Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Spaendock Sport

Spaendonck Sport is al meer dan 30 jaar dé golf en tennisspecialist. Al je golf en tennisspullen koop je eenvoudig en snel bij Spaendonck Sport. Een exclusief concept waarbij expertise, kwaliteit, goede service, betrouwbaarheid en passie voor golf en tennisspullen centraal staat. Wij gaan voor goede service en advies zodat mensen het leuk vinden om weer terug te komen bij ons. Wij houden niet van korte termijn maar willen een lange relatie opbouwen met onze klanten. U moet tennis en golfartikelen kopen bij een vakman die ook de service kan geven. Tevens hebben we een eigen (clubs) reparatie afdeling, en professionele bespanservice!!! Ons team van specialisten staat elke dag voor u klaar om u van advies te dienen en die ook golfclubs en trolleys kunnen repareren. Maar ook gecertificeerde bespanners die uw rackets kunnen bespannen. Bezoek ook eens onze winkel met een ruim assortiment golf en tennisartikelen; golfschoenen, cartbags, standbags, pencilbags, golfsets, golfkleding, golf oefenmateriaal, golfcadeautjes, golfballen, golfparaplu, golftrolley, golfhengel, golfcadeau vaderdag, golf putting mat, golfkleding, golf spikes vervangen, golf travelcovers, reishoes voor golf standbag of toch een reishoes voor golf cartbag?  Jouw vertrouwen is voor Spendonck Sport belangrijk!