Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Partiar

Partiar is er voor erfgenamen die hulp nodig hebben bij de afwikkeling van een nalatenschap, maar ook voor iedereen die alles vóór overlijden goed geregeld wil hebben. Levens worden steeds complexer en de behoefte om zaken zeker te stellen wordt steeds groter. We treden op als executeur, vereffenaar of als gemachtigde van de erfgenamen bij het afwikkelen van een nalatenschap. Naast het te gelde maken van bezittingen en afwikkeling van schulden, regelen we ook allerlei praktische zaken rondom de afwikkeling van de erfenis. Denk hierbij aan het verzorgen van de notariële stukken, maar ook de ontruiming en verkoop van de woning en de verdeling van de inboedel. Ook zijn alle belasting-, bank- en verzekeringszaken bij Partiar in goede handen. Alles uiteraard altijd in samenspraak met de erfgenamen. Het is immers altijd maatwerk. Erfgenamen beslissen zelf bij belangrijke keuzemomenten en kunnen, desgewenst, nauw betrokken worden bij de afwikkeling van de nalatenschap. Madame Curiestraat 24b | 2171 TW Sassenheim | 0252 - 231 685 | [email protected]