Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Keur & Advies

Overweeg je de aankoop van een huis? Bij Keur & Advies kun je terecht voor een grondige bouwkundige keuring. Onze gecertificeerde en ervaren inspecteurs voeren een uitgebreide visuele inspectie van de woning uit. Het keuringsrapport omvat een samenvatting van het onderzoek en een kostenraming voor eventuele herstelwerkzaamheden. Hierdoor wordt duidelijk in welke staat de woning verkeert en welke kosten nodig zijn voor verbeteringen. Met deze gedetailleerde rapportage kan de koper beter inschatten wat de huidige staat van de woning is en worden onaangename verrassingen achteraf voorkomen. Naast bouwkundige keuringen biedt Keur & Advies ook diensten aan op het gebied van energielabels en schade-expertise. Onze energielabels worden beoordeeld door gecertificeerde EP-adviseurs, en schade-expertise is aan te raden in geval van een bouwgeschil. Meer informatie hierover vind je op onze website: https://www.keurenadvies.nl//schade-expertise Keur & Advies is beschikbaar in heel Nederland.