Filters

9

\

\

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik word helemaal gek van de vragen om reviews

Dit geldt zowel voor Nefkens als voor Citroen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk

Vriendelijk, vakbekwaam en goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Verwachtingen overtroffen!

De reguliere onderhoudsbeurt is volledig uitgevoerd. Daanraast zijn de aangegeven problemen netjes opgelost, ondanks een voorbehoud dat werd gemaakt bij het brengen van de auto. Als "Kers op de taart" was mijn auto ook nog gewassen en van binnen schoongemaakt. Dikke prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht

Duidelijke informatie vooraf en tijdens de onderhoudsbeurt (o.a.) via email en zonodig telefonisch over al dan niet te nemen beslissing m.b.t. vervanging onderdelen. Denken mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Zie hieronder

Ik ben prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

top

snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Soepel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

helemaal goed, goede service, vriendelijk

Er is alleen een minpuntje. Nadat ik thuis kwam met de auto bleek dat mijn reservesleutel het niet meer doet. Komt dit door de update die is gedaan? Het zou namelijk fijn zijn als beide sleutels het gewoon zouden doen. Kan ik hiervoor langskomen om dit in orde te laten maken?

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima garage

Ik moest er zijn voor de vervanging van de airbag. Het duurde niet lang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service zoals ik hoopte

Was geconfronteerd met een onbekend defect aan de auto en ben snel en adequaat geholpen doordat een monteur er direct naar te keek en ook het defect te verhelpen. Ik kom graag weer maar dan natuurlijk liever voor een aangenamere zaak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!!

Vriendelijk personeel die je erg behulpzaam zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Niet alles opgelost

Niet alle problemen zijn opgelost. Automatische ontgrendelen van de auto werkt nog niet

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, probleem opgelost binnen de dag inclusief regulier onderhoud

Vervangend vervoer stond netjes klaar. Beurt afgerond binnen de dag.

  • Aanbevelen? Ja
10

Dank

Dank voor de snelle actie!

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima!

Auto sneller gerepareerd dan verwacht en qua kosten meegedacht met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk, duidelijk en op tijd!

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
4

Onvoldoende

Na controle (terugroepactie) van de distributieriem weet ik nog niet hoe goed of slecht hij eraan toe is. Ben er niets mee opgeschoten. Ben er niets mee opgeschoten. Niemand (importeur/ gagagist) heeft mij geinformeerd over de terugroepactie.

  • Aanbevelen? Nee
7

Goede service maar bijzonder hoe er met de defecte eCall wordt omgegaan voor de keuring

Ik ben netjes geholpen en de auto is na de beurt en APK weer top afgeleverd. Vriendelijke behulpzame jongeman bij de servicebalie. Waarom dan toch maar een 7? De APK keuring. De eCall moet functioneren bij de keuring. Deze blijkt defect. Een nieuwe (tekorten aan materialen) kan niet geplaatst worden (€900,00). Er tijdelijk een nieuwe ingebouwd, gekeurd, oude teruggeplaatst voor een slordig bedrag van €75. Dit komt bij elke APK keuring terug. M.i. is dit niet waar een APK voor bedoeld is. Maar men gaf aan dat het nu eenmaal zo moet en niet anders kan. Aangezien ik al eens iets had gelezen heb ik dit neergelegd bij de ANWB. Jos ANWB Expert - 17 januari 2025 Het omschreven vroegtijdige defect én de zeer trage levering van het onderdeel is spijtig genoeg bekend. De ingreep van de dealer is feitelijk een noodgreep om de auto wel aan de goedkeuring te helpen, maar onderstreept wel 'n beetje de onmacht. Uiteraard is de verkeersveiligheid van het voertuig niet in het geding maar hier knelt de schoen toch enigszins wel. Enerzijds omdat het geen slijtage gerelateerd onderdeel is en gezien de meerdere klachten simpel gezegd een zwakke schakel, dat bij deze leeftijd niet de geest zou mogen geven. En anderzijds dat dit gebrekkige product én de gebrekkige levering u steeds een noodgreep oplevert van 75 euro. Wat mij betreft alle reden om de importeur hier óók over aan te spreken. U bent toch eigenlijk de dupe van een fabrikant die in meerdere opzichte steken laat vallen. De dealer zou het knipperende lampje wél onklaar mogen maken. Dan voldoet de auto ook aan de APK. Maar de inzet is toch echt een in nood goed werkende e-call. Gezien de reactie vanuit de ANWB vraag ik me af waarom er niet voor wordt gekozen voor de klantvriendelijke oplossing. Ik had van Peugeot toch wel iets meer verwacht. Het voelt erg unfair zoals het ook ging met de distibutierieriem.Het werkt niet zoals gedacht en of de consument maar even vaker wil vervangen. Tegemoetkomting in kosten? Service?

  • Aanbevelen? Ja
2

teleurstellend

Het duurde 3 mnd voor ik uiteindelijk terecht kom. Er bleek wat tegen te zitten en dat kan. Alleen was de "beurt" melding niet gereset. (klein puntje maar ik moet wel weer terug) en het slot is vervangen van de bestuurders deur. Dit rammelt nu dus geen idee en moet ik ook weer voor terug. De live informatie van de routeplanner is gestopt. Ook gevraagd naar te kijken. Dit is niet opgelost (Hoor graag nog of evt. een abonnement nodig is ?, ) Negatieve ervaring die ik wel meeneem als ik weer een andere auto wil kopen

  • Aanbevelen? Nee
10

goed

goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geholpen

Ondanks dat ik een verkeerde afspraak had gemaakt ben ik zonder enig probleem geholpen

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte communicatie

Bij contact op voorhand zou ik teruggebeld worden, dit gebeurde niet. Bij aflevering van mijn defecte auto werd mij verteld dat ik in de loop van de dag gebeld zou worden. Dit gebeurde niet. De volgende hoorde ik ook de hele dag niks en nam ik zelf contact op. Mij werd verteld dat er nog niet naar de auto gekeken was, en ik ook niets zou horen totdat er wel gekeken was. Op de vraag of Nefkens mij de volgende dag wel zou willen bellen, ook als er weer niet aan mijn auto toegekomen zou worden kreeg ik het antwoord: "nee, we bellen niet om een update door te geven, u hoort pas als we de auto klaar hebben, er staan hier al auto's een week te wachten". Al met al een bijzondere manier van zaken doen. Over de werkzaamheden an sich kan ik geen verkeerd woord zeggen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gewoon goed.

Altijd goede service.

  • Aanbevelen? Ja

Best beoordeeld uit 19 leden

- Nefkens Nijkerk | 9.6

- Nefkens Tilburg | 9.3

- Nefkens Uden | 9.3

- Nefkens Valkenswaard | 9.3

- Nefkens Oirschot | 9.2

- Nefkens Doorn | 9

- Nefkens Nieuwegein | Parkerbaan | 8.9

- Nefkens Eindhoven | Geldropseweg | 8.8

- Nefkens Amersfoort | 8.7

- Nefkens Amersfoort | Amsterdamseweg | 8.5

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.