Schrijf je review in minder dan 60-seconden!

Wie is klantenvertellen?​

Stel het je voor: je bent ondersteboven van vreugde na het openen van je pakketje. Dat cadeautje voor jezelf waar je de afgelopen twee dagen geduldig op gewacht hebt is eindelijk aangekomen. Jouw nieuwe aankoop is beter dan je verwacht had, en je bent enthousiast om jouw ervaring te delen met de verkoper, maar hoe doe je dat nu?

Klantenvertellen is het grootste onafhankelijke review platform in Nederland, duizenden bedrijven gebruiken klantenvertellen om de ervaring van hun klanten op te meten. Via het klantenvertellen platform kun je zo snel en efficiënt mogelijk reviews achterlaten, of dat simpelweg een score is of gewoon een dankwoordje, het kan allemaal!

Hoe schrijf ik een review?

Het is op meerdere manieren mogelijk om via klantenvertellen je mening kwijt te kunnen over het gekozen bedrijf en/of product. De eenvoudigste manier is via de uitnodigingsmail die je vanuit klantenvertellen ontvangt na je aankoop. Kun je zolang niet wachten en geef je graag meteen je review? Dan gaat dat ook via de reviewpagina, hier vind je trouwens al de reviews van de webshop terug.

Manier 1: via je mail

Na je aankoop van je product ontvang je een uitnodiging van ons om een review te plaatsen. Naargelang de verzending periode van je pakketje ontvang je een uitnodiging voor het schrijven van een review.

Stap 1:
Open je mailbox en zoek naar de mail van klantenvertellen, eens je deze opent kun je beginnen.

Stap 2:
Klik op de knop ‘Plaats een review’ en volg de stappen.

Stap 3: Klaar!
Na dat je de stappen hebt gevolgd en alles ingevuld is ben je klaar, zo simpel was dat dan! In minder dan een minuut heb je je review geplaats en kun je verder met je dag.

Manier 2: via de reviewpagina

Laat je je kiyoh review liever handmatig achter? Dat gaat ook natuurlijk! Vaak vind je onze widget terug op de website van het bedrijf waar je graag een review plaatst

Stap 1:
Navigeer naar de klantenvertellen widget op de website of Google simpelweg ‘bedrijfsnaam + klantenvertellen’ en dan vind je meteen de juiste pagina.

Stap 2:
Druk op de grote oranje review knop en volg de stappen.

Stap 3:
Ga naar je mailbox en zoek de verificatiemail van klantenvertellen om je review aankoopbewijs te uploaden. Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.

Stap 4:
Klaar! Zo simpel was dat, in minder dan 60 seconden heb je al een review achtergelaten bij jouw favoriete bedrijf.

Via klantenvertellen is het ook mogelijk om een review te plaatsen in-store via onze NFC Stands en QR Codes. Wanneer je een review plaats via deze methode dan komt er nog een extra stap bij om de authenticiteit van de review te verifiëren: het uploaden van je aankoopbewijs. Dit is nodig zodat wij met zekerheid kunnen weten dat je effectief een aankoop gedaan hebt bij het bedrijf dat je beoordeeld. Dankzij onze naadloze integratie gebeurt dit in een mum van tijd en kun je rustig verder met je dag.

NFC Stand

Klantenvertellen is Google review partner, wat houdt dat in?

Klantenvertellen is één van de 31 door-Google-verkozen partners voor het inzamelen van reviews en klantenbeoordelingen. Dit betekent dat jouw mening actief meetelt binnen het Google-algoritme voor iedere website waar je een review plaatst. Niet alleen dat, jouw score wordt ook nog eens door duizenden Googlers bekeken tijdens het surfen dankzij onze Google Ads integratie: Jouw mening telt dus 100% mee!