Super service!

Om 15.30 uur steentje op vooruit waardoor sterretje, direct gemeld via lease-app. Om 16.30 uur gebeld door Autoglas Amersfoort waar ik om 17 uur terecht kon waardoor om 17.30 uur het sterretje gerepareerd was. Uiterst vriendelijke man die mij duidelijk de procedure en de risico’s uitlegde, me voorzag van koffie en een flesje water en direct aan de slag ging. Super service door een duidelijk vakkundig Autoglas Amersfoort-medewerker, zeker aan te raden!

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Snelle service

Werd vriendelijk en snel geholpen. Voorruit was binnen enkele dagen voorradig.

Perfect en snel

Het was in and out. Snel vriendelijk en een lekker bakkie koffie.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google
  • Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglas Amersfoort

Vriendelijke medewerker

Goede service. Lekkere koffie en ruimte om te wachten.

• Kwaliteit ruitherstel

Snelle, vakkundige reparatie, aardig personeel

De ruit werd snel en vakkundig gerepareerd. Er was een ruimte waar ik rustig kon wachten met een heerlijke koffie uit een bonenautomaat. Man was vriendelijk en correct. De milieusticker (Dld) van de oude voorruit verwijderd (wat erg lastig is!) en op de nieuwe ruit geplakt. Chapeau!

fantastische service

Snel, vakkundig en vriendelijk! Aanrader!

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Perfecte service en vriendelijke medewerkers

• Kwaliteit ruitherstel

Snel en professioneel. Heel vriendelijke personeel

Uitstekend geregeld.

Ik werd netjes ontvangen, voorzien van koffie/thee/water. Gebruik kunnen maken van de wifi en zo kunnen werken terwijl m'n ruit werd vervangen.

• Bij welke vestiging bent u geweest Autoglas Service Flakkee Dirksland

Vriendelijk, snel en professioneel geholpen

Erg tevreden met hoe en hoe snel de ruit is gerepareerd.

• Kwaliteit ruitherstel

Hele snelle afhandeling in enkele dagen geregeld waar ik bij carglas 5 weken moest wachten.

• Bij welke vestiging bent u geweest? Topglas Amsterdam

Fijn en betrouwbaar bedrijf.

Goede uitleg bij wat er gebeurt. Afspraak is afspraak. Sympatieke service

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

PROIMA SERVICE, SNELLE RUITVERVANGING

ERG VRIENDELIJKE MEDEWERKERS DIE VLOT EN ACCURAAT DE RUIT HEBBEN VERVANGEN

superservice

fijn, netjes en vakkundig. Dankjulliewel, dennis

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglasherstel Snijkers Venlo

Zeer netjes

• Bij welke vestiging bent u geweest? Autoglasherstel Snijkers Venlo

Klantvriendelijk zowel telefonisch als op locatie. Snel en vakkundig werk geleverd.

Goed geholpen na uitleg

Goed; alleen jammer van mijn milieustickers. Wel het blokje voor de tolwegen weten te redden

Snel gemaakt/vervangen

Ik belde voor een afspraak. Duidelijke uitleg en tot naar tevredenheid van beide partijen een afsprrak.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Prima snel, kundig, fijn

Alleen mijn voorganger had een afspraak, en die kwam om 9.11 aanrijden volgensmij terwijl mijn afspraak om 9.15 zou zijn. Ik was op tijd maar heb dus moeten wachten totdat mijn voorganger werd geholpen. Dat was minder. Ik zag dat aan de binnenkant wel nog 3 haarscheurtjes vanuit het sterretje het raam in lopen. Ik hoop dat die een soort van bevroren zijn door de reparatie en dat dat normaal is.

Goede ruit

Uiteindelijk is het goed opgelost, maar de eerste afspraak ging niet door omdat de ruit er niet was. Tijdens de tweede afspraak bleek er een verkeerde ruit geleverd te zijn, dus was ik mijn auto twee dagen kwijt. Er is toen wel snel geschakeld met vervangend vervoer.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer, Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Vanwege problemen met de levering van de juiste ruit heeft u wat langer moeten wachten dan normaal. Ik ben blij te lezen dat u tevreden bent over de oplossing in de vorm van vervangend vervoer. Met vriendelijke groet, Desiree, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Prima!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Prima verzorgt

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Keurig en supersnel geregeld! Echte aanrader dit bedrijf. Ook zonder kosten vervangende auto.

Goede service en direct reactie als je via internet het bedrijf de opdracht geeft! Dik tevreden!

Kan eigenlijk niet beter

Snel, meedenkend, vriendelijk en klantgericht. De voorruit van mijn T5 California hier laten vervangen tot volle tevredenheid. Kom hier graag weer terug.

• Bij welke vestiging bent u geweest GlassCARE Dronten

Snel en vakkundig