Filters

8

Prima, nette service.

Fijn om voorafgaand aan de onderhoudsbeurt een bevindingenrapport te ontvangen waarin wordt geadviseerd wat wel of niet noodzakelijk moet worden uitgevoerd. Helaas was men dit keer in eerste instantie vergeten een noodzakelijke vervanging van een onderdeel te melden. Verder prima afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Iedereen heeft zijn best gedaan om de reparatie eerder dan toegezegd uit te voeren.

Onderhoud en apk was gepland. Kreeg noodzakelijke reparatie. Kon niet snel gerepareerd worden wel binnen twee weken gerealiseerd. Een week n auto gehuurd en een week op vakantie gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
2

Twijfel of de beurt wel is gedaan.

Heel moeilijk in contact te komen over status van deze reguliere onderhoudsbeurt. Op vrijdag om 8:30 de auto gebracht. Pas na telefonisch aandringen werd om 16:00 toegezegd dat er begonnen zou worden en ik gebeld zou worden wanneer het gereed was. Niets gehoord en toe maar naar de dealer gegaan waar ik uiteindelijk om half zes toch de auto meekreeg. Deze was nog niet gereed omdat 1 terugroepactie niet was uitgevoerd. Daarom moet wederom een hele dag de auto weer gebracht worden. Verder geen uitleg gekregen wat de terugroepactie inhoudt. Ik heb gerede twijfel of dit wel de reden is dat de auto weer een hele dag terug moet. Het lijkt wel of ze het niet op tijd hebben klaargekregen, ook omdat ik nog steeds geen factuur heb ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles naar verwachting goed verlopen

Vriendelijke ontvangst bij aflevering van de auto voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Prettig van te voren te weten wat de kosten zijn bij geen bijzonderheden. Mogelijkheid om te wachten tot werkzaamheden zijn uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
4

Afspraken worden niet nagekomen

We hebben de auto een keer gebracht voor een beurt . We hadden na aflevering van de auto geen achteruit camera . Deze is achteraf geïnstalleerd . Met de beurt de auto gebracht en de achteruit rij camera deed het niet Deze is gemaakt maar de in parkeer strepen waren niet aangezet . Gemeld moesten maar een keer terug komen . Wij wonen in Epe niet naast de deur . Ik was vorige toevallig in de buurt dus gebeld . Afspraak in gepland . Kom ik zeg de receptionist u bent wat eerder we drinken zo eerst koffie . Duurde nog al voordat de auto klaar was . Werd er gezegd we weten niet of de camera het goed doet en of de storing is opgelost . Als dit niet het geval is moet u maar een keer terug komen . Sorry maar dit zeg je niet . Je repareert een auto en zegt dit niet !!

  • Aanbevelen? Nee
2

Geldklopperij en niet klantvriendelijk, zetten je voor het blok

Meerdere malen klachten ingediend, nefkens reageert nergens op. Je komt langs met je auto, er is namelijk iets aan de hand. Je laat monteurs ernaar kijken en zij gaan uitzoeken of je probleem nog binnen de garantie valt. Vervolgens bellen ze op: ja het valt in de garantie. Je komt langs met de intentie 'het valt in je garantie'. Na 1,5 uur wachten zeggen ze het gemaakt te hebben, maar het valt toch niet in de garantie. Bij het uitspreken van ongenoegen krijg je de informatie geld betalen of we halen het er kosteloos vanaf. 1: als het uiteindelijk niet valt in garantie ga je eerst in overleg met de klant alvorens je het maakt. 2. Jullie maken de fout het niet te overleggen dan is het toch logisch dat de klant niet nog 1,5 uur wil wachten om het eraf te laten halen. Ja kosteloos... maar je snapt toch wel dat de wachttijd van de klant ook niet kosteloos is. Zullen wij nu een rekening insturen van de wachttijd van de klant voor het feit dat er NIET overlegt wordt maar wel het logisch vinden dat je het kosteloos aanbied er weer vrolijk van af te halen zodat de klant na 3 uur wachten toch met de niet opgeloste kwaal de deur uit gaat? En dan nog logisch vinden.... ja we boden het aan om het kosteloos weer naar oude staat te brengen. Wij werden gewoon voor het blok gezet met een rekening die we moesten betalen, niet overleggen dat het toch niet binnen garantie valt en als aanbod zeggen ja we halen het er wel gratis voor je af? Dat zou nog logisch zijn ook als we het moesten betalen: eraf halen? Overigens ook onze vaste monteur de schuld geven van het kapot maken van een banden sensor, hoewel die al 5 maanden geleden de banden verwisseld had en dan had eigenlijk meteen onze sensor melding moeten maken als het kapot was. Dus de sensor is gewoon normaal kapot gegaan en niet door onze andere monteur die de banden wisselden. Wij kopen NOOIT meer een auto daar, hun garantie is niks waard

  • Aanbevelen? Nee
10

Loopt weer als een tierelier

Is weer zo goed als nieuw

  • Aanbevelen? Ja
10

weer super gemaakt

zeer snel en goed geholpen na een storing in de motor

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede service

Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed

Soepel, snel, helder gecommuniceerd en een schone auto terug! Uiteraard gerepareerd ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

Superfijn en snel geholpen

Ik had een probleem met mijn band(en). Kon direct komen en het euvel werd snel en vakkundig verholpen. Zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam bij Nefkens.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed en duidelijk wat ze gingen doen

eerste keer bij Nefkens Uden. Goede ontvangst duidelijke uitleg en duidelijk na de beurt wat ze hadden gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

prettig

afspraken nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima, maar lastig om afspraak te maken

Ervaring was prima, maar lastig om een afspraak te maken want alle data waren al ongeveer vol, wachttijd was dus ongeveer een maand. Bij de beurt zelf is de terugkoppeling van wat men gaat doen/geconstateerd heeft via app/mail. Dit is niet helemaal top, zeker niet als je het telefoontje aanklikt van "bel me" ipv akkoord of afwijzen bij een melding.Ik werd namelijk niet gebeld, helaas communiceren de meeste merkgarages zo tegenwoordig, want dat scheelt mankracht en tijd. Lastige is wel dat het bericht waar ik over wilde bellen er één was dat er een melding in de autocomputer zit die (nog) niet tot een terugroepactie leidt, maar ook niet opgelost kon worden. Deze melding in de app/mail bestond ook nog uit alleen maar codes en was dus voor mij, de ontvanger, totaal onbegrijpelijk. Ook geen idee wat er zou gebeuren als ik zou accepteren of afwijzen, vandaar dat ik bel mij aanklikte. Uiteindelijk moest ik zelf maar bellen want de andere kant deed het niet en je wil toch weten of je met zo'n melding aan einde dag je auto terugkrijgt of dat ze hem langer moeten houden.... Wel heel vriendelijk contact als je dan uiteindelijk iemand spreekt. Dus er kan nog wel wat verbeteren, vandaar geen 5 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
10

De service bij Nefkens in gewoon goed,

Wordt deze beurt ook in My Peugeot vermeld ?

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende garage

Zeer vriendelijke en goede garage en zeer behulpzame personeel, ik ben bij hun zeer tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Een top ervaring

Fijne communicatie, top

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles precies volgens afspraak verlopen.

Heel fijn ontvangen. Onder het genot van een kop koffie of 2 werd mijn auto gekeurd en kreeg hij een beurt. Erg snel alles afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede begeleiding bij APK keuring en beurt

Ik werd tijdens de dag goed op de hoogte gehouden over de werkzaamheden Elektrische fiets stond klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Versneld naar APK keuring.

Was te laat met regelen van de APK, zo fijn dat jullie me snel hebben geholpen. Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
6

Zeer slechte communicatie

Auto 2 weken bij jullie geweest. Wij hebben diverse keren moeten bellen om te vragen wat de status ervan was. Je moet eerst boos worden en dan bellen ze terug. Hou klanten op de hoogte wat de voortgang is is onze tip. Was eerder al bij jullie geweest voor onderzoek en was hetzelfde verhaal. Jammer dat het zo moet. Auto is verder wel weer ok, en ook leenauto gehad. Mcrgr, GM Verbeek

  • Aanbevelen? Nee
10

Prettige service

Geen wachttijden, goeie koffie

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed bedrijf en goede medewerkers

De werkzaamheden werden goed uitgelegd met de bijbehorende kosten

  • Aanbevelen? Ja

Best beoordeeld uit 16 leden

- Nefkens Nijkerk | 9.5

- Nefkens Valkenswaard | 9.4

- Nefkens Tilburg | 9.3

- Nefkens Uden | 9.3

- Nefkens Doorn | 9.2

- Nefkens Oirschot | 9.1

- Nefkens Eindhoven | Geldropseweg | 9

- Nefkens Eindhoven | Pietersbergweg | 8.7

- Nefkens Nieuwegein | Parkerbaan | 8.7

- Nefkens Amersfoort | Amsterdamseweg | 8.5

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.