Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep

1 t/m 10 van beoordelingen

A. uit: Veldhoven

19-04-2018

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Eindhoven-Zuid

As an expat, Joe helped me a lot to get a decent mortgage and go through its paperwork. I found him a reliable person and very knowledgeable in his domain, with a nice and pleasant character.

Marvin uit: Valkenswaard

16-04-2018

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Eindhoven-Zuid

we zijn heel goed geholpen door Joe van den Bergh. Steeds snel antwoord en als er onduidelijkheid was kregen we snel reactie

Surendy uit: Rotterdam

13-04-2018

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk

Wij hebben een zeer goede ervaring met Menry van Van Bruggen adviesgroep. Hij is vriendelijk, komt zijn afspraken altijd na, is geduldig en weet waar hij het over heeft. Wij zijn van begin tot einde zeer goed begeleid in het gehele traject van hypotheek aanvraag.

L uit: Amstelveen

13-04-2018

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen

2,0

Nog een 2 voor de koffie dan maar.
We hebben 20 minuten zitten wachten terwijl de betreffende adviseur maar bleef bellen en nieuwe telefoontjes pleegde. We waren ruim op tijd en zijn uiteindelijk maar weggegaan. Ik vind dit zo ontzettend onprofessioneel temeer al omdat we niet eens meer even gebeld zijn. Je zou bijna zeggen het gaat te goed en we zijn niet belangrijk.

Patricis uit: Ridderkerk

12-04-2018

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Ridderkerk

Heel prettig geholpen, er was haast bij mijn hypotheekaanvraag na een scheiding! De tijdslimiet was strak maar uiteindelijk alle beloften waargemaakt!

Nathalie uit: Apeldoorn

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Beuningen/Wijchen

David uit: Alkmaar

08-04-2018

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Alkmaar

Er werd goed geluisterd en onze vragen zijn grondig onderzocht. We kregen een duidelijk, gefundeerd en deskundig advies. Toen bleek dat er op dat moment onvoldoende reden was om een (financieel) product aan te schaffen, werd er niet aangedrongen, integendeel. En ondanks het feit dat er veel werk van was gemaakt, waren er geen kosten aan verbonden!
In de toekomst gaan we zeker weer bij Van Bruggen Adviesgroep te rade!

Marjan / Patrick uit: Puttershoek

08-04-2018

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Oosterhout

Zeer tevreden over hulp bij hypotheek in 2016. Wij hebben alle verzekeringen ondergebracht bij van Bruggen Adviesgroep in Oosterhout.
We worden nog steeds prima geholpen met lopende zaken.
Een pluim voor Robert Maljaars en Anne Sprenger!!

Anja uit: Tiel

07-04-2018

Beoordeling voor: Van Bruggen Adviesgroep Tiel

We zijn goed beholpen. Er was een deskundig advies en ondanks alles is de hypotheek op tijd afgerond.