Prima, maar lastig om afspraak te maken
Ervaring was prima, maar lastig om een afspraak te maken want alle data waren al ongeveer vol, wachttijd was dus ongeveer een maand.
Bij de beurt zelf is de terugkoppeling van wat men gaat doen/geconstateerd heeft via app/mail. Dit is niet helemaal top, zeker niet als je het telefoontje aanklikt van "bel me" ipv akkoord of afwijzen bij een melding.Ik werd namelijk niet gebeld, helaas communiceren de meeste merkgarages zo tegenwoordig, want dat scheelt mankracht en tijd. Lastige is wel dat het bericht waar ik over wilde bellen er één was dat er een melding in de autocomputer zit die (nog) niet tot een terugroepactie leidt, maar ook niet opgelost kon worden. Deze melding in de app/mail bestond ook nog uit alleen maar codes en was dus voor mij, de ontvanger, totaal onbegrijpelijk. Ook geen idee wat er zou gebeuren als ik zou accepteren of afwijzen, vandaar dat ik bel mij aanklikte. Uiteindelijk moest ik zelf maar bellen want de andere kant deed het niet en je wil toch weten of je met zo'n melding aan einde dag je auto terugkrijgt of dat ze hem langer moeten houden.... Wel heel vriendelijk contact als je dan uiteindelijk iemand spreekt.
Dus er kan nog wel wat verbeteren, vandaar geen 5 sterren.