Frustrerend
Ik kwam bij Nefkens terecht om een nieuwe (reserve) sleutel voor mijn Alfa te laten bestellen, en ook om mijn huidige en de bestelde sleutel opnieuw te laten inlezen in de boordcomputer, met nieuwe code. Het begint al dat Nefkens erg moeilijk telefonisch te bereiken is. Het duurt vaak lang voordat je iemand aan de lijn hebt, waarop je soms een andere afdeling krijgt die belooft je terug te bellen, wat dan ook vaak weer niet gebeurde. Ik zou bericht krijgen zodra de sleutel binnen was. Niet van op de hoogte gebracht. 2 weken later bleek de sleutel binnen na zelf gebeld te hebben. Een afspraak voor het inlezen was al eerder gemaakt. Wat pas weer +/-2 weken later kon. Bij deze afspraak 1,5 uur!! gewacht bij Nefkens op niks, omdat de code voor de sleutel uiteindelijk niet bleek te werken. (fout van sleutel fabrikant) De correcte code moest opgevraagd. Die uiteindelijk, na 2 weken hier weer zelf achteraan te moeten gaan, en op aandringen van de noodzaak ervan, toch in het mailsysteem bleek ontvangen. Totaal duurde alles nu bijna 2 maanden. Het lijkt mij als klant toch wel meer dan redelijk, om dan in ieder geval wat korting te krijgen op het inlezen van 70 euro. (wat ik eerlijk gezegd best een bedrag vind voor 30 min digitaal invoerwerk in de boordcomputer). Maar Nefkens voelt zelf geen verantwoordelijkheid voor de stress die dit gekost heeft, en legt de last uiteindelijk bij de klant. Omdat zij de sleutel fabrikant aansprakelijk achten voor al het ongemak. Ik zou echt nooit, maar dan ook nooit mijn auto hier voor onderhoud naartoe brengen. Wel goede koffie en verder vriendelijk personeel.