Auto kopen

Top garage

Top service!

Oplaadkabel was stuk. Na een telefoontje konden we snel een nieuwe ophalen. Dank jullie wel!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Marry, Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn met onze service. We wensen je nog een heel mooie dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Practice what you preach

Ik vat het samen met het volgende: De tent of de vent of de tent en de vent. Ik ga voor het laatste. De normen en waarden worden waargemaakt en zijn terug te vinden in de kwaliteitstandaarden

• Waar heeft uw review betrekking op? N.v.t.

Beste Johan, Wat een prachtig compliment! We zijn blij te horen dat alles naar wens is geweest. Nog een heel fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Auto snel weer klaar

De auto was vanwege een terugroepactie al een dag eerder klaar

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Jerry, Dat is mooi meegenomen! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Excellente service

Keurig ontvangen door de dealer, zelfs iets te laat maar mocht me alsnog melden. Gingen gelijk aan de slag en ontving binnen enkele uren al een bericht dat de auto na onderhoud klaar was om opgehaald te worden. Gewassen met een verse beurt kan ik er weer fijne kilometers mee rijden. Top!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Gerco, Fijn om te horen dat onze dienstverlening zo naar wens is geweest. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Een fijne ervaring met goede uitleg, faire onderhandeling en vriendelijke touch

Het hele proces van proefrit, onderhandeling, koop en inruil, en afhalen was gewoon erg fijn. Een fijn bedrijf met fijne mensen die overduidelijk verstand van auto’s en zaken hebben en zeker ook oog voor de mens. Een aanrader dus!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Niek, Dat vinden we erg leuk om te horen. We zijn blij dat je tevreden bent met onze dienstverlening. We wensen je nog veel veilige kilometers toe in je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Fijne haal en breng service

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Edward, Bedankt voor het mooie cijfer. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Excellente service bij Audi De Waal te Geldermalsen

Het maken van een afspraak kan eenvoudig via de website. De kosten worden zoveel mogelijk vooraf gecommuniceerd. In een luxe wachtruimte kun je onder het genot van een kopje heerlijke koffie lekker werken. Mijn auto was keurig binnen de geplande tijd klaar en stond keurig gewassen op mij te wachten. Niet voor niets is Audi de Waal uitgeroepen tot excellente Audi dealer!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Marcel, Hier doen we het allemaal voor! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met de service die onze hardwerkende collega's iedere dag leveren. We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Mooie zaak met veel voorraad en persoonlijke aandacht

Veel persoonlijke aandacht en doorvragen waardoor er een passend aanbod voor je wensen wordt gedaan. Snelle levering en alle beloftes nagekomen, mooi!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Lennart, Wat een mooi compliment! Uiteindelijk willen we dat iedereen met een tevreden gevoel in zijn of haar nieuwe auto stapt. We wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Geslaagde aankoop!

Wij zijn bij garage de Waal in Gorinchem heel fijn geholpen door verkoper Daan vd Meijden. We hebben eerst een proefrit gemaakt in een Audi A3 en waren hier gelijk weg van! Goed gesprek en fijne onderhandeling met Daan gehad en de auto gekocht! We zijn er erg blij mee, supergarage!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Edwin, Wat leuk om te horen dat alles naar wens is verlopen. De Audi A3 is een erg goede keuze geweest! We wensen jullie nog veel rijplezier in jullie nieuwe auto. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

te vroeg auto afmelden en sleutel batterij verwisselen niet goed gedaan

krijg e-mail dat auto gereed is. bij aankomst blijkt dat het nog niet klaar en ik 30 minuten later terug moet komen. Gevraagd om van allebei de sleutels de batterij te vervangen. Thuis blijkt een van de sleutels het niet te doen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Roland, Wat vervelend dat de sleutels bij thuiskomst nog niet bleken te werken. Onze collega heeft ondertussen contact met je gehad en een nieuwe afspraak gemaakt om de sleutels opnieuw in te leren. Door een miscommunicatie tussen de werkplaats en de receptie was helaas je auto eerder afgemeld dan de bedoeling was. Onze excuses hiervoor. We wensen je nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Gewoonweg subliem

Zeer netjes en vlot ontvangen en geholpen.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Johan, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer. We zijn blij te horen dat alles naar wens is geweest. Nog een mooie dag toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Top bedrijf

Goed en snel contact, heel aardig personeel!! Echt top!!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Anne-lynn, Bedankt voor het mooie compliment. Die steken we in onze zak! We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goed en fijn geholpen

Fijn geholpen, zelf wielen nog even schoongemaakt!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Brenda, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Slechte administratie

De communicatie en administratie was uitermate slecht van deze vestiging. Wij boden een vw aan maar helaas was die niet meer te repareren. Wij waren in onderhandeling over aanschaf van een occasion en hadden een proefrit geboekt maar ineens was deze auto verkocht. Terwijl de auto in de garage stond ging er teveel dagen overheen voordat er gekeken werd of de auto te repareren was. Gevolg: dure rekening van huurauto

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Enorm goed geholpen naar Ruben en Sem. Bedankt! Namen de tijd om alles goed uit te leggen. Zeer tevreden :)

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het mooie cijfer. We zijn blij te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen je nog veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Super service

De Waal is een fijn bedrijf.

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop nieuwe auto

Beste Martin, Bedankt voor het mooie compliment! We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Klant is koning bij De Waal

Opgehaald van het station, lekkere koffie en je nieuwe auto staat klaar om onthuld te worden, wat wil je nog meer? Goede introductie en dat alles in een klantvriendelijke omgeving. Top gedaan jongens!

• Waar heeft uw review betrekking op? Aankoop gebruikte auto

Beste Bob, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening. We wensen je nog een heel fijne dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Wederom, uitstekend geholpen!

Of je nu voor onderhoud komt, of advies voor een nieuwe auto. De service van de medewerkers is altijd goed.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Kees, Wat een mooi compliment, bedankt! We zijn blij te horen dat alles altijd naar wens is als je bij ons langskomt. We zien je graag de volgende keer weer. Voor nu wensen we je nog een heel fijne dag. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Erg vriendelijk en goede service

Vriendelijk en professionele personeel. Mijn auto werd snel en efficiënt gerepareerd/onderhoudsbeurt/banden wissel. We zijn overgestapt naar deze garage (De Waal Gorinchem).

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Eveliene, Wat leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn na jullie bezoek aan onze vestiging in Gorinchem. We zien je graag de volgende keer weer! Voor nu wensen we je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Superfijn geholpen!

Heel positief!

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Sandra, Bedankt voor het mooie cijfer! We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Geweldige service

Vandaag mijn audi A6 voor een longlife service onderhoud bij de Waal autogroep Geldermalsen gebracht. Goed ontvangen en het onderhoud tot in de puntjes uitgevoerd. Heel duidelijk in de uit te voeren service en geen verrassingen achteraf. Hartelijk dank voor deze ervaring en tot de volgende…..

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Edwin, Wat fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Daar doen we het uiteindelijk voor! We wensen je nog een heel fijne dag toe. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Goed en degelijk geholpen

Vandaag mijn A3 weer opgehaald van zijn eerste beurt. Youri heeft me goed geholpen en geeft eerlijke, complete antwoorden. Dat is veel waard. Opmerkingen worden serieus genomen. Advies/tip voor Jasper de Moree als Aftersales manager zijnde; Sta s'ochtends of s'avonds ook zelf aan de desk! Dan is zo'n enquete als dit niet meer nodig ;)

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Maarten, Vriendelijk bedankt voor het mooie cijfer dat je ons hebt gegeven. We zijn blij te horen dat alles naar wens is geweest. We wensen je nog een mooie dag toe! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Volledige ontzegging voor de onderhoud van mijn auto

Netjes ontvangen, vervangende auto stond klaar en telefonisch op de hoogte gehouden van de werkzaamheden.

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste Tim, We zijn blij te horen dat onze service goed is bevallen. Nog een heel fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Vertrouw , snel , behulpzaam

M’n crafter is m’n werk plek en magazijn ik ben ondernemer en stil staand, is m’n klanten niet kunnen helpen . En daarom kies ik voor Volkswagen

• Waar heeft uw review betrekking op? Onderhoud of Service

Beste David, Dat begrijpen wij maar al te goed! Daarom doen we ons best om jouw Crafter altijd weer zo snel mogelijk de weg op te zetten. Wat kunnen we de volgende keer beter doen om er een 10 van te maken? Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep

Best beoordeeld uit 8

- De Waal Autogroep Zaltbommel (Outlet) | 9.8

- De Waal Autogroep Culemborg | 9.6

- De Waal Autogroep Tiel | 9.4

- De Waal Autogroep Druten | 9.3

- Audi De Waal Geldermalsen | 8.7

- De Waal Autogroep Gorinchem | 7.9

Over De Waal Autogroep

De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.