Filters

10

Netjes en correct.

Goed netjes volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede services en fijne auto

Dankzij de goede service en ook dankzij de fijne auto rijdt ik zorgeloos rond.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Moet ik hier nu weer een verhaal schrijven. Ik zeg toch het was prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede nette service :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn

Ben keurig en fijn te woord gestaan Het is een fijne garage ons mam er te komen Wordt altijd duidelijk en goed te woord gestaan Super

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik krijg een auto terug die slechter is dan dat ik hem bracht

Een scheur in de kleppendeksel zat er niet in toen ik hem bracht.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima garage

Eerste beurt gehad. Auto om 8 uur gebracht en in de middag weer opgehaald. Netjes en snel behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Goede communicatie en eerlijke prijzen plus advies.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede dealer en garage

mijn Peugeot wordt jaarlijks goed onderhouden door de vaste garage.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zekkerheid van volledig controle

Zekker dat mijn auto is volledig gechecked volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn en snel geholpen.

Reparatie binnen de afgesproken tijd gedaan. Fijne service in Tilburg. Jammer dat er zo weinig plaats is om te parkeren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima in orde

Na de overgang naar Nefkens toch wat bekende gezichten gezien en weer prima geholpen, fijn adres! Had de auto voor een beurt gebracht, ik werd even gebeld of ik wel of niet onderdelen wilde laten vervangen die waren aan vervanging toe waren zonder verkooppraat. Prima ervaring weer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Vriendelijk personeel en snelle service. Bij andere peugout garages had ik het gevoel dat zij mij liever kwijt als rijk waren.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik vond het heel rommelig.

Ik ben goed geholpen bij aankomst. Ik vond het anders dan anders, het kwam bij mij erg rommelig over, misschien dat het te druk was? Auto om 10 uur weggebracht voor een APK en beurt. Netjes gebeld over de extra werkzaamheden voor mijn auto. Tegen 4 uur zelf gebeld wanneer mijn auto klaar zou zijn. Niet teruggebeld. Zelf weer gebeld, niet prettig geholpen aan de telefoon. Was dit jullie centrale? Het was niet jullie showroom. Zelf maar richting de garage gereden en om 10 voor 5 kreeg ik een mail dat de auto klaar was, toen stond ik net bij jullie balie. Mijn onderhoudsboekje meegekregen, maar de volgende dag een telefoontje dat de documenten van het onderhoud die dag nog bij jullie lagen. De mijnheer stelde voor of ik ze op kon halen. Vanuit Oosterhout vond ik dat iets te ver. Zelf voorgesteld om de papieren naar mijn huisadres op te sturen. Ik vond het om die redenen rommelig en dat ben ik niet gewend van jullie. Auto netjes afgeleverd, netjes gepoetst, maar van binnen deze keer niet. Dus anders dan anders niet de normale service. Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, José Selders

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!!

Snelle service en flexibel

  • Aanbevelen? Ja
6

Als er bij aflevercheck opgelet was, had ik niet 3x heen en weer hoeven rijden

Ontzettend jammer is dat bij final check voor aflevering gemist is dat de achteruitrijcamera kapot was. Daarna moest heel protocol doorgelopen worden vanuit Peugeot NL. Snap dat de vriendelijke mannen niet anders konden dan mij uiteindelijk 3x heen en weer te laten rijden. Voor de laatste sessie werd me ophalen/terugbrengen de auto aangeboden, heel netjes! Kortom; 1x de mist in en daarna alles goed gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Communicatie naar klant toe

Prima ervaring ivm autobeurt. Wat een tip kan zijn, leg uit dat de mail die gestuurd wordt met rapport per onderdeel bevestigd moet worden. Hier ging het niet helemaal goed mee nl. Uiteindelijk alles heel goed afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel duidelijk perfect

Snel duidelijk en perfect

  • Aanbevelen? Ja
2

Termijnen voor werkplaats bezoek zijn onwerkbaar

6 weken geleden deed de lader van onze Corsa E het niet meer. Bij Nefkens konden we pas 3 weken later terecht voor analyse van het probleem, laat staan reparatie. We zijn toen bij andere dealer gaan informeren en konden direct terecht. Toen ook besloten om de APK daar uit te laten voeren. Nefkens Nieuwegein proberen te bereiken om de afspraak af te zeggen. Na lang in de wachtrij doorgeschakeld naar Nefkens centrale. Via hen afspraak gecanceld, maar is blijkbaar niet doorgekomen. Werkplaats dus niet bezocht, maar om beoordeling wordt dus wel gevraagd. Bij deze dus. Het is onwerkbaar als je auto stuk is om zo lang te wachten. Ik mis Henri&Herman, hoe het wel kan bewijst De Goey in Montfoort, bereikbaar, bellen terug en hoewel auto nog steeds stuk is doordat de boord lader slecht leverbaar is, voelt dat echt heel anders.

  • Aanbevelen? Nee
10

ok

heel goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service !

Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen, fijne mensen.

Goed meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen

Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Gewoon zoals het hoort en je mag verwachten van een garage: fijn en correct geholpen door een vakman, mijn bus weer de weg op zonder problemen en een lekker bakkie koffie erbij.

  • Aanbevelen? Ja

Best beoordeeld uit 16 leden

- Nefkens Nijkerk | 9.5

- Nefkens Valkenswaard | 9.4

- Nefkens Uden | 9.3

- Nefkens Doorn | 9.2

- Nefkens Tilburg | 9.2

- Nefkens Oirschot | 9.1

- Nefkens Eindhoven | Geldropseweg | 8.9

- Nefkens Eindhoven | Pietersbergweg | 8.7

- Nefkens Nieuwegein | Parkerbaan | 8.7

- Nefkens Amersfoort | Amsterdamseweg | 8.6

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.