Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Zonafhankelijk

Zonafhankelijk is een Nederlandse zonne-energie aanbieder. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Deventer en wij bieden landelijke dekking vanuit onze werkplaatsen in diverse verduurzamingsdiensten. Ons team bestaat uit ervaren professionals die graag klanten helpen om het maximale uit ieder project te halen. Door onze bedrijfsstrategie zijn onze leden in staat om binnen aanzienlijke korte termijn al onze klanten te voorzien. Wij staan voor kwaliteit en vakwerk binnen de branche! Nederland is momenteel een grootschalige verduurzaming traject aan het doorlopen, de energiecrisis en de wereldwijde ontwikkelingen hebben ervoor gezorgd dat er volop beweging is binnen de branche. Wij spelen heel goed in de op marktsituatie en kunnen u voorzien van alle huishoudelijke services en gewenste duurzaamheid aanpassingen aan uw woning of bedrijfspand. Online zijn er de laatste tijd zoveel bedrijven te vinden dat u als consument door de bomen het bos niet meer ziet, het maken van de juiste keuze zonder enige kennis maakt dat u soms duurder uit kan zijn dan nodig. Als Zonafhankelijk ontzorgen wij u van al deze vraagstukken en geven wij deskundig en eerlijk advies!