Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over SLUX - Fullservice Website Bureau

SLUX is hét bedrijf voor creatief design en web development. Wij leveren kwaliteit en vakmanschap aan onze klanten. Ons team van getalenteerde designers en ontwikkelaars is gepassioneerd over het bouwen van websites en webshops die niet alleen visueel aantrekkelijk zijn, maar ook intuïtief en gemakkelijk te gebruiken. Bij SLUX nemen we onze verantwoordelijkheid voor het beheren van uw website serieus. Wij bieden volledige webcare diensten aan om ervoor te zorgen dat uw website altijd up-to-date blijft en goed beveiligd is tegen dreigingen van buitenaf. Maar dat is nog niet alles. Wij bieden ook content creatie en huisstijl ontwikkeling aan. Onze getalenteerde ontwerpers kunnen uw merk een nieuw leven inblazen door middel van aantrekkelijke en originele visuele elementen, waardoor uw merk opvalt tussen de concurrentie. Als kers op de taart bieden wij ook een unieke service, namelijk logo vectoriseren. Wij kunnen uw bestaande logo omzetten naar een vectorafbeelding, waardoor het beter schaalbaar en bruikbaar wordt voor verschillende toepassingen. Kortom, bij SLUX bent u aan het juiste adres voor creatieve en effectieve web development, volledige webcare diensten, content creatie, huisstijl ontwikkeling en logo vectorisatie. Wij staan klaar om uw visie tot leven te brengen en uw merk te helpen groeien. Neem vandaag nog contact met ons op!