Filters

1

Slechte onderhoudsbeurt en service

2 weken geleden een onderhoudsbeurt van een kleine €600,00 laten doen om niet met stukken komen staan, en nu is alsnog de accu kapot, niet dat ze accu vervangen en mij deze laten afrekenen, nee mag ik ook nog eens €109,00 afrekenen voor een diagnose rapport, vraag ik of we de kosten van €109,00 delen viel daar niet eens over te praten. Dus alles bijelkaar heeft het mij €900,00 gekost en dan praat ik niet eens over de kosten die de wegenwacht heeft gemaakt voor het slepen.

  • Aanbevelen? Nee
10

De auto is geweldig

Ondanks 1 min puntje ben ik zeer tevreden. Meer dan 45 jaar rij ik opel van groot naar klein en nu in het midden. De prijs is uitstekend en met de verkopers kom ik er altijd uit. Maar dat 1 ne puntje……., opel viert een jubileum met langere garantie maar bij mijn nieuwe auto zegt men dat het niet voor een nieuwe geregistreerde auto is bedoelt. Ik heb een screenshot van de advertentie waar in staat dat mijn opel op voorraad staat, verder geen verwijzingen. Ik kom er niet uit met Opel. De Opel en verkoper wijzen naar elkaar. Ik hoop, en dat is ook mijn ervaring, dat ik de garantie niet nodig heb.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service!

Een goede service rn alles was snel geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet goed geholpen bandenwissel

Gargage Bilthoven is overgenomen door Nefkens. Ik kon kiezen, werd Zeist. Ik kreeg altijd een mail met afspraak voor bandenwissel. Alle servivce zou overgenomen worden en winterbanden naar Zeist in opslag. Geen mails ontvangen, Begin november naar website Opel Zeist, via chat afspraak pas eind december. Niet acceptabel, want we gaan daarvoor naar buitenland, mag niet zonder winterbanden. Notitie gemaakt met verzoek tot contact. Nooit contact opgenomen. Gebeld naar centrale, ik zou worden teruggebeld door garage zelf, na een week nog geen telefoon, weer gebeld, weer terugbel verzoek, na weer een week nog steeds geen contact. Weer gebeld, toen doorverbonden naar garage (stond trouwens 2 x 50 minuten in de wacht). Afspraak kon niet vervroegd en mij werd meegedeeld dat het mijn probleem was, had ik maar eerder moeten bellen. Ze beginnen in januari al te plannen met afspraken voor volgend seizoen. En ik zou wel niet op een mail hebben gereageerd. Bij erg aandringen werd de afspraak in andere vestiging gemaakt, Doorn, half uur rijden in de spits. Banden zouden daarheen gebracht worden. Vandaag in Doorn, geen banden daar, lagen nog in Zeist en daar hadden ze geen tijd. Doorn was aardig, ik kon leenauto meenemen, en later op dag terugkomen. Daar had ik met werk geen rekening mee gehouden. Ik ben banden gaan halen in Zeist. Als service wilde ze de banden er toch meteen opleggen. Hoefde ook niet te betalen, maar daar ging het mij niet om, had liever betaald en goede service gehad en fatsoenlijk te woord gestaan eerder. Werknemer vandaag in Zeist was aardig, werkte er nog maar 3 weken. Ik wens hem sterkte met zijn nieuwe baan....Ik heb de zomerbanden meegenomen en mijn serviceafspraak afgezegd en kom hier nooit meer terug.

  • Aanbevelen? Nee
2

Zeer slecht

Foutmelding aandrijving auto met melding dit te laten repareren, juli 2024. Nagekeken, konden niets vinden, ticket aangemaakt voor Opel. Ik zou op de hoogte gehouden worden. Bij proberen een afspraak te maken voor bandenwissel in november, nog eens naar gevraagd. Er moeten nog een aantal metingen gedaan worden, anders kan Opel geen antwoord geven. Kan in januari 2025.... Vraag waarom ze dit niet eerder gemeld hebben, hebben ze geen idee van......

  • Aanbevelen? Nee
4

Niet tevreden over reparatie en gang van zaken.

Afspraak gemaakt. Moest 14 dagen wachten met een ernstige reparatie. Dashboard was geheel zwart. Er branden geen lampjes meer of alles maar dan ook alles ging aan. Auto gebracht,moest eerst ANWB bellen om hem te starten en vanuit Waalre naar de autowijk te rijden. Sleutel af gegeven. En ik 10km terug gefietst. Toen ik thuis was moest ik maar mijn mail in de gaten houden om toestemming te geven voor de reparatie. Maar ik moest nog wel de 2e sleutel brengen. Ik weer 10km fietsen naar de autowijk. (Die hadden ze wel even kunnen komen halen) Dus ik zei kan ik er nu op wachten. Dan wacht ik wel n uur of wat. Maar toen alles donker begon te worden ging ik eens vragen hoe het ervoor stond? O ze hadden me niet gezien en waren me daarna vergeten? Ik ben 1keer naar het raam gelopen om te kijken of mijn auto wel binnen stond. Maar hij was niet klaar, ik moest maar weer op mijn mail letten? Kreeg laat in de middag te horen dat alles volgens afspraak gedaan was. Ik weer 10km fietsen. Fiets ingeleverd en betaald . Mijn instrumenten werkten weer zoals afgesproken. Maar toen deed ik mijn navigatie aan . Die was toen de weg kwijt. Voor de reparatie werkte hij goed. Dus de volgende dag belde ik weer naar de vestiging . Ik kon niet langskomen hiervoor? Moest maar n nieuwe afspraak maken voor 6 januari? Ik zeg,en dan zeker weer n start tarief betalen. Ik vind dit zeker geen goede service. En dat voor n auto met 22.000km(tweeëntwintig duizend) nu zonder navigatie die voorheen het nog goed deed. En ik vind het ook raar dat jullie geen auto ambulance of regeling hebben om n auto op te halen. Misschien n idee voor betere algehele service. Ik beveel de garage toch aan,vriendelijk personeel en goede monteurs. Alleen de organisatie eromheen kan beter. Ff auto testen op alles. Met vriendelijke groeten L de Greef

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte ervaring met bandenwissel

Half november wilde ik een afspraak maken voor een bandenwissel. In ‘mijn’ vestiging in Zeist was er pas na 6 weken ruimte. Dat vond ik onacceptabel lang duren. Daarom besloot ik de bandenwissel in De Meern te laten uitvoeren. Dan maar een stukje rijden. Daar kon ik na ongeveer een week, op 25 november, terecht. Een dag van tevoren werd er gebeld met de vraag of de afspraak verzet kon worden vanwege een zieke monteur. Wat mij betreft prima. Het werd 2 december. Die dag arriveer ik in De Meern, maar helaas tevergeefs. De winterbanden van mijn auto waren daar niet beschikbaar. De medewerkster zei ‘dat de banden wel waren afgeroepen’. Maar kennelijk was niet gecontroleerd of ze ook waren gearriveerd. Dus ik kon onverrichter zake weer naar huis. Slechte service. En dan heb ik het nog niet eens over de afspraakbevestiging (die je niet krijgt) en de telefonische bereikbaarheid (veel volharding nodig om iemand aan de lijn te krijgen).

  • Aanbevelen? Nee
1

Was goed maar nu k..

Heb lease auto en voor APK in juni auto gebracht en voor die dag auto gehuurd. Koste 40 Euro ok. Om vier uur mijn auto gehaald en de 40 euro gepind. Auto was weer goed. In september krijg ik een factuur van de lease maatschappij van 128 euro voor de huur auto. Gezegd dat ik al betaald had maar moest het zelf uit zoeken met Nefkens. Ben er geweest en hadden er geen verklaring voor. Ik wel pinbetaling en ga dan niet mer de huurauto weer weg voor dat weekend. Auto was goedgekeurd. Eind oktober nogmaals geweest en hij begreep het en klopte niet en zou het regelen betaal je extra leasebedrag. Gaan we van de week recht zetten.Dacht toppie. Mooi geregeld. Nu 29-11-2024 helemaal niets.

  • Aanbevelen? Nee
1

Mijn klacht is onvoldoende serieus genomen, wat heeft geleid tot uitval van mijn bedrijfsauto.

Op 17 oktober bracht ik mijn bedrijfsauto naar Nefkens nieuwgein voor een onderhoudsbeurt. Bij deze gelegenheid meldde ik expliciet dat de nokkenasketting ratelde tijdens een koude start. Helaas is deze ketting niet vervangen, en op 14 november brak deze tijdens mijn werkzaamheden. Dit defect heeft ertoe geleid dat ik mijn auto voor langere tijd niet kan gebruiken, wat een aanzienlijke impact heeft op mijn werk. Daarnaast constateerde ik de dag na de onderhoudsbeurt dat de aandrijfashoes linksvoor volledig was afgescheurd, met als gevolg dat alles onder het vet zat. Opmerkelijk is dat dit tijdens de beurt niet werd gesignaleerd of gecommuniceerd. Deze ervaring roept vragen op over de grondigheid van de uitgevoerde onderhoudsbeurt en de aandacht voor detail. Dit soort tekortkomingen ondermijnt het vertrouwen in de dienstverlening en brengt zowel praktische als financiële uitdagingen met zich mee. Ik hoop dat dit wordt opgepakt als een kans voor verbetering, zodat toekomstige klanten een zorgvuldiger en transparanter onderhoudsproces mogen verwachten.

  • Aanbevelen? Nee
8

Betrouwbaarheid

Eerlijke afstemming over de werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
4

Slordig onderhoud en prijsopgave

De prijsopgave per e-mail was lager dan de rekening die ik bij afhalen kreeg. De laagste prijs ( van de e-mail) betaald. En na enige tijd, thuis, vonden we de verwijderde oude bougies los onder de motorkap. Waarschijnlijk vergeten weg te halen? Nu is de vraag of alles goed bekeken is bij de onderhoudsbeurt en keuring!!?

  • Aanbevelen? Nee
5

Jammer

Na regulier onderhoud en bandenwissel terug omdat de olie reset in de auto niet was uitgevoerd, klein foutje kan gebeuren. Maar heel jammer dat ik daarna nogmaals terug ben geweest om de banden sensoren in te lezen. Opmerkelijk omdat ik bij afgifte auto heb aangegeven graag extra aandacht voor de bandensensoren daar dit al 5 keer eerder bij de zomer/winter bandenwissel over het hoofd is gezien. De auto software gaat na 7 a 8 kilometer rijden dit foutsignaal pas generen. Blijkbaar wordt er herhaaldelijk op werklijsten, digitaal of op papier, werkzaamheden afgevinkt die niet worden uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima service

Prima service en dan ook tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!!!

Voor onderhoudsbeurt naar nefkens. Alles vooraf inzichtelijk gemaakt over de kosten en wat er gaat gebeuren met de onderhoudsbeurt . Snelle service en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
5

Matig

Zeer weinig informatie, verder extra informatie gevraagd over het instellen van een extra sleutel voor de auto. Daar is geen contact over opgenomen.

  • Aanbevelen? Nee
9

.

.

  • Aanbevelen? Ja
1

Rot gevoel .en geen vertrouwen meer

2weken voor Ik de afspraak bevestigen per e-mail was afspraak van de rekening 260 .doen ik hem ophaalde was hij 256?mijn werd gevraagd of ze er nieuwe nummer platen op mochten zetten kosteloos.ik zij dat ik dit zeker niet wilden.tot mijn grote schrik zitten er gewoon andere op? Dit kunt u zo maar niet doen zonder mijn toestemming.ik zou terug gebeld worden?nog steeds niks gehoord 0624437888

  • Aanbevelen? Nee
10

Mijn auto is bij Nefkens in goede handen.

Afspraak maken verloopt soepel. Afspraak is afspraak. Zoals afgesproken staat er een fiets voor mij klaar, krijg ik bericht van wat er aan de hand is. Het zogenaamde diagnoserapport. Dan weet je waar je aan toe bent. Hoe lang t duurt, hoeveel t gaat kosten. En om vijf voor vijf is de servicebeurt 100.000 km verricht en staat mijn auto gewassen, gezogen voor mij klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communcatie over de reparatiekosten.

Mijn auto is weer in orde en tegen niet teveel kosten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Het te verhelpen APK deel was bekend en binnen 1 uur verholpen.

Koffie stond klaar en na 1 uur kon ik naar huis. Alles werd vlot verholpen en APK deel kreeg ik mee naar huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima werk

Bovenstaande moet voldoende zijn

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en vriendelijk geholpen.

Fijne garage en vriendelijk personeel. Leo heeft ons testijds de Peugeot 2008 verkocht zijn er nog steeds super blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service.

Prima service en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima, zoals verwacht

was alleen APK

  • Aanbevelen? Ja
5

matig

Als jarenlange klant bij ZAM, Herman & Herman werd ik bij de laatste controle erop gewezen dat ik meteen moest betalen. Dat waren de regels bij Nefkens. Een beetje meer klantvriendelijkheid en weten wat voor klant er voor je staat zou fijn zijn. Waarom meteen betalen verschuif je niet achter dat zijn de regels bij Nefkens. De volgende keer ga ik me serieus afvragen of ik nog de volgende beurt ga doen

  • Aanbevelen? Nee

Best beoordeeld uit 19 leden

- Nefkens Nijkerk | 9.5

- Nefkens Valkenswaard | 9.4

- Nefkens Tilburg | 9.3

- Nefkens Uden | 9.3

- Nefkens Oirschot | 9.2

- Nefkens Nieuwegein | Parkerbaan | 9

- Nefkens Doorn | 8.9

- Nefkens Eindhoven | Geldropseweg | 8.9

- Nefkens Amersfoort | 8.8

- Nefkens Amersfoort | Amsterdamseweg | 8.6

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.