Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Nuvanhetgas BV

Wij helpen jou naar een duurzaam huis en volledig elektrische warmte! Nuvanhetgas BV installeert full-electric warmtepompen en zonnepanelen. Wij helpen jou slimme keuzes te maken met een advies op maat voor jouw huis, want iedere situatie en huishouden is anders. Wij installeren full-electric warmtepompen met aandacht en zorg voor jouw voorkeuren en jouw huis. Daarbij richten we ons niet alleen op de warmtepomp, maar nemen we alle benodigde stappen en aanpassingen mee in een plan op maat. Wij installeren zonnepanelen met maximaal rendement en zorgvuldige afwerking van de installatie tot en met de meterkast. We werken met verschillende merken string omvormers en micro-omvormers en adviseren over de beste keuze hierin. Zo ben jij verzekerd van 20+ jaar zorgeloze opwekking!