Zeer handig

De samenvattingen van Slimacademy hebben me onwijs geholpen bij de voorbereiding van mijn tentamens. Zeker een aanrader voor als je een keertje wat minder goede aantekeningen hebt gemaakt tijdens een blok of als je de stof moeilijk vindt.

Bij elke stap en hoofdstuk heel goed geholpen

Ik zou iedereen die hier over nadenkt aanraden om hier naartoe te gaan voor hulp. Een dag na mijn aanvraag kon ik al beginnen met de extra begeleiding. Ik had nog niet veel ervaring met het doen van onderzoek en schrijven van een scriptie en liep totaal vast. Bij elke stap, hoofdstuk en vraag kon ik heel snel terecht bij mijn ScriptieMaster begeleidster (Jacky) en kon zij ook snel schakelen over feedback die ik vanuit de universiteit kreeg. Dit heeft me heel goed geholpen waardoor ik sneller afgestudeerd ben en ook heel blij ben met het resultaat. Ik ben zowel geholpen over hoe alles aan te pakken maar ook inhoudelijke tips op het afstudeeronderwerp. Uitgebreide feedback heeft heel erg geholpen, dat mistte ik heel erg bij de begeleiding vanuit de opleiding. Ik denk dat ik zonder dit traject nog wel een jaar bezig zou zijn. Zeker een aanrader voor als je twijfelt of onzeker bent of het wel gaat lukken met de scriptie!

• Scriptiebegeleider

Precies wat ik nodig had

Na uitzichtloos op en neer te mailen met mijn begeleidster vanuit de HU, raadde zij mij aan om met scriptiemaster contact op te nemen. De inhoud was goed, het probleem was de zinsopbouw en daarmee ook de structuur van mijn scriptie. Door een snelle koppeling aan mijn begeleider van scriptiemaster (Amanda) kon er ook gelijk actie ondernomen worden. Amanda heeft heel snel en zorgvuldig mijn scriptie doorgelezen en kwam met hele nuttige en onderbouwde feedback. Door de feedback te verwerken is mijn scriptie helemaal veranderd en ziet deze er veel beter uit. Ik ben Amanda en scriptiemaster erg dankbaar voor de moeite en hoe snel en zorgvuldig mijn scriptie verbeterd is. Ik hoop dat dit ook in het resultaat uiteindelijk terug te zien is.

• Scriptiebegeleider

Hele leuke en goede begeleiding.

Leuke begeleiding. Er wordt goed gekeken naar wat je nodig hebt. Ik vond het vooral fijn dat ik na 2 dagen al een begeleider toegewezen had gekregen! Dus kon snel aan de slag! Mijn begeleider is gezellig en open en duidelijk in haar uitleg!

• Scriptiebegeleider

Amanda is een uitstekende begeleider

Al vanaf de eerste kennismaking ervaar ik de begeleiding als erg waardevol. Er wordt meteen op mail gereageerd. Er staan goede tips in de verslagen en zij helpt meedenken in onderwerpen. Door haar begeleiding ervaar ik dat ik weer vertrouwen krijg in het halen van de opleiding. Door zowel de verslagen op te sturen zowel voor haar werkzaamheden en als ik het bijgewerkt heb kan ik het inleveren het positieve cijfers worden. Het is een fijne begeleider en de skype gesprekken zijn helder en gezellig.

Alles in 1

Erg fijn dat je ook samenvattingen van de hoorcolleges ontvangt. Zo heb je alle benodigde stof voor het tentamen in één keer in huis.

Good and concise

The guidance of my tutor from scriptie master was really good. It was her material that clarified for me how my thesis was lacking and how i could improve it. She was honest in her believe on whether i would be able to finish on time and whether i had the right material. In addition, she was not afraid to tell me when she felt that i was lacking behind and therefore allowing me to pick up the pace momentarily. Overall the material guidance and the feedback caused for a massive improvement in the overall structure of the report and its contents. Therefore, i am more then satisfied with the guidance that was given to me.

• Scriptiebegeleider

Geweldige hulp en ook effectief met de tijd

Goede begeleiding gehad van Amanda. Samen hebben wij mijn vragenlijst verbeterd omdat ik hier zelf niet meer uitkwam. Door de samen te brainstormen hoe deze verbeterd kon worden is er een mooie goedgekeurde vragenlijst uitgekomen. Dus ik ben zeer tevreden over de hulp die ik gekregen en heb en heb het zelf aangeraden bij vrienden van mij! Heel erg bedankt nog

• Scriptiebegeleider

Het was geweldig om begeleid te mogen worden bij ScriptieMaster.

Het was voor mij een heel mooi traject ik heb er super veel aan gehad en ik zou het iedereen willen aanbevelen er wordt persoonlijke aandacht besteed aan de student. Zelf heb ik een super fijne samenwerking mogen ervaren en is er veel aandacht besteed aan de structuur en grammatica en de inhoud. Hiervan heb ik super veel geleerd. Ik wil hierbij mijn begeleider bedanken voor alle steun en toeverlaat.

• Scriptiebegeleider

Jacky heeft mij echt uit de nood geholpen!!

Ik had nog 1,5 maand om mijn scriptie af te ronden en ik zat er helemaal door heen en zag geen uitweg. Daarom had ik scriptieMaster ingezet en toen kreeg ik Jacky toegewezen. Jacky heeft mij echt super goed begeleid tijdens mijn laatste loodjes. Ze reageerde super snel en hielp mij zover zij kon. Zonder Jacky had ik mijn scriptie waarschijnlijk niet gehaald. Het was zelf nog wel een tandje bijzetten maar door de goede feedback punten van Jacky kon ik snel vooruit. Ze luistert echt naar wat je moeilijk vind en zoekt voorbeelden zodat je weet hoe je iets het beste kan verwerken. Je moet het natuurlijk altijd zelf doen maar daar word je wel goed bij begeleidt. Heb er spijt van dat ik mijn Engels check niet gelijk door ScriptieMaster heb laten doen. Ben ze echt heel dankbaar!

• Scriptiebegeleider

Scheelt super veel tijd en kwaliteit is goed.

Vorig tentamen heb ik alles vanuit slim geleerd en ik heb 74% gehaald. Alle belangrijke dingen staan in de samenvattingen. Daarbij is het goed uitgelegd dus je kan het gelijk begrijpen.

Steun/ duwtje in de rug

Het goede gevoel begon al bij matchmaker Yara. Zij was heel behulpzaam en luisterde goed naar wat ik nodig had aan begeleiding. Zij koppelde mij aan Amanda, en zei dat wij een perfecte match waren. Yara heeft hier niks over gelogen want wat werkt het fijn met Amanda. Zij helpt en ondersteund mij bij mijn scriptie. Na iedere meeting plannen wij direct een vervolgafspraak en dat is net het duwtje in de rug die ik nodig heb om mijn onderzoek op schema te houden. Dankzij haar heb ik vertrouwen gekregen in mijn scriptie!

• Scriptiebegeleider

Fantastisch! Zijn professionals, laagdrempelig en Master in wat ze doen.

Het begon met een telefoontje van Josien die ruim de tijd nam voor mij om erachter te komen waar ik tegenaan loop tijdens het schrijven van mijn scriptie en goed mijn wensen in kaart te krijgen. Het gesprek was informatief en Josien was heel vriendelijk en behulpzaam. Ik wist direct dat ik aan het juiste adres was voor hulp. Ik ben gekoppeld aan Amanda en die heeft direct contact met mij opgezocht om samen aan de slag te gaan. Amanda had van te voren mijn Scriptie voorstel doorgenomen en is zonder aarzelen direct aan de slag gegaan met mij tijdens onze call. Ik was erg onder de indruk op de manier waarop Amanda mij hielp en met allemaal goede ideeen kwam waar ik zelf dagen naar aan het staren was heeft zij met mij binnen nog geen uur voor elkaar gekregen. Het was een verademing om zulk professioneel en direct beschikbaar hulp te krijgen. Ben zeer tevreden met ScriptieMaster en Amanda. Hartelijk dank!

Scriptie begeleidster

Ik word op dit moment begeleid door Amanda, zij is iemand, die weet waarin je begeleiding nodig hebt, wat erg fijn is! Door Amanda haar heb ik weer doorzettingsvermogen en kan ik weer aan de slag met mijn scriptie. Zij is iemand die rustig overkomt en weet wat haar werk is. Al hoort ze even niks van mij, zij zoekt weer contact op! Ben super blij, dat ik met haar in contact ben gekomen. Zeker een aanrader!!

Goede begeleiding

Amanda is een goede begeleidster. Wanneer zij even iets niet van mij heeft vernomen door drukte neemt zij contact met mij op, Ze zorgt ervoor dat er een afspraak komt te staan. Dat is nou net wat ik nodig heb om door te gaan! Dankjewel Amanda.

• Scriptiebegeleider

Goede samenvatting en duidelijk. Een aantal tentamenvragen waren goed te beantwoorden met de stof

Het geeft een goed overzicht van de stof! Heel fijn om mee te studeren!

Goede ervaring

Erwin heeft mij geholpen op korte termijn structuur in mijn scriptie aan te brengen, waardoor ik mijn eigen onderzoek ook weer beter ging begrijpen en er meer vertrouwen in kreeg!

• Scriptiebegeleider

De samenvattingen zorgen voor meer rust en vertrouwen

Door het hebben van de samenvattingen voel ik me zekerder over alle stof en heb ik een duidelijk overzicht van alles dat ik moet kennen

Beste optie om een hoger punt te halen!

Slimacademy biedt uitgebreide samenvattingen aan die alle stof bevatten. Bij twijfel of alles wel in je eigen samenvatting staat of voor extra hulp bij het leren voor een toets is dit zeker mijn eerste aanrader!

Goede begeleiding en steun!

Erwin heeft mij de begeleiding gegeven die ik miste vanuit de opleiding. Hij heeft mij goed geholpen. Wat vooral fijn is, is dat er geluisterd wordt naar je verwachtingen en hier gehoor aan wordt gegeven. Bedankt!

Super chill

Mega chill om alles nog eens goed en beknopt uitgelegd te krijgen. Raad de samenvattingen heel erg aan! Duidelijke plaatjes en precies afgestemd op jouw leerstof. Ook erg fijn dat er oefenvragen aan het eind van de samenvattingen zitten, zodat je je kennis gelijk kan oefenen.

Leerzaak

De juiste docent toegewezen gekregen voor het schrijven van mijn scriptie! Wel een dure grap! Maar je krijgt er zeker wat voor terug.

• Scriptiebegeleider

Altijd erg fijn om ernaast te hebben!

Studeren is altijd al veel werk, en daarom is het altijd erg fijn om tijd te kunnen besparen met de fijne samenvattingen van Slim Academy. Deze zijn erg compleet en duidelijk. Heel fijn!

Heldere, compacte maar gedetailleerde toevoeging

Ik ben nu al een jaar vaste klant van Slim Academy. De samenvattingen bevatten handige stappenplannen en de belangrijkste rechtsoverwegingen van de verplichte jurisprudentie. Lees nooit meer alle ellendig lange verplichte literatuur, want de kern wordt goed omschreven. Daarnaast kan je alle werkgroepantwoorden terugkijken, heel handig voor het tentamen. Kortom: een top aanvulling op jouw leerproces.

Best beoordeeld uit 2 leden

- ScriptieMaster | 8.7