlening. Heldere en duidelijke toelichting. Denken echt mee en schakelen snel!

Ron uit: Capelle a/d IJssel

18-10-2017

Beoordeling voor: De Hypotheker Capelle aan den IJssel

Jeffrey heeft ons een prima passend voorstel gedaan. Vrijwel al onze vragen heeft hij geduldig beantwoord. Op 1 vraag (alflossingsvrije hypotheekschuld in box 1 of 3) was hij niet helemaal zeker en zal hij nog een fiscalist raadplegen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat wij hierop het juiste antwoord krijgen.

Marion uit: Apeldoorn

18-10-2017

Beoordeling voor: De Hypotheker Apeldoorn

Deskundig advies en staan altijd voor je klaar.
De berekening klopt precies.
Snelle handelingen is ook érg fijn.

Youri uit: Odijk

Beoordeling voor: De Hypotheker Amersfoort Centrum

Prima adviseur. Hij was geduldig in het beantwoorden van mijn vragen. Een groot pluspunt is dat de adviseur reeds bij het oriëntatiegesprek mij een concreet voorstel kon geven voor welke geldverstrekker in mijn situatie het gunstigst is. Zo kreeg ik een nauwkeurig beeld van hoeveel ik maximaal kon lenen en wat mijn maandlasten zouden zijn. De adviseur gaf concrete voorbeelden van diverse combinaties van leningdelen en looptijden, bijvoorbeeld wat de maandelijkse kosten zijn bij een deel 20 jaar vast en een deel 30 jaar vast. De adviseur gaf hierbij duidelijk aan dat het om een momentopname ging. Het werkelijke leenbedrag en de maandelijkse kosten kon iets afwijken bij het daadwerkelijk afsluiten van de hypotheek. Hij verwachtte echter geen grote verschillen, aangezien ik de hypotheek binnen 1 á 2 maanden geregeld wilde hebben. Uiteindelijk is gebleken dat bij het daadwerkelijk afsluiten van de hypotheek geen verschillen waren.
Een verbeterpunt kan zijn: ik kreeg af en toe de indruk dat de adviseur wat meer had kunnen doorvragen over mijn financiële situatie en financiële toekomstplannen. En in het eerste gesprek waren er enkele momenten die me wat te vlug gingen. Voor de latere gesprekken was dit laatste geen punt, daar hij al mijn vragen had beantwoord.

Petra uit: Den-Haag

Beoordeling voor: De Hypotheker Nieuwegein

Waar andere hypotheekadviseurs niet verder kwamen (BKR-registratie) pakte Jeroen en zijn team uit Nieuwegein dit op. Beten zich vast in de casus en lieten zich niet met een kluitje in het riet sturen. Hun gedrevenheid, enthousiasme en aandacht voor de klant is groot en intens. Zij doen er alles aan om jou als klant te kunnen helpen. Ik zou ook een ieder aanbevelen om voor zijn hypotheek met het professionele team van De Hypotheker te Nieuwegein in zee te gaan. Chapeau !! Voor deze mensen.

uit: Haarlem

Beoordeling voor: De Hypotheker Amstelveen

Goed advies en zeer meedenkend. Snelle afwikkeling en duidelijk advies. transparant en helder over de nota die we moeten betalen.