Filters

1

Mijn klacht is onvoldoende serieus genomen, wat heeft geleid tot uitval van mijn bedrijfsauto.

Op 17 oktober bracht ik mijn bedrijfsauto naar Nefkens nieuwgein voor een onderhoudsbeurt. Bij deze gelegenheid meldde ik expliciet dat de nokkenasketting ratelde tijdens een koude start. Helaas is deze ketting niet vervangen, en op 14 november brak deze tijdens mijn werkzaamheden. Dit defect heeft ertoe geleid dat ik mijn auto voor langere tijd niet kan gebruiken, wat een aanzienlijke impact heeft op mijn werk. Daarnaast constateerde ik de dag na de onderhoudsbeurt dat de aandrijfashoes linksvoor volledig was afgescheurd, met als gevolg dat alles onder het vet zat. Opmerkelijk is dat dit tijdens de beurt niet werd gesignaleerd of gecommuniceerd. Deze ervaring roept vragen op over de grondigheid van de uitgevoerde onderhoudsbeurt en de aandacht voor detail. Dit soort tekortkomingen ondermijnt het vertrouwen in de dienstverlening en brengt zowel praktische als financiële uitdagingen met zich mee. Ik hoop dat dit wordt opgepakt als een kans voor verbetering, zodat toekomstige klanten een zorgvuldiger en transparanter onderhoudsproces mogen verwachten.

  • Aanbevelen? Nee
8

Betrouwbaarheid

Eerlijke afstemming over de werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
4

Slordig onderhoud en prijsopgave

De prijsopgave per e-mail was lager dan de rekening die ik bij afhalen kreeg. De laagste prijs ( van de e-mail) betaald. En na enige tijd, thuis, vonden we de verwijderde oude bougies los onder de motorkap. Waarschijnlijk vergeten weg te halen? Nu is de vraag of alles goed bekeken is bij de onderhoudsbeurt en keuring!!?

  • Aanbevelen? Nee
5

Jammer

Na regulier onderhoud en bandenwissel terug omdat de olie reset in de auto niet was uitgevoerd, klein foutje kan gebeuren. Maar heel jammer dat ik daarna nogmaals terug ben geweest om de banden sensoren in te lezen. Opmerkelijk omdat ik bij afgifte auto heb aangegeven graag extra aandacht voor de bandensensoren daar dit al 5 keer eerder bij de zomer/winter bandenwissel over het hoofd is gezien. De auto software gaat na 7 a 8 kilometer rijden dit foutsignaal pas generen. Blijkbaar wordt er herhaaldelijk op werklijsten, digitaal of op papier, werkzaamheden afgevinkt die niet worden uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima service

Prima service en dan ook tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!!!

Voor onderhoudsbeurt naar nefkens. Alles vooraf inzichtelijk gemaakt over de kosten en wat er gaat gebeuren met de onderhoudsbeurt . Snelle service en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
5

Matig

Zeer weinig informatie, verder extra informatie gevraagd over het instellen van een extra sleutel voor de auto. Daar is geen contact over opgenomen.

  • Aanbevelen? Nee
9

.

.

  • Aanbevelen? Ja
1

Rot gevoel .en geen vertrouwen meer

2weken voor Ik de afspraak bevestigen per e-mail was afspraak van de rekening 260 .doen ik hem ophaalde was hij 256?mijn werd gevraagd of ze er nieuwe nummer platen op mochten zetten kosteloos.ik zij dat ik dit zeker niet wilden.tot mijn grote schrik zitten er gewoon andere op? Dit kunt u zo maar niet doen zonder mijn toestemming.ik zou terug gebeld worden?nog steeds niks gehoord 0624437888

  • Aanbevelen? Nee
10

Mijn auto is bij Nefkens in goede handen.

Afspraak maken verloopt soepel. Afspraak is afspraak. Zoals afgesproken staat er een fiets voor mij klaar, krijg ik bericht van wat er aan de hand is. Het zogenaamde diagnoserapport. Dan weet je waar je aan toe bent. Hoe lang t duurt, hoeveel t gaat kosten. En om vijf voor vijf is de servicebeurt 100.000 km verricht en staat mijn auto gewassen, gezogen voor mij klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communcatie over de reparatiekosten.

Mijn auto is weer in orde en tegen niet teveel kosten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het te verhelpen APK deel was bekend en binnen 1 uur verholpen.

Koffie stond klaar en na 1 uur kon ik naar huis. Alles werd vlot verholpen en APK deel kreeg ik mee naar huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima werk

Bovenstaande moet voldoende zijn

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en vriendelijk geholpen.

Fijne garage en vriendelijk personeel. Leo heeft ons testijds de Peugeot 2008 verkocht zijn er nog steeds super blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service.

Prima service en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima, zoals verwacht

was alleen APK

  • Aanbevelen? Ja
5

matig

Als jarenlange klant bij ZAM, Herman & Herman werd ik bij de laatste controle erop gewezen dat ik meteen moest betalen. Dat waren de regels bij Nefkens. Een beetje meer klantvriendelijkheid en weten wat voor klant er voor je staat zou fijn zijn. Waarom meteen betalen verschuif je niet achter dat zijn de regels bij Nefkens. De volgende keer ga ik me serieus afvragen of ik nog de volgende beurt ga doen

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen

Nu was mijn bezoek aan Nefkens om een nieuwe autosleutel te laten maken. Dit was snel en goed geregeld door vriendelijke medewerker van de werkplaatsreceptie die hier moeite voor gedaan heeft ondanks volle agenda van de werkplaats. Dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
6

een slecht begin, maar een goed vervolg.

Ik had online een afspraak gemaakt, en bevestigd gekregen. Maar bij aankomst bleken ze hiervan terplaatse niet van op de hoogte te zijn. Positief is dat men mij toch er tussen wist te proppen, maar er moest dus eerst een nieuwe werkorder aangemaakt worden, en dat duurde vrij lang. Het werk zelf was keurig uitgevoerd, en was ook ruim op tijd klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Auto naar Nefkens gebracht vanwege een terugroep actie, vlot en professioneel geholpen. 'S middags de auto alweer kunnen ophalen. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Onderhoud auto

Een afspraak gemaakt met "wachten op", bij aankomst krijg ik te horen dat het niet in het systeem verwerkt was en dat de onderhoudsduur hierdoor langer kan duren. Gelukkig was mooi weer en ik heb een leenfiets kunnen krijgen van Nefkens Eindhoven. Auto is volgens de offerte onderhouden en gelukkig redelijk snel gereed gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen en goede service

Goed geholpen en goede service

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed, jammer van de vuile vegen en etensresten in de auto..

Op de APK-keuring en het verversen van de olie geen opmerkingen. Ontvangst en gebruik fiets ook prima. Alleen jammer dat iemand zijn lunch had genuttigd in de auto en er restjes bladerdeeg op de voorstoelen lagen. Ook zaten er vegen van schoenen of iets dergelijks op de voorstoelen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Onderhouds beurt conform planning. Naar verwachting geleverd.

Alles goed vetlopen. Een aandachtpunt is wat mij betreft het digitale 'diagnostisch rapport'. Vergt kritisch lezen, anders wordt het verwarrend.

  • Aanbevelen? Ja

Best beoordeeld uit 19 leden

- Nefkens Nijkerk | 9.6

- Nefkens Uden | 9.4

- Nefkens Valkenswaard | 9.4

- Nefkens Tilburg | 9.3

- Nefkens Oirschot | 9.2

- Nefkens Amersfoort | 9

- Nefkens Nieuwegein | Parkerbaan | 9

- Nefkens Bunnik | 8.9

- Nefkens Doorn | 8.9

- Nefkens Eindhoven | Geldropseweg | 8.9

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.