Fijne scriptie begeleiding!

Ik ben super goed geholpen door Amanda ! Ik liep vast met het schrijven mijn scriptie, samen hebben we een realistische planning gemaakt om toch de deadline te halen. Mijn scriptie heb ik afgesloten met een ruime voldoende!

• Scriptiebegeleider

Uitstekende service, samenvattingen erg fijn!

Ik vind de service van SLIM Academy echt top. Ze reageren heel snel en zorgen altijd dat je een goed en duidelijk antwoord terug krijgt. De samenvattingen zijn ook erg fijn. De enige reden dat ik het 4 sterren geef, en niet 5 sterren, is omdat er in sommige samenvattingen soms foutjes staan. Geen hele grote fouten, maar het is wel vervelend als je de oefenvragen wilt maken en er dan een fout staat in de antwoorden hiervan. Voor de rest, Top!!!

Mijn scriptie in één keer gehaald, mede dankzij ScriptieMaster. Het is een absolute aanrader om in een spannende tijd, op een relaxte en vooral snelle manier aan je scriptie te werken!

Top samenvatting!

Voor het eerst een samenvatting gekocht bij Slim Academy en ontzettend tevreden hierover. Duidelijke samenvatting die tot de kern komt en je goed voorbereid op het tentamen. Met de wekelijkse uitleg blijf je goed bij met de stof zodat je daarnaast ook goed de stof beheerst voor de werkgroep.

Goede vervanging van de boeken!

Elke periode kocht ik boeken, nu heb ik voor het eerst samenvattingen gekocht van SlimAcademy, en het is nu al zoveel fijner om te leren:). Echt een aanrader om als toevoeging bij of vervanging van je boeken te kopen! Kost een beetje, levert veel op!

Duidelijke samenvattingen

De samenvattingen zijn een goede aanvulling op de toetsstof. Daarnaast bevat het veel oefenvragen en is de informatie die wordt gegeven relevant voor het tentamen. Af en toe wel foutjes gezien bij de antwoorden van oefenvragen van de eerste periode.

Het heeft mij enorm geholpen tijdens mijn scriptie traject

Scriptiemaster was voor mij dat extra duwtje in de rug wanneer ik ergens vastliep. Je staat er vaak alleen voor in een scriptie traject en mijn samenwerking met scriptiemasterverliep heel erg goed!

Ontzettend goed geholpen

De ervaring en kennis die de begeleiding van scriptie master aan mij had gekoppeld paste precies bij mijn behoeftes. Erg goed dus!

• Scriptiebegeleider

Eerste hulp bij vastlopen!

Na een lelijke uitglijder zorgde de begeleider van scriptiemaster voor structuur. Toch nog goed gekomen allemaal, tnx!

• Scriptiebegeleider

Goed geholpen en snel geholpen

Ik heb bij scriptiemasters met twee begeleiders gewerkt. Een proces begeleider (Louk) en een taalkundig expert (Amanda). De proces begeleider heeft op de door mijn aangegeven momenten mij geholpen. Door zijn ervaring met andere scripties zorgde hij ervoor dat er een stuk minder beren op de weg waren. Daarnaast was het ook nog eens een stok achter de deur waarbij uitstellen niet kon. De taalkundig expert kwam laat om de hoek kijken en heeft op zeer korte termijn mijn scriptie na kunnen kijken en naar een beter niveau kunnen tillen.

• Scriptiebegeleider

Johan is zeer betrokken en heeft veel kennis.

Ik was zeer tevreden met hulp inschakelen van ScriptieMaster. Had ik het maar eerder gedaan!

Geweldig !

Ik ben ontzettend goed geholpen door mijn begeleidster Amanda. Ze is lief, geduldig en denkt met jou mee.

uitstekend

Heb hier niks op aan te merken. Ik heb eigenlijk al mijn vakken kunnen halen met behulp van deze samenvattingen. Wat ook fijn is dat wanneer er veranderingen zijn in de samenvattingen je deze later via de mail opgestuurd krijgt. Uitstekend!

Helemaal top!

Ze hebben me super snel geholpen. Was binnen 1 week gekoppeld en na ongeveer 1 maand was het allemaal afgerond en ben ik met een voldoende geslaagd!

• Scriptiebegeleider

Hele fijne samenwerking en begeleiding

Erg goed geholpen door Yara! Fijne communicatie en hele heldere feedbackpunten. Zeker aan te raden!

Vaart & kritisch.

Amanda heeft een super kritische manier van kijken naar mijn werk, ze is super goed in het redigeren van teksten. Ook weet ze à la minute een oplossing te vinden/ een tip te geven op de manier hoe ik onderzoek, waardoor ik per direct door kon met mijn onderzoek. Het belangrijkste voor mij is het zetten van vaart, door alle strakke deadlines hebben we best veel vaart gemaakt. Tot slot wil ik Amanda (alvast) heel erg bedanken voor alle motivatie die ze me gaf, ondanks ik af en toe echt niet meer kon, bleef ze me motiveren en zette ik door.

• Scriptiebegeleider

Hele fijne begeleiding, we begrepen elkaar. Er was snel contact. Alle afspraken werden nagekomen, zeer goede communicatie. Je weet waar je aan toe bent!

Snel en super goed geholpen door Renee Bouwman

Ik zocht daags vóór de scriptie deadline iemand die mijn laatste versie kon nakijken. Ik werd binnen twee dagen gekoppeld aan Renee die mij super heeft geholpen. Zij reageerde meteen op de oproep en heeft binnen 24 uur mijn scriptie voorzien van feedback. Renee werkt secuur en geeft concrete feedback waar je echt wat aan hebt!

TOP!

Ik werd begeleid door Amanda, die mij heel goed heeft geholpen met mijn scriptie. Ik kreeg weer motivatie om aan mijn scriptie te gaan zitten en kon mijn vragen stellen. Ook ben ik een stuk zekerder over mijn scriptie. Ik zou het zeker aanraden!

Super goede begeleiding

Ik ben bezig met mijn scriptie en ik had een steun en motivatie bron nodig. Via via ben ik achter Scriptie Master gekomen. Van hun heb ik Amanda als begeleider gekregen. Ongelofelijk hoe zij dat aan heeft aanpakt. Ze maakt duidelijke afspraken, komt altijd opdagen en is op tijd. Als ze naar mijn zelf geschreven stuk moet herleest en haar hulp biedt qua zinsopbouw en fouten, dan doet zij dat zo snel mogelijk en mijn tekst wordt duidelijk en foutloos. Door haar enthousiasme en professionaliteit wordt ik gemotiveerd. Wat een goede begeleiding! Nogmaals bedankt Amanda. NB: Belangrijk ook te melden. Ik mag in termijn de begeleiding kosten betalen. Dat is ook een pré bij Scriptie Master.

• Scriptiebegeleider

Wat een prettige, kundige en geduldige begeleiding.

Mijn ervaring met Amanda was top. Professioneel en geduldig. Zij komt alle afspraken na en had zelfs oog voor balans van studie en privé. Dit alles in het korte tijdsbestek.

Fijne persoonlijke begeleiding

Heel goed geholpen door mw Bouwman, zeer persoonlijke begeleiding en oprechte interesse. Ik voelde me vanaf moment 1 gesteund en heb met een goed gevoel mijn scriptie ingeleverd. Heel veel dank!

• Scriptiebegeleider

Ik ben snel geholpen en gekoppeld aan iemand met de juiste achtergrond kennis

Mijn scriptie was bijna af, maar ik liep met name vast bij het schrijven van mijn discussie. Ook had ik met de algehele opbouw ‘de rode draad’ wat hulp nodig. De deadline van mijn scriptie vorderde al snel en ik had nog een hoop feedback te verwerken. Via scriptiemaster ben ik snel gekoppeld aan de juiste persoon. Er was enige tijdsdruk, maar gelukkig kon ik direct geholpen worden. Zij hebben mij de juiste aanknopingspunten gegeven om weer verder te kunnen. Uiteindelijk heb ik het geheel tijdig kunnen afronden met een 8,5!

Goede samenvattingen

Fijne en goede samenvattingen om efficiënt te studeren

slecht slecht slecht

Er wordt geen aandacht besteden aan de klanttevredenheid en je word maar gedwongen om ergens aan te zitten waar je duidelijk niks aan hebt. Het gaan hen niet om de klant, maar om de centjes. De kwaliteit en leveringen zijn daarnaast nutteloos en er bevinden zich zelfs taalfouten in de samenvattingen.

Best beoordeeld uit 2

- ScriptieMaster | 8.7