Beoordelingen Zorgeloosch Scheiden

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 8,9
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,6
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,8
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,6
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,9
  • Oplossingsgerichtheid 8,9
1 t/m 10 van beoordelingen

Klant uit: Zevenaar

20-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Helen Bousche | Hilversum e.o.

2,6

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Mevrouw Bousche heeft een maatvraag welke ver uitgewerkt was geprobeerd in het standaard Zorgeloosch concept te passen ook al paste dit niet. Ondanks tegenspraak en aangeven dat ik het graag anders zou zien ging zij door met dit proces en gaf geen antwoord op via de mail gestelde vragen over de voortgang van deze bemiddeling. Mevrouw heeft totaal geen oog voor de delicate situatie waarin wij ons bevinden en gaf aan dat wij niet bepaalden hoe zij haar werk deed. Daarnaast is zij de opgetypte informatie waaraan we bijna een volledige sessie hebben gewerkt kwijtgeraakt doordat ze deze niet had opgeslagen op haar computer. De allimentatie berekening klopte niet omdat zij de zorgbehoefte uit de huidige situatie had berekend en niet op basis van de situatie bij samenwonen. Ook was de zorgkorting niet goed berekend zij kwam op 10% uit tegen meer dan 20% als de werkelijke verdeling van de kinderen bij ons ouders goed was berekend.
Mevrouw heeft niet geleverd wat beloofd was. Onze ervaring met mevrouw Bousche heeft ons 1440 euro gekost en naast de 3x dat we hebben gesproken (waarvan eerste keer gratis) heel veel tijd ergernis en frustratie door de manier van omgang en de opstapelling van communicatieve missers vanuit haar kant. Haar zwangerschap en gezondheidsproblemen van haar moeder waren haar excuus. Ze bood aan 220 euro te vergoeden?

Klant uit: Joure

18-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Sonja Draijer | Leeuwarden e.o.

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Een positief en transparant contact waarin alle aspecten van de scheiding vlot werden doorlopen. Goede feedback en schriftelijke vastlegging. Vriendelijk en deskundig!

Klant uit: Gouda

18-02-2019

7,1

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

ik ben zeer tevreden over Astrid Okker als mediator. onze mediation heeft bijna een jaar geduurd, maar dat lag meer aan ons dan aan haar. verslaglegging kwam wel vaak op het laatste moment wat niet handig is ivm voorbereiden.
de objectiviteit was prima, al vond ik wel dat mijn ex vaak iets te veel ruimte kreeg om dingen op zijn manier te willen regelen waar ik het niet mee eens was.
overall zou ik haar zeker aanbevelen hoor!

Klant uit: Amstelveen

13-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Mary Spanjaard | Amstelveen e.o.

Klant uit: Alphen aan den Rijn

13-02-2019

7,7

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Prettige dame in omgang en verstand van zaken

Klant uit: Boskoop

12-02-2019

7,8

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Klant uit: Breda

12-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Maurice Wolters | Drechtsteden e.o.

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Verstaat zijn vak, geeft extra uitleg op verzoek. Prettig om mee in gesprek te zijn

Klant uit: Dordrecht

08-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Maurice Wolters | Drechtsteden e.o.

7,7

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Ben positief over de deskundige, zorgvuldige, objectieve, vriendelijke wijze waarop de bemiddeling heeft plaats gevonden.

Ben wel wat verrast door het voortijdig einde. Er moet nog behoorlijk wat geregeld worden, het gesprek met advocaat en notaris moet nog plaatsvinden, hypotheek is nog niet afgerond, service diensten (belastingsaangifte, testament e.d.) nog niet afgenomen.

Vind de prijs / prestatieverhouding mager. De kosten staan in mijn gevoel niet in verhouding met de geleverde dienst. Waar de kosten in zitten is niet transparant. Had graag wat maatwerk gewild.

We hebben binnen 1 jaar 3 financieel adviseurs gehad. De kosten van de taxatie waren bovengemiddeld en maakte de beloofde voordelig tarief niet waar.

Het document beheer en de procesbegeleiding kan efficiënter. Het voelt steeds van de ene stap naar de andere stap terwijl soms ook de volgende stappen al voorbereid kunnen worden.

De afspraakherinnering zijn prettig.

Klant uit: Amsterdam

08-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Mary Spanjaard | Amstelveen e.o.

7,9

Klant uit: Apeldoorn

08-02-2019

Beoordeling voor: Zorgeloosch Scheiden | Mike Lap | Apeldoorn, Deventer, Harderwijk