Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Brons Legal Ontslagrecht

Brons Legal Ontslagrecht is een juridisch bureau in Amsterdam en helpt werknemers die te maken krijgen met een ontslagsituatie. Dreigt er ontslag of heb je een vaststellingsovereenkomst ontvangen? Juridisch advies inwinnen is belangrijk om je rechten veilig te stellen en een eerlijke ontslagvergoeding te ontvangen die hoger ligt dan de vaak aangeboden transitievergoeding. Voorkom dure advocaatkosten van een arbeidsrechtadvocaat en neem vrijblijvend contact met ons op voor een gratis eerste advies. Als je wilt kunnen wij vervolgens het onderhandelingstraject van je overnemen. Meer weten? Je bent van harte welkom op ons kantoor in Amsterdam of plan alvast een afspraak in op onze website