Helaas niet meer dan 1* Daarvoor is er teveel gebeurd in 10 maanden tijd, na aflevering en inruil auto, jan 2024 en nov 2024. Met de verkoper( Marcel) had/ heb ik een goede band. Is niet de verwachte afhandeling geworden, die ik afgelopen jaren wel had bij H - Point Dordrecht. Voor mij dus geen van Mill Dordrecht meer.
Komend van een andere Peugeot dealer in Den Bosch heb ik altijd een slecht ondergewaardeerd gevoel gehad. Maar ik dacht altijd dat dat gewoon de monopolie positie was van de dealer die het gedrag veroorzaakt. Het was er bijna alsof je niet welkom was en ze geen zin hadden in het werk wat je voor ze had (ongeachte de prijs). Daardoor had ik ook vaak twijfels over het uitgevoerde werk. Maar sinds ik verhuisd ben naar Papendrecht is vanaf het eerste contact met (Jelmar van Zijderveld) mijn beeld van dealers totaal veranderd. Ik was verbaast over de mate van hulp en meedenken. Dit was ik totaal niet gewend. Naar mijn mening ging hij verder dan eigenlijk van hem gevraagd werd. Dit siert niet alleen Jelmar maar het hele bedrijf. Ik heb geen ervaring met andere medewerkers maar als iemand gepromoveerd mag worden of op z'n minst medewerker van het jaar mag worden dan is het Jelmar wel. Hij geeft het hele bedrijf een goed en vertrouwd gevoel. Top service!
Op vrijdag afspraak gemaakt voor een proefrit met de R-503-FX. Auto stond in de showroom maar was geen probleem. Bij aankomst was de ambiance leuk voor de bandenwissellaars. Soep en worst stond tot hun beschikking. Met de verkoper aangekomen bij desbetreffende auto. Eerste indruk, auto was vuil en nat. Alle raampjes stonden op een kier. Cellofaan van pakje sigaretten lag in de deurbak. Niet erg, wel slordig. Beeldscherm zat onder dikke laag stof/as. Toch de proefrit gemaakt. Na 350 meter aangekomen op een parkeerplaats. Rondje gemaakt. Wel wat cosmetische minpunten. Een auto die vuil en nat is laat zich ook niet makkelijk beoordelen. Het is ook geen nieuwe. Ventieldop mist rechtsachter. Slordig. De auto wordt aangeboden als Edition +. Deze auto is dat niet. Foto's van de advertenties komen niet overeen met dit voertuig. Geen stuurbekleding. Geen armsteun. Geen elektrische ramen achter. De gebruikte foto's zijn van een ander voertuig. Kwalijk! Onder de motorkap dan even kijken. De olie was zwart! Zorgelijk! Voor de (natte) distributieriem is het belangrijk deze tijdig te vervangen. Onderhoudsboekje raadplegen wanneer er voor het laatst olie is ververst. Helaas geen boekje in de auto aanwezig... Bij het starten van de auto kwam in het scherm de melding dat er onderhoud nodig was. 2400 km geleden... Besloten om de 350m weer terug naar de garage te rijden en de sleutels in te leveren. Na het enthousiaste ontvangst van de verkoper onze bevindingen gedeeld. Verkoper begreep het. Probeerde nog wat goed te praten maar zag ook in dat dit niet meer te redden was. En wij vol verbazing 45 minuten naar huis gereden. Na 2 werkdagen staat de auto nog steeds met de verkeerde foto's en uitvoering op diverse sites. Beste mensen van Mulder Van Mill er mag best een beetje moeite en aandacht naar jullie aangeboden producten uit gaan! Een auto van net 2 jaar oud, 19000 km en een prijs van 16.875 euro op eerder vermelde manier aanbieden? Dan neem je potentiële kopers ook niet serieus.
Vanaf het eerste gesprek over de aanschaf van een nieuwe Opel corsa electric en de periodieke informatie daarna . t/m de aflevering van de auto ben ik informatief en deskundig begeleid door Okke de Waard . met vr groet Piet Dubbelman
.Okke, vsn van Mill uit Sliedrecht heeft ons uitstekend geholpen Een dikke 10
Voor de 3e achtereenvolgende keer bij de aanschaf van een nieuwe auto fantastisch geholpen door Remco van Haren. Zeer klantvriendelijk en altijd voor je klaarstaan. Ook bij het oplossen van de problemen met de app van STELLANTIS was hij zeer behulpzaam. Echt een aanrader als je een nieuwe auto zoekt.
Van begin tot eind heel goed geholpen door onder andere Dick! Heel blij met de hele ervaring.
We zijn fijn en goed geholpen, de aangeschafte auto is netjes afgeleverd.
rustig en goed geholpen
Omdat ik ca. 140 Km moest rijden, was goede communicatie belangrijk voor mij, en dat was dus ook gelukt. Ook kon ik mijn nieuwe auto wat sneller ophalen dan verwacht.
Een behulpzaam team. Voor kleine klachten vaak gewoon even langs op dezelfde dag.
Een hele prettige ontvangst en wij hebben met Nick gesproken over onze wensen, kwamen uit bij een prachtige Peugeot 208, Hij heeft alles voor ons geregeld, neemt veel uit handen en hield ons goed op de hoogte. Wij zijn erg deskundig en vriendelijk geholpen en zijn inmiddels eigenaar van de Peugeot ! Alles verliep prettig en snelle aflevering gehad.
Ben erg blij met mijn auto. En de dienstverlening van auto bedrijf mulder. Over een paar jaar ruil ik mijn auto in en schaf ik gewoon weer een auto aan bij mulder. Vertrouwd en goed.
Ben al jaren klant, erg fijne, snelle, accurate dienstverlening. En uiteraard fijne auto's om in te rijden.
Bij een rondje in de showroom werd ik welkom geheten door Stefan. Op mijn vraag naar de waarde van mijn auto in relatie tot de aanschaf van een occasion kon Stefan niet meteen een aantrekkelijk bod formuleren. Binnen een dag echter nam hij contact op met een mooi aanbod voor de inruil van mijn auto en is de verkoop snel en netjes tot stand gekomen. De tijd waarin de auto kon worden afgeleverd was eveneens verrassend snel geregeld.
Je wordt als klant altijd gezien . Niet als nummer maar als mens. En er wordt altijd in oplossingen gedacht.
Heel goed geholpen bij de aankoop van onze elektrische auto. Denken mee, komen met goede oplossingen. Altijd bereid om vragen te beantwoorden. Ook met de aflevering, goede duidelijke uitleg en heel attent een bloemetje gekregen.
Ik ben enorm en op een heel prettige wijze geholpen door Mulder Dordrecht bij het vinden van een andere voor ons geschikte en praktische Citroën. En ik ben blij niet te zijn veranderd van garage na bijna 25 jaar !
Er werden zeer aardig en vakkundig geholpen
In 1 woord GEWELDIG bedrijf. Hier wordt nog SERVICE verleend. Wat een top bedrijf. Verkoper Dick de Jong heeft mij enorm geholpen met de schade aan mijn velgen van mijn nieuwe auto. Fantastisch om te zien, dat er nog bedrijven zijn die dat extra stapje lopen voor hun klant.
Wat een geweldige ervaring om bij Mulder een occasion aan te schaffen! Bijzonder vriendelijk, deskundig en gedreven team. Samen kijken naar een passende auto waarbij ik als klant echt wordt gezien. Gemaakte afspraken worden nagekomen, communicatie verloopt bijzonder prettig. Echt een aanrader om hier een auto aan te schaffen!
Wat een balletent,oftewel een zeer slechte autoverkoper. Ik bel gisteren einde dag ivm een actie Citroën c3 van 3500 korting over de kleuren enz. Ik bel vanmorgen terug,dat ik graag even wil proefrijden vanmiddag voor ik een besluit neem. Na dik half uur in de file te hebben gereden,wordt me even vertelt dat een ander filiaal de auto heeft opgehaald huh,volgens mij hebben we afgesproken dat ik proef kom rijden toch?? Dus ik kom gewoon voor jan met de korte achternaam??? En je kon me niet even een belletje geven,dat de auto er niet is? Ik vind het te schandalig voor woorden,niet echt klantvriendelijk. Ook als je even staat te praten en zegt korting is zeker doordat er nieuw model komt,nee hoor alleen elektrisch komt nieuw ,goh vreemd zeg dat het wel op jullie site staat dat er ook een benzine model komt euh ja ja. Geen verstand van verkopen,en afspraken nakomen,of afspraken afbellen Nou hier komen we dus niet meer,zeer onprofessioneel iets afspreken en dan het af laten weten zonder af te bellen.
Vandaag 14-04-2024 onze auto gehaald Een peugeot 3008 gt line. We hebben met verkoper Okke de Waard alles besproken en dat is super gedaan!! Wij hebben 2 auto's ingeruild en daar hebben wij goede inruilprijzen voor gekregen. Bij de aflevering heeft Okke alles netjes uitgelegd aan ons. Bedankt Okke. Mvg Hans en Boukje Welsink.
Mijn ervaring als klant is dat je op een fijne manier geholpen wordt en dat er aan alle kanten met je meegedacht wordt zodat je tevreden de deur uitgaat.
Wij zijn zeer goed geholpen door Dick de Jong. Het hele traject heeft hij als een echte professional begeleid. Ik ben zelf ook werkzaam in de verkoop en ben daardoor relatief kritisch. Dick de Jong weet wat service is en hij heeft verstand van zaken! Nogmaals dank voor de goede zorgen!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.