De Cor Millenaar Team doet alles aan om top kwaliteit dienst te leveren! Die luisteren naar hun klanten, geef grondige advies, en leveren betrouwbaar resultaten. Elke keer weer.
Zoals als altijd vriendelijk en goed
B
Beste relatie, De beste wensen voor 2023! Bedankt voor uw beoordeling en een mooi compliment voor ons aan het begin van dit nieuwe jaar! "Professionals" Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Auto voor de apk gebracht, logischerwijs kwamen er bij deze auto op leeftijd wat dingen naar voren. Maar er werd goed mee gedacht, echt heel fijn
Afspraak gemaakt voor een terugroepactie. Spullen besteld definitieve afspraak gemaakt en in anderhalf uur en 10 aangeboden kopjes koffie was her klaar.
Eerste ervaring is goed bevallen
Uitermate tevreden over de service maar wel erg prijzig, vervangen van 2 voorlampjes €71 ....
Beste relatie, Uw Mercedes-Benz is weer voorzien van originele onderdelen. Wij bedanken u voor uw beoordeling en zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de service. Heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Millenaar heeft mij ca. 1 maand geleden een aanbieding voor APK gedaan voor Euro 29,95 all-in. Op uw factuur 102110568 zijn de kosten 39,17 Euro, excl. BTW. Een klein verschil , maar toch.
Afspraak gemaakt voor de APK en de benodigde beurt. 3 weken voor deze afspraak valt het motorvermogen meerdere keren weg. Omdat ik na de geplande afspraak met de auto op vakantie ga heb ik gebeld of ik hiervoor langs kon komen. Wegens drukte was dit op geen enkele wijze mogelijk. Ok, de auto aan de kant gezet en enkele dagen voor de afspraak de auto alvast langs gebracht. Hopende dat er nog ergens een gaatje was om op zoek te gaan naar de storing. Helaas was dat niet gelukt maar kreeg einde afgesproken dag een belletje met een reparatielijstje voor de APK en wat preventieve maatregelen. Top maar hoe zit het nou met die storing!? Daar hadden ze nog niet naar gekeken. Zelf einde dag nog even gebeld maar ze waren er nog niet aan toe gekomen. De volgende dag weer gebeld en ze gingen ermee aan de slag. Het verlossende telefoontje was dat er mss zo af en toe een klep ( bij de turbo ) bleef hangen maar dat ze dat niet zeker wisten. Om dit op te lossen zou de complete turbo vernieuwd moeten worden en dit ging duizenden euro’s kosten. Nog voordat ik begon te twijfelen kreeg ik te horen dat deze sowieso niet op voorraad was. Sta je dan… we zouden de volgende dag met de auto op vakantie gaan! In allerijl hebben we een andere auto geregeld en de Mercedes laten staan. Mijns inziens had dit heel anders gekund!
.
Professionele service, klantgericht, gratis leenauto.
Beste relatie, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Daar zijn wij heel blij mee. Wij wensen u veel rijplezier met uw mooie auto en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Warm onthaal, vriendelijk, vakmanschap en eerlijke prijs. De service bepaalt mijn keuze en dat zit hier dus helemaal goed.
Beste relatie, Bedankt voor uw opdracht, u komt toch maar mooi uit Zandvoort onze kant op. Een prachtig cijfer met een mooie onderbouwing; warm welkom, vakmanschap en een eerlijke prijs. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Diagnose gesteld. Goed advies gekregen
Beste Cornel, Wat leuk dat jij als nieuwe relatie direct zo enthousiast bent over ons. Fijn dat de juiste diagnose is gesteld en dat we je daarbij goed hebben kunnen adviseren. Dank je wel voor deze mooie beoordeling en hopelijk het begin van een duurzame relatie. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Vriendelijk en vakkundig geholpen.
Beste relatie, Vriendelijk en vakkundig door ons team geholpen. Goed om te horen. Bedankt voor deze mooie beoordeling en dat u hiervoor de moeite heeft genomen. Heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Prima!
Beste relatie, Bedankt voor deze mooie 10!. Veel rijplezier met uw Mercedes-Benz en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Verschillende dingen aan de auto laten doen en 100 % tevreden De reden van geen 5 sterren is omdat ik een multi media heb laten inbouwen maar dat is niet helemaal gelukt de auto heeft er 3 dagen gestaan maar niet alles werkt bijv de toonhoogte en de achter boxen. Daar zal ik mee naar een specialist moeten. Maar ondanks dit blijf ik wel klant.
Service was goed uitevoerd en de kosten bleven beneden de raming
Beste relatie, Goed te horen dat u zeer tevreden bent over onze service en dat de kosten binnen de raming zijn gebleven. Bedankt voor de opdracht en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
A6 moest apk en B beurt. Een band werd afgekeurd vanwege scheurtjes, aangeraden werd alle banden te vervangen, Bedrag kwam dan op 1700 EU en nog wat. Met op mijn verzoek 1 nieuwe band kwam dat op 960 EU. Ik vind dat een vreemd verschil. Een uurloon van 130 EU vind ik ook erg hoog.
De reparatie lukte helaas niet in 1 dag en boven verwachting werd ik netjes thuis gebracht en toen de auto klaar was weer opgehaald. Zelfs auto wassen en uitzuigen is service bij deze garage. Geweldig !!! Alle 5 sterren zijn dik verdiend !!!
Beste relatie, Bedankt voor deze dikke 10! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze uitstekende service en klantvriendelijkheid. Wij wensen u heel veel rijplezier met uw mooie auto en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Je bent geen nummer bij Cor Millenaar maar een klant. Altijd een hartelijke ontvangst, iedereen is zeer behulpzaam en bekwaam. Kortom, een fijne plek om je auto in onderhoud te hebben.
Beste Jerry, Wat een heerlijke beoordeling. Dank je wel voor de moeite. Die hartelijke ontvangst is ook geen moeite bij zo'n fijne relatie als jou ☺ En wij zijn veel te blij en trots op al onze relaties om ze als een nummer te behandelen. Leuk je weer gezien te hebben en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Ik ben langsgereden omdat mijn A-klasse een tweetal terugroepacties had. Mijn auto had ook een algemene motorkap storing. Dus mijn man zegt: mogelijk kunnen ze dat gewoon uitlezen. Vraag meteen even of ze ernaar kunnen kijken. Zo gezegd zo gedaan.. er is naar ‘gekeken’. Hiervoor een rekening gepresenteerd gekregen van €170,- Iets opgelost? Welnee, we hebben er zelfs een storing bij gekregen. Laat je niet ‘verrassen’ en ga lekker naar een kleine garage waar de ondernemer nog met z’n hart werkt. Daar wordt je ook vooraf geïnformeerd over de kosten die handelingen met zich meebrengen of bellen ze even als ze erachter komen dat er toch kosten aan zitten die vooraf niet zijn besproken.
Auto laten uitrusten met een Brabus pakket, was erg fijn samenwerken en de afspraken werden netjes nagekomen. De prijs viel erg mee ondanks het extra werk wat er bij kwam. Uitlaat is op maat aangepast en verlengt, wat zeer vakkundig gedaan is. Kunnen goed overweg met Brabus onderdelen.. Zeker de beste en vriendelijkste dealer van Nederland.
Beste relatie, Gefeliciteerd met uw prachtige Brabusized Mercedes-Benz! Ik zal de complimenten voor het vakwerk aan onze onze Brabus specialisten doorgeven. Dit kunnen zij zeker waarderen. En als u dan ons ook nog de beste en vriendelijkste dealer van Nederland vindt, dan kan onze dag niet meer stuk. Heel veel rijplezier en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Als je je auto naar een autobedrijf brengt hoop je altijd maar dat ze begrijpen wat je wilt. Bij Cor Millenaar begrijpen ze precies wat je wilt als je een Mercedes youngtimer hebt en daar dagelijks (vol vertrouwen) in wilt rijden.
Gewoonweg goede service
Beste relatie, Bedankt voor deze beoordeling. "Gewoonweg goede service" Kort maar krachtig waarom u tevreden over ons bent. Bedankt voor uw komst en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Zeer vriendelijk personeel. Bij binnenkomst direct geholpen en zelfs koffie aangeboden gekregen. Werd prima op de hoogte gehouden van het verloop van de reparatie van mijn auto.
Beste relatie, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u snel geholpen werd en dat wij u vriendelijk hebben ontvangen. Ik zal de complimenten aan het team doorgeven. Bedankt voor uw komst en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Oosteinderweg 340
1432 BE Aalsmeer
G-center is dé G-Klasse specialist, Brabus Premium Partner en grijskenteken specialist van Nederland. Wij zijn dé partner voor optimale service, reparatie, onderhoud en schade herstel van uw Mercedes-Benz. Daarnaast bieden wij een ruime keus occasions van hoge kwaliteit aan. Wij zijn een professioneel, maar ook informeel familiebedrijf en wij streven continue naar een zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit resulteerde o.a. in de onderscheiding "Beste Mercedes-Benz werkplaats" van alle 66 Mercedes-Benz dealers in Nederland in het verleden. Wij heten u graag van harte welkom bij ons.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.