Niet goed geholpen bandenwissel
Gargage Bilthoven is overgenomen door Nefkens. Ik kon kiezen, werd Zeist. Ik kreeg altijd een mail met afspraak voor bandenwissel. Alle servivce zou overgenomen worden en winterbanden naar Zeist in opslag.
Geen mails ontvangen, Begin november naar website Opel Zeist, via chat afspraak pas eind december. Niet acceptabel, want we gaan daarvoor naar buitenland, mag niet zonder winterbanden. Notitie gemaakt met verzoek tot contact. Nooit contact opgenomen. Gebeld naar centrale, ik zou worden teruggebeld door garage zelf, na een week nog geen telefoon, weer gebeld, weer terugbel verzoek, na weer een week nog steeds geen contact. Weer gebeld, toen doorverbonden naar garage (stond trouwens 2 x 50 minuten in de wacht).
Afspraak kon niet vervroegd en mij werd meegedeeld dat het mijn probleem was, had ik maar eerder moeten bellen. Ze beginnen in januari al te plannen met afspraken voor volgend seizoen. En ik zou wel niet op een mail hebben gereageerd. Bij erg aandringen werd de afspraak in andere vestiging gemaakt, Doorn, half uur rijden in de spits. Banden zouden daarheen gebracht worden.
Vandaag in Doorn, geen banden daar, lagen nog in Zeist en daar hadden ze geen tijd. Doorn was aardig, ik kon leenauto meenemen, en later op dag terugkomen. Daar had ik met werk geen rekening mee gehouden. Ik ben banden gaan halen in Zeist. Als service wilde ze de banden er toch meteen opleggen. Hoefde ook niet te betalen, maar daar ging het mij niet om, had liever betaald en goede service gehad en fatsoenlijk te woord gestaan eerder. Werknemer vandaag in Zeist was aardig, werkte er nog maar 3 weken. Ik wens hem sterkte met zijn nieuwe baan....Ik heb de zomerbanden meegenomen en mijn serviceafspraak afgezegd en kom hier nooit meer terug.