Wachttijd + niet gewassen
Mij was bij het inplannen vd afspraak verteld dat het een uurtje zou duren. Na 1,5 uur wachten ben ik zelf naar de receptie gegaan. Zij hebben de status van het onderhoud gecheckt, auto was klaar. Vriendelijke receptioniste liep met me mee naar onze auto en vertelde dat de auto was gewassen en vertelde dat ze de hoezen nog vd voorstoelen af zou halen, maar die waren kennelijk al weggehaald. Thuis kwam ik tot de ontdekking dat de auto ECHT niet gewassen was en omdat mjjn auto hetzelfde geparkeerd stond als toen ik de auto daar had neergezet en die hoezen er niet in zaten bekroop mij het gevoel dat er misschien nog wel meer "vergeten" was en er misschien weinig tot niets aan de auto gedaan was... dus ik heb er geen goed gevoel over. Sorry. Het kost immers veel geld voor een uur onderhoud. Ik werd een paar dagen daarna gebeld door Nefkens hoe ik de service had ervaren. Ze heeft notitie van mijn opmerkingen gemaakt en ze meldde dat ik altijd naar de garage mocht rijden om het te laten checken of het onderhoud wel was gepleegd. Daar ga ik nog even over nadenken, niet veel zin in. Ze doen er verder denk ik niks mee.