Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over e-magine Mobility

Bij e-magine Mobility zijn wij kenners op het gebied van elektrisch rijden en zijn wij er van overtuigd dat elektrisch rijden de toekomst is. Ons bedrijf is voortgekomen vanuit de passie voor elektrische auto's en emissieloos rijden. Wij zijn toegewijd aan het voorlichten van onze klanten over de voordelen van elektrisch rijden, te verduidelijken hoe elektrische voertuigen voor geldbesparing kunnen zorgen en demonstreren hoe ze gebruik kunnen maken van een superieure rijervaring. Wij hechten veel waarde aan het opbouwen van relaties en onze reputatie. Onze missie is om te helpen bij de transitie naar milieuvriendelijkere voertuigen. Wij vinden het bovenal belangrijk om een goed product te leveren, zodat onze klanten er jarenlang plezier aan beleven.