Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Dormi Designvloeren

Dormi is specialist in het leggen van vloeren. Al 25 jaar. Toch is dat niet altijd zo geweest. Dormi bestaat namelijk inmiddels al meer dan 30 jaar. In 1989 besloot Geert van Doremalen om zijn eigen bedrijf te beginnen. Hij specialiseerde zich in gebouwenservice. Met adverteren en flyeren bracht hij zijn diensten onder de aandacht. Van gevelreiniging tot impregneren of schoonmaak: alles kwam voorbij. Na verloop van tijd diende de vraag om vloeren te leggen zich aan. Dat begon vooral in de landbouwindustrie. In de stallen voor koeien, varkens en paarden kwamen troffelvloeren van Dormi te liggen. Deze vloeren waren vooral praktisch. Het werk beviel Geert goed en langzaam maar zeker kwamen ook particulieren naar hem toe met de vraag om een vloer bij hen thuis te leggen. En zo veranderde de gebouwenservice in een vloerenbedrijf. Focus op kwaliteit Dat is het vandaag de dag nog steeds. Toch veranderde er in de loop der jaren veel. Zo nemen vloeren voor particulieren inmiddels het grootste deel van de werkzaamheden in beslag. En runt Geert het bedrijf nu samen met zijn zoons Bram en Thijn. Wat hetzelfde bleef, was de focus op kwaliteit. Voor Dormi moet een vloer niet alleen goed zijn, maar ook passen bij de mensen die erop werken of wonen. Daarom denken we altijd mee over het gebruik. Door de voor- en nadelen van elk type vloer te bespreken, zorgen we ervoor dat al onze klanten de juiste keuze kunnen maken. Hier staat Dormi voor: - Hoge kwaliteit vloeren die jarenlang mooi blijven - Eerlijk advies over de voor- én nadelen van elk type vloer - Ambachtelijk handwerk gecombineerd met moderne technieken - Vloeren op maat die naadloos aansluiten op je wensen en interieur - Jarenlange ervaring en altijd de beste service Dormi-vloeren zijn beschikbaar in verschillende stijlen, kleuren, materialen en structuren. Speciale wensen? Neem contact met ons op, wij denken graag met je mee over de mogelijkheden. Samen zorgen we ervoor dat je jarenlang plezier hebt van je vloer.