Alles prima

Alles was prima, alleen hadden de zonnepanelen vaker schoon gemaakt kunnen worden.

Huren was prima, veel kinderziektes bij nieuwbouw

Reparatieverzoeken worden snel opgepakt.

Prima gewoond

Alles prima

Prima wonen, afhandelen reparatieverzoeken slecht

Vanuit nieuwbouw veel problemen met warmte en warm water en weekenden zonder oplossing met koud water gezeten. Verder prima wonen.

Fijn woongenot.

Prima ervaring

Een goede ervaring

Goede locatie, mooi appartement

Goede locatie, niet tevreden over Vaanster

Alles wat super goed

Goede buurt, goede voorzieningen. Parkeergelegenheid is te dicht bij de huizen

Veel technische problemen in het begin

Vanaf nieuwbouw zijn er veel problemen ontstaan met o.a. Vloerverwarming.

Fijn gewoond

Heel fijn gewoond, enigste is dat de vorige bovenburen rumoerig waren.

Goed gewoond

Schades worden snel opgepakt

Perfect wonen, veel luxe en garage

Enigste punt is drukke weg aan voorzijde.

Goede locatie

Goede locatie en de prijs kwaliteit verhouding was goed.

Fijn wonen

Het is fijn wonen, contact met REBO was wat minder.

Fijn wonen

Het is fijn wonen, mooie uitzicht. Portaal kan beter.

Mooie plek

Fijne woning, alles werkt, mooi uitzicht.

In een jaar nog geen uitnodiging voor een bezichtiging

Het beslissingsproces is erg ondoorzichtig, je weet niet of je ueberhaupt bent gescreend of op welke plek je staat in de rij na je reactie. Bestaan deze woningen wel of is het een gimmick om lid te worden want dat kost €?? Als ik bel met Eindhoven wordt een bla bla verhaaltje afgestoken. Ik heb op tientallen huizen gereageerd. Mijn inkomen ligt rond de €4500 per maand en ik heb een ton aan eigen geld. Alles netjes geüpload, de gemeentelijke inschrijving, bankafschriften ed. ik woon bij mijn dochter in Krimpen en dan weer bij mijn zoon in Florida momenteel omdat de woningbouwvereniging van mijn dochter’s vorige huis dat ik zou gaan huren per abuis mij als medebewoner had aangemerkt en niet als medehuurder. Dus heb ik geen eigen huurwoning en leef uit koffers. . Ik ben lid van deze firma, reageer vaak maar er komt nooit een uitnodiging. Ik ben al zeker een jaar bezig. Ik weet het niet hoor of dit allemaal wel echt is.

• Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Prettig wonen

Mooi huis slecht, slechte binnenklimt en isolatie. Mooie omgeving.

Redelijk fijn wonen

Fijn wonen maar over REBO niet zo te spreken.

Erg fijn gewoond

Rustig

Totaal niet gehorig en fijn wonen

Fijn wonen

Fijn wonen, rustige nieuwbouwwijk. Met REBO niet veel contact gehad maar verder goed ervaren.

Met plezier gewoond

Fijne verhuurder.

Goed bevallen

Altijd fijn gewoond en service.

Prima wonen

Fijn wonen. REBO niet altijd even positief.

Best beoordeeld uit 4 leden

- team woningmakelaardij | 9.3

- team verhuur | 7.6

Over REBO Vastgoed Groep

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.