Zeer klantvriendelijk

Soepel huursysteem

Vriendelijke bejegening. Goede uitleg en eerlijke behandeling van je huurobject. Kom er graag weer terug. Bakwagen gehuurd en goed bevallen.

Prima geregeld allemaal!

Bus gehuurd voor een heel weekend, in verband met de verhuizing van mijn moeder. We waren al binnen een dag klaar, dus bus eerder teruggebracht. Dat was geen probleem en we hoefden maar 1 dag huur af te rekenen. Fijne service.

Doen wat je verwacht.

Keurig geregeld.

Prima service, zoals ik al jaren gewend ben

Prima service. Goede auto. Is al jaren zo.

Top, helder in de afspraken en komen die na.

Tot nu toe alleen maar positieve ervaring.

Heel goed!

Werd rustig en vriendelijk geholpen en te woord gestaan in filiaal Haarlem. Kreeg een mooie, praktisch nieuwe auto mee. Na inlevering werd mijn borg binnen korte tijd weer op mijn rekening teruggestort. Goede en snelle afhandeling! Voor nou en nog s. Goede autoverhuurder!

Betrouwbaar, vriendelijk en vlot

Klantvriendelijk, uitstekende personenbus gehuurd, vlot afgehandeld, ook financieel.

Keurige auto en bestelbus verhuurder

Snelle administratieve afhandeling bij aanvang. Netjes auto voor de deur met uitleg omtrent auto en rondje voor eventuele schades, ter voorkoming van misverstanden bij retour. Prima, nette voertuigen. Aanrader voor het probleemloos huren van een auto/bus.

goede service, nette wagens en scherpe prijs

Ik had een ruime verhuiswagen nodig. op advies van Huurmij de grootste (22M2) genomen. kreeg ook de tip om voor een klein bedrag ok een steekwagen mee te nemen. Werkte snel en makkelijk. Alle schde aan de auto werd even doro genomen en staan in een app geregistreerd. Deze komen ook me in het aflever rapport. Erg duidelijk! Na gebruik inleveren snel en handig via de sleutelkluis

Snelle, duidelijke en kwalitatieve service

Voor langere periode een B klasse gehuurd naar volledige tevredenheid. Vriendelijk geholpen en duidelijke informatie via de mail. Zeker aan te raden.

services

een bedrijf die met je meedenkt, en buitengewoon klant vriendelijk is

Prima bestelbus !

Reservering en bevestiging verlieoen vlot. Prima (electrische) bestelbus, goede uitleg en prima weggedrag. Alles netjes binnen dagdeel kunnen vervoeren door de vele deuren. Top bestelbus !

Mooie auto en vriendelijk personeel

Zowel ophalen als terugbrengen was een hele prettige ervaring. Ook het eerste contact was fijn. De auto was super met trekhaak voor onze caravan. Wij raden huurmij zeker aan.

Super auto en goede service

Van ophalen tot inleveren super goed geregeld, aardig personeel.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Klantvriendelijk en behulpzaam…aandacht, correct en gewoon aardige mensen.

Geweldig bedrijf

Werd goed en snel geholpen

Boven verwachting

Ik ben ontzettend aardig geholpen door Huurmij Leiderdorp. De caddy die ik aanvankelijk gehuurd had was volgens Huurmij te klein. Ik kreeg zonder meerprijs een grote bus mee. Van tevoren werd de bus goed nagelopen op eventuele schade. Het aftanken kon indien gewenst door Huurmij worden gedaan. De tijd van terugbrengen was ook geen probleem dat het wat later werd. De prijs van een caddy bij Huurmij is goedkoper dan een boedelbak. Prijs/kwaliteit en service/vriendelijkheid van de medewerkers is echt top.

Goed, wel veel borg tegenwoordig maar was ook snel weer teruggestort.

Goede service, uitleg en prijs

Er werd tijd genomen voor uitleg, en flexibel omgegaan met de reservering waarbij nog meerdere opties waren voor gunstige afrekening. Kregen een upgrade van bakwagen voor dezelfde prijs. Deze reed ook zeer goed en comfortabel.

Als gebruikelijk uitstekend

Meerdere keren een auto/busje gehuurd en nooit gedoe of iets altijd goed en duidelijk ! Goede prijs en duidelijke factuur. Super te vreden om bij Huurmij een auto/bus te huren tot de volgende keer maar weer

Bus stond netjes klaar, heldere uitleg, goede controle op schades. Prima!

Opel Astra met 5 man en bagage rijdt niet zo fijn als de Ford focus st, maar deed wel gewoon z'n werk

perfect

goede service en geweldige medewerkers

prima service, vriendelijke mensen

de door mij gevraagde bestelbus was niet beschikbaar. Ik kreeg gratis een upgrade. Prima meegedacht!

Best beoordeeld uit 5

- HuurMij Amsterdam | 9.8