Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over OptiZIT

Welkom bij OptiZIT Vergroot uw zitcomfort met OptiZIT. Onze uitgebreide collectie relaxfauteuils, relaxbanken, eetkamertafels en stoelen is te bewonderen in onze showroom. Parkeer gemakkelijk voor de deur en neem de tijd om de mogelijkheden te bekijken. We denken graag met u mee en geven u persoonlijk en deskundig advies om zeker te zijn dat u een keuze maakt waarvan u jarenlang kunt genieten! Met meer dan 100 relaxfauteuils zijn wij de grootste aanbieder in regio Drechtsteden en premium dealer van Stressless, Himolla, de Toekomst en Wima. Vrijwel de complete collecties zijn te zien en te ervaren in onze showroom.